Koivu vai Paju?

Anonyymi-ap

Kumpi on parempi, vai onko niillä mitään eroa. Haluaisin kuulla niiden mielipiteitä, jotka ovat saavana osapuolena.

15

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä molemmat tekee hyvää tuhman pojan paljaalle pyllylle kun äiti antaa kunnolla vitsaa

• Anonyymi

Keväisin tuore paju

• Anonyymi

Paju ehdottomasti, se tuntuu

• Anonyymi

Kesän yli kuivanut joulukuusi.

• Anonyymi

Oliskohan naista joka antaisi pajua tuhman pojan paljaalle pyllylle. Eteläsuomi

• Anonyymi

Kun pikkupoikana joutui itse hakemaan risut, eikä ollut muuta lähellä, kuin pihakoivut, niin koivupiiska se oli. Kipeää teki, ja ehkä pahinta siinä oli sellainen asia, että jos iho meni rikki, kuten joskus meni, niin siitä risusta jäi pieniä kuoren kappaleita tai tikkuja ihon alle, eikä niitä itse saanut pois. Äiti niitä kaivoi sitten pois, eikä se ollut niin kovin kivaa.

• Anonyymi

Vakkari toinen bi mies nauttii vihtomisesta, sitoo mut sänkyynsä jossa katossa koukut, vetää jalkani ylös levälleen. Pajulla mut kesäisin koivulla jossa lehdet, vihtoo jalat vatsan rinta kehän ensiksi. Siirtyy herkimpään jalkojeni väliin, aluksi hellästi jonkun aikaa sit imettää kiimasta kalua suussani, kiimassa päästää valloilleen kivun tuoton josta tykkää. Laittaa mulle suuhun pallon jossa narut sitoo kiinni, pelottavaa aina samalla kiihottavaa. Toivon aina osaa lopettaa oikeeaan aikaan, yleensä vasta kun laukee nautinnosta. Alkaa vihtoa kaluuni ja pallejani, kipu alkuun järkyttävä rimpuilen kivusta mutta kipu jotenkin turtuu kun kovempaa vihtoo. Meen jotenkin horkkaan näen miten hän innostuu enemmäm ja enemmän kun pallini turpoo jopa joskus vuotaa verta. Tajuntani menetän jollakin tapaa, tajuun kun kalu on suussani ja pumppaa lämmintä spermaa. Kaveri käärii jääpussin kiveksien ja kalun ympärille kun jatkaa suuhuni panemista. T. Pervoa nautintoo

• Anonyymi

Norja koivun oksa ainakin tekee kipiää jos selkäänantaja osaa vitsaa käyttää

• Anonyymi

Kyllä olis mukava saada kunnon selkäsauna naiselta.

• Anonyymi

Tuore paju kuorittuna. Kuivuneena turhan kevyt.

• Anonyymi

Koivu hyvä jossa lehdet viisikin oksaa kuin sauna vihta. Lijaakin voi palleja mäiskiä saa hyvän kivun aikaiseksi. Pallit myös turpoo piiskattavalta joksikin aikaa, viikon verran arat kylläkin.

• Anonyymi

Olisko naista joka antaisi ilkeälle pojalle kunnon selkäsaunan.Varsinaissuomi.

• Anonyymi

Perinteinen pitkäperjantaipiiskaus suoritettiin juuri kuorittua pajua käyttäen.

• Anonyymi

Sukupuolesi ja kumpi osapuoli olit? :)

• Anonyymi

Olen saanut maistaa molempia. Kyllä se Paju kirpaisee paljon enemmän.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe