Koivu vai Paju?

Anonyymi-ap

Kumpi on parempi, vai onko niillä mitään eroa. Haluaisin kuulla niiden mielipiteitä, jotka ovat saavana osapuolena.

17

621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä molemmat tekee hyvää tuhman pojan paljaalle pyllylle kun äiti antaa kunnolla vitsaa

• Anonyymi

Keväisin tuore paju

• Anonyymi

Paju ehdottomasti, se tuntuu

• Anonyymi

Kesän yli kuivanut joulukuusi.

• Anonyymi

Oliskohan naista joka antaisi pajua tuhman pojan paljaalle pyllylle. Eteläsuomi

• Anonyymi

Kun pikkupoikana joutui itse hakemaan risut, eikä ollut muuta lähellä, kuin pihakoivut, niin koivupiiska se oli. Kipeää teki, ja ehkä pahinta siinä oli sellainen asia, että jos iho meni rikki, kuten joskus meni, niin siitä risusta jäi pieniä kuoren kappaleita tai tikkuja ihon alle, eikä niitä itse saanut pois. Äiti niitä kaivoi sitten pois, eikä se ollut niin kovin kivaa.

• Anonyymi

Vakkari toinen bi mies nauttii vihtomisesta, sitoo mut sänkyynsä jossa katossa koukut, vetää jalkani ylös levälleen. Pajulla mut kesäisin koivulla jossa lehdet, vihtoo jalat vatsan rinta kehän ensiksi. Siirtyy herkimpään jalkojeni väliin, aluksi hellästi jonkun aikaa sit imettää kiimasta kalua suussani, kiimassa päästää valloilleen kivun tuoton josta tykkää. Laittaa mulle suuhun pallon jossa narut sitoo kiinni, pelottavaa aina samalla kiihottavaa. Toivon aina osaa lopettaa oikeeaan aikaan, yleensä vasta kun laukee nautinnosta. Alkaa vihtoa kaluuni ja pallejani, kipu alkuun järkyttävä rimpuilen kivusta mutta kipu jotenkin turtuu kun kovempaa vihtoo. Meen jotenkin horkkaan näen miten hän innostuu enemmäm ja enemmän kun pallini turpoo jopa joskus vuotaa verta. Tajuntani menetän jollakin tapaa, tajuun kun kalu on suussani ja pumppaa lämmintä spermaa. Kaveri käärii jääpussin kiveksien ja kalun ympärille kun jatkaa suuhuni panemista. T. Pervoa nautintoo

• Anonyymi

Norja koivun oksa ainakin tekee kipiää jos selkäänantaja osaa vitsaa käyttää

• Anonyymi

Kyllä olis mukava saada kunnon selkäsauna naiselta.

• Anonyymi

Tuore paju kuorittuna. Kuivuneena turhan kevyt.

• Anonyymi

Koivu hyvä jossa lehdet viisikin oksaa kuin sauna vihta. Lijaakin voi palleja mäiskiä saa hyvän kivun aikaiseksi. Pallit myös turpoo piiskattavalta joksikin aikaa, viikon verran arat kylläkin.

• Anonyymi

Olisko naista joka antaisi ilkeälle pojalle kunnon selkäsaunan.Varsinaissuomi.

• Anonyymi

Perinteinen pitkäperjantaipiiskaus suoritettiin juuri kuorittua pajua käyttäen.

• Anonyymi

Sukupuolesi ja kumpi osapuoli olit? :)

• Anonyymi

Olen saanut maistaa molempia. Kyllä se Paju kirpaisee paljon enemmän.

• Anonyymi

Kysymys on tyylistä. Lihaksikas, voimakas miehen käsivarsi pitää piiskattavaa aloillaan ja toisessa kourassa kurittajalla on koivuvitsa. Vitsan ei tarvitse olla kovinkaan suuri, kun se on karismaattisen miehen kourassa. Vielä lukiopoikana minua sykäytti piiskan saaminen kolmella tavalla: Isä oli tarpeeksi voimakas, se aiheutti pelkoa ja ihailua. Nopea käsi puree kunnolla. Kumpikin osapuolitiesi, että nyt oli tosi kyseessä, ja minä sain häpeällä maustetun selkäsaunan.

Isällä oli tapana testata,että oliko kuritus langennut hyvään maaperään, jollei ollut niin piiskaus uusittiin. Testi pidettiin muutama minuutti piiskauksen jälkeen. Silloin piti kittää selkäsaunasta ja keksiä joku hyvä asia minkä kuritus oli saanut aikaiseksi.

• Anonyymi

Koulukoti poika 70 luvulta joka sai koivuvitsaa usein yökastelusta ja tuhmuuksista toisten poikien kanssa.
      Housut ja vaippa kintuissa piti nojata pöytää vasten kun vitsa paukkui posliini pyllyn päällä.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      48
      1281
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      158
      1097
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      61
      977
    4. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      772
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      180
      771
    6. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      27
      756
    7. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      51
      751
    8. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      11
      739
    9. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      346
      718
    10. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      675
    Aihe