On tuo politiikka kovaa peliä, varsinkin kun Kelaan pitäisi saada pääjohtaja : DD
Nainella kovimmat/parhaimmat paperit, mutta Orpo TAHTOO!
A.Satosen palille, että pääsee kuikuttamaan.
Heli Bakman - Arto Satonen äänin 8 - 1.
Vooi voi, kun surkimus oli huonompi.
Mutta, huhtikuussa taas tapellaan toivottavasti näytettään oikein livenä, tuo tukkanuottasilla olo.
Kovaa peliä
16
201
Vastaukset
- Anonyymi
Kovaa peliä on jääkiekkoilijoillakin🤣
Kun on raskas työ, niin vaatii raskaat on huvit.🤭
Hotellihioneessa, otetaan estää ja takkaa välillä istuu, välillä makkaa, ei koskaan päällään 🤸🤸♂️🤸♀️
Ikä on varma, meikeillä tehdään haluttu karma.👱🎨 - Anonyymi
Kokoomuksen politikointivirat hakusessa Sataselle,,KOKOOMUS onkin SUOJATYÖPAIKKOJEN MESTARIJAKAJA, ILMAN MERIITTIÄ TAI OSAAMISTA NYT PEDATAAN SURKEALLE "TYÖMINISTERINÄ" TOIMINEELLE SATOSELLE KELAAN SUOJATYÖPAIKKAA!!
Pätevintä ei haluta kuten , Heli Bakmannilla sentään asiantuntemusta , tietoa taitoa on KELAN johtoon.- Anonyymi
Ja kieroa.
- Anonyymi
Joo ja satonen itse neljä vuotta sitten haukkui poliittiset nimitykset korruptioksi
- Anonyymi
Älkää tehkö niin kuin minä teen
- Anonyymi
Itse oli allekirjoittamassa dokumenttia asiasta.
- Anonyymi
Ei missään nimessä Satosta tähän virkaan.
- Anonyymi
Kokoomus haluaa oman miehen Kelan sisäpiiriin.
- Anonyymi
Tämäkin nimitys siirrettiin tapahtuvaksi vaalien jälkeen koska olisi vienyt ääniä kokoomukselta
- Anonyymi
On se perkele jos pätevintä ei valita satusetä satosen takia
- Anonyymi
Nyt pitää terästäytyi
Tässä maassa hoidetaan eläimiä paremmin kuin lapsia.
Miksi ei oteta viimakorttia uudelleen käyttöön?
?- Anonyymi
Sairaista, puhumattakaan.
Lääkärille, kirurgin pakeille saa odottaa 1.5 vuotta, niin jos julkiselle aijot. Yksityiselle pääsee muutamassa kuukaudessa, jos on maksusitoumus.
Hienoa, kuolemakin tulee aijemmin, joten Ei muuta kuin kotia kuolemaan.
- Anonyymi
Hallitus kaavailee "kohtuutonta vaatimusta" työnhakuun
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011168263.html
Koko hallitus pitää vaihtaa - Anonyymi
Saa nähdä, tuleeko Kelan johtajasta kuka ja onko kyseessä poliittinen nimitys. Kansanedustajat päätöksen tekevät. Poliittiset virkanimitykset ovat korruption muoto.
- Anonyymi
Tottakai persut menevät kokoomuksen mukana ja äänestävät satusetää. Pitäähän heidän pysyä eliitin mukana loppu romahdukseen saakka. Hehee:)
- Anonyymi
Ei kai persu niin tyhmä ole tai no
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718