Mitähän taustalla oikein suhmuroidaan? Entinen Keskustalainen, nykyään kokoomukseen loikannut seinäjokelainen yrittäjä sotkeentuu joka asiaan palloseuran johtokuntaa myöten. Päivää ei kylällä rahvaalle sano, ellei itse ole tervehdyksestä jotain hyötymässä. Eikö Seinäjoella riitä tarpeeksi palkkiopaikkoja vai mikä ajatus tässä on? Kunnanjohtaja johtaa omien bisneksien lisäksi paikallista palloseuraa näiden kokoomutoveriensa kanssa. Jääköhän kunta johtamatta? Joku ei nyt tunnu oikein sopivan kuvioon....
Vastaukset 3
- Anonyymi
Kaikki liittyy Vimpelin koulun rahoitukseen?
- Anonyymi
Siihen ei enää tarvi onneksi niin paljon rahaa, kun kokoomus ja yrittäjät on luvanneet tehdä talkoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen ei enää tarvi onneksi niin paljon rahaa, kun kokoomus ja yrittäjät on luvanneet tehdä talkoilla.
Tuulimylly yhtiö Neonen bratwurst maksaa koko hankkeen. Onhan sitä maanomistajillekkin, kylätaloille yms. jaettu jo avokätisesti ja lisää on tulossa niin ettei jaksa rehukärryyn lastata.
Raha vain kierrätetään ensi puhtaammaksi patonkimaan kautta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831059
- 73892
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut111676- 57660
- 43595
- 30562
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.172555Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4546Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61535Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136528