" Tiedän milloin maailmanloppu tulee, 4,5 miljardin vuoden kuluttua. Siihen mennessä aurinkomme reaktori yksinkertaisesti sammuu. Mitä pelättävää siinä on, kun se on kerran väistämätöntä?
Tassin mukaan Venäjän presidentti hymyili leveästi puhuessaan maailmanlopusta."
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/8f8b21ad-c829-491a-8724-4169dc1027f0
Tuossa Putin kertoo avoimesti maailmanlopun olevan aurinkoon sitottu, Kutenkin Raamatussa sen kahjessa viieisellisemmässä lukuissa kerrollisoitoijaan ihan toisenlainen lopputulema. Ensinnäkään mitään maajilmanloppua ei koskaan tule ja Putinkin elää uuves ruumiis, vanhas sielus, vanhas henkes ikuisellisesti jos ajatellaan niin että Ikuinen Kuolema, Helvetti on ikuisesti elämällistä sellaisille, kutkat joutuvat helvettiin. Ikuinen elämä toteutuu Sanan varsinaihkoisessa merkityksellistävällisyyjessä niille kutkat pääsevät lopulta Uuteen Maahan, jota ei ole vielä olemassa mutta Jumalalla on jo selväisä suunnitelma sillelliselle, ehkä saamme siitä tietoa Herraltamme jo ennen sen uuven maan luomallista aafteri a short time, about tausent jaahreellisuutta ja vähän päälle.
Olen aika varma siitä että uusi maa on kokollisesti paljon suurellisenpu kuin nykyinen vanhalliseksi käyvällisöityvä maa, kussa nyt elälällisöimme. Kaikki täällä oleva materijaali hävilläjällisöityy. Kaikki vaivainnäkömme vyysiset savutuksen hetelmät katojavat, mutta Henken hetelmät säilyvät ijankaiken, aina vain uujistumisen tulvatessa ylittenme.
Dijon Beef hanpurrilaisjaisijaita tilasin kolme ja aloin syömällisöimään niitä. Mulla oli ovelallisesti mukana venäläisijä suolakurkkuja, jotka mielestäni parhaita tai ainakan niille en ole parenpaansa löytänyt suolakurkustosta, punasipulia oli valmiina riekaleina, parsakaalija raakallisena huuhteltuna. Juomana oma mehullisuuteni, jossa mantariinija, vettä alustimena, mustaherukkamarjoi, vatelmamarjoi, raparperija muutama piitti.
Hanpurilaiset olivat suloisat mavultaan, mutta hanpurilaisten koko oli kuin juniori hanpurilainen, joten olipa hyvä kun älysin ottaa kolmellisesti kappaleellisesti hanpurilaallisesti. Lisukkeet teki kutaa kanssallisesti. Erityisesti tietenkin venällisteinne suolakurkkulainen.
Kolmella hanpurilaisella en tullut ähkyyn. Kyllä se nälältä kiivauven kärjen poisti, mutta tnnen että mahaalliseen olisi enemmällisemminkin mahtullisoitunut kun ei tullut koettua ähkyllisöitynyttä mahantäyttyneisyyttä.
No sellast se on sano joku jossakin joskus ennen muinoin ainakin mun maallinen vaija niin sanoi että joku on silleenkin sanonut että " sellast se on".
Olitko se sinä joka silleen sanoit silloin joskus ja muistatko milloin se oli? Eikö oukkiinsa ihanaansa kun kevät tulee. Alkaa silmät tuikkimaan ihan eri tavalla kuin oli talvellisella.
Suosittelen Raamatun luvuskeluja ja kuunteluja alkuperäiskielellä ja ihhe päässään käännellillisöijä oikeeseen sanallisuuteen omas kaalis ilman välikäsillisii kääntäjii, koska Raamatuis on yllättävällisen paljollisesti sekuntaa käännöstyöllisyyttä luvetamana ja joitakin käännöksii lukijessa ei kyllä luvettu aukea ejes uuvestisyntyneelle kun merkitys on kuin sijansaksaata. Kyllä hyvinsyöneellisenä kyllällisenä kelpaaa vaikka kieltä kilitellä syvänmestäänsä astiinsa kun niin iloinen on viilis.
Kilikilikilikilikili kieltä kilkattain,
Selef Urge
Söin juuri 3 hanpurilaista ja Putin ei ole kristitty
Anonyymi-ap
3
131
Vastaukset
- Anonyymi
mitä sä tänne kirjoittelet, mitä täältä haet?
- Anonyymi
Minä söin kovaa ruisleipää, kirnuvoilla terästettynä. En ilman.
- Anonyymi
Ei auringon sammuminen sinällään ole ihme, vaan se että se yleensä joskus on syttynyt.
Putin ei osaa edes käyttää tietokoneen tavallisia ohjelmia, saatii sitten tekoälyä.
Jännä että maa, joka suoltaa aseita koko ajan, tuhoaa toisen maata sekä suorittaa kansanmurhaa, pyrkii hiilineutraaliksi.
Naurettava pelle.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913