Mitähän taustalla oikein suhmuroidaan? Entinen Keskustalainen, nykyään kokoomukseen loikannut seinäjokelainen yrittäjä sotkeentuu joka asiaan palloseuran johtokuntaa myöten. Päivää ei kylällä rahvaalle sano, ellei itse ole tervehdyksestä jotain hyötymässä. Eikö Seinäjoella riitä tarpeeksi palkkiopaikkoja vai mikä ajatus tässä on? Kunnanjohtaja johtaa omien bisneksien lisäksi paikallista palloseuraa näiden kokoomutoveriensa kanssa. Jääköhän kunta johtamatta? Joku ei nyt tunnu oikein sopivan kuvioon....
Kokoomus hämmentää
Anonyymi-ap
3
182
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki liittyy Vimpelin koulun rahoitukseen?
- Anonyymi
Siihen ei enää tarvi onneksi niin paljon rahaa, kun kokoomus ja yrittäjät on luvanneet tehdä talkoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen ei enää tarvi onneksi niin paljon rahaa, kun kokoomus ja yrittäjät on luvanneet tehdä talkoilla.
Tuulimylly yhtiö Neonen bratwurst maksaa koko hankkeen. Onhan sitä maanomistajillekkin, kylätaloille yms. jaettu jo avokätisesti ja lisää on tulossa niin ettei jaksa rehukärryyn lastata.
Raha vain kierrätetään ensi puhtaammaksi patonkimaan kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1791829
- 1241530
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16971- 92894
- 78893
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4788