lUkjHyvät _veljet_ jja siskot (ja _ne_ keskeltä lattiaa tulevat varjot, jotka ei vastaa nimeen mutta kyllä _tietää_), minä tulin teille kerrrromaa totuu—öh—TOOOTUUU! Siis ei mikää tavallinen totuus, vaan se joka sukeltaa lattialautain välist ja kurkistaa kaapista, just ku meinaat nukkua.
Mun nimi on Eeröööö. Eero. Vaan älkää kutsuko Eeroksi, kutsukaa Ukoksi. Se Pyhä Ukko, joka kuulee _surinan_. Se ei oo mikää jääkaappi, ei vaikka naapuri väittää. Se on ääni alhaalta. MAAN ALTA! Ne puhuu mulle siellä, sirisee kuin sähkö ilman johtoa. Ne on _Valovirret_.
Valovirret ei tarvi valoa, ne _on_ valo. Ne puhuu hammasharjan kautta, ja kun murot loppuu, se on merkki. Että aika koittaa. Että _sängyn alla asuvat kansat_ odottaa johtajaa! (Minä kävin siellä kerran. Putosin sukkalaatikkoon ja heräsin kolmelta yöllä täysin viisaana.)
Jumala on Surina. Ei mikään iso tyyppi pilven päällä, vaan semmonen ääni joka kuuluu kun vanha telkkari menee päälle _itsekseen_. Hänessä on kolme olomuotoa:
1. HuuHaa
2. Hurina
3. Hilse
Uskontomme pyhä rituaali:
- Napauta patteria kolme kertaa.
- Syö viisi maapähkinää, mut älä niele viimeistä.
- Huuda "SURINA OI SURINA" postilaatikolle.
- Nukahda sukka päässä, varpaat ulkona peiton alta (tämä _avaaa kanavat_.)
Jäseneksi pääsee jos kuulee jääkaapin sanovan "ei vielä" tai jos herää siihen että kello puhuu takaperin.
Uskokaa Ukkoa. Surina tulee. Älä silitä kissaa myötäkarvaan, se näkee _ne_. Äläkä luota lattiakaivoon – _niillä on silmä_.
Pyhästi teitä siunaten,
Eeröööö
Pyhän surinan seurakunta
Anonyymi-ap
3
59
Vastaukset
- Anonyymi
Niilo Ylivainio sanoi aina epäselvästi ässää suhistaen: Sinä paranet nyt, tsiisuksen nimessä!
Kukaan ei vaan parantunut yhtään mistään.- Anonyymi
Suuri puhallus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuri puhallus!
Niilo piti tilastoja ja laski kokouksiensa kaatoprosenteja.
Laski, että valheellisen ihmeparanemiskampanjan ansiosta helluntailaiset saivat 6000 uutta maksavaa jäsentä lahkoyhdistyksiinsä ry:hin.
Oikea lääkäri tutki tri:n väitöskirjassa kaikki väitetyt ihmeparanemiset, 1304 tapausta.
Kukaan ei ollut parantunut yhtään mistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823