En ymmärrä mitä I-P:n mustanaamiossa tapahtuu? Osaako joku selittää?
Mustanaamio
9
321
Vastaukset
- Anonyymi
mikä on I-P .mustanaamiosta olen kuullut mutta mikä se ip on
- Anonyymi
Huono lsd-trippi sillä vain on. Huomenna on jo parempi päivä.
- Anonyymi
Huomenna ei tule lehteä.
- Anonyymi
Houreet johtuivat myrkyllisen kirpun puremasta.
- Anonyymi
Kyllä taas on kummallinen mustanaamio. Mustanaamiota ei ole näkynyt viikkoon, kahteen ollenkaan. Eikä edes Dianaa, Gurania, Heroa tai Deviliä.
- Anonyymi
Missä pygmit haahuilee?
- Anonyymi
On se niin outo että lakkasin sitä lukemasta että antaa paskan olla
- Anonyymi00013
Kyllä taas on niin kummallinen tarina mustanaamiossa. Mikä ihme tämä "luottomies" on?
- Anonyymi00014UUSI
Poliittisesti korrekti tarina antifasistisesta vallankumouksesta. Työläiset liittykää yhteen! E natseja minnekään!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1505953Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella364358Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03540- 362951
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv552847Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342715- 162638
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452530- 432165
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262035