Kiitos siitä kuuluu sinulle kokovartalokyrpä kepun johtaja.
Kauhajoki kriisikunnaksi 2025
12
464
Vastaukset
- Anonyymi
Vuoksessa on yt.. kyllä se siitä Lasse voi sammuttaa valot..
- Anonyymi
Kepu sitä kepu tätä. Yhä harvemmat haluaa asua pienillä paikkakunnilla ja sen takia ei ole riittävästi veronmaksajia
- Anonyymi
Kaikki ne nuoret joiden kanssa olen puhunut sanovat jotta pois täältä ja nopiaa ,täälä ei ole mitään mahollisuukia asua perustaa perhettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ne nuoret joiden kanssa olen puhunut sanovat jotta pois täältä ja nopiaa ,täälä ei ole mitään mahollisuukia asua perustaa perhettä.
Etkö tiedä kuinka lapsi tehdäänn mä kerron.
Laitat kyrvän pilluun paljaalta. Kyllä tämä joka paikkakunnalla onnistuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tiedä kuinka lapsi tehdäänn mä kerron.
Laitat kyrvän pilluun paljaalta. Kyllä tämä joka paikkakunnalla onnistuu.Kauhajoki on sellainen omia pierujaan nuuhkiva perseensilmä ettei yksikään itseään kunnioittava nainen halua asettua sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhajoki on sellainen omia pierujaan nuuhkiva perseensilmä ettei yksikään itseään kunnioittava nainen halua asettua sinne.
Muuta Persujoelle eli Karijoelle.
- Anonyymi
Kepu pettää aina!
- Anonyymi
Lapsekasta kommentointia täälläkin, kuuluisi sakkorangaistus tuollaisesta kielenkäytöstä.
- Anonyymi
Äites sun kieltäsi käytti kun paskalla kävi.
- Anonyymi
Kepu Lasse ja panda Mikko mitä yhteistä näillä ai niin vielä nuorisosäätiön Aki haaro kaikki samaa rosvosakkia elää muiden rahoilla.
- Anonyymi
Kauhajoella on aina ollut "sivistynyttä" porukkaa.
- Anonyymi
Kepujen älykkyysosamäärä ei riitä muuhun kuin sonnan ajamiseen, ja tukiaisten nauttimiseen. Mastaan vaan ja palkka on niikun paimenpojalla sanoo mlomittaja päntsystä.m
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2072742
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262577En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761708Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2031233Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va591230- 471088
- 991001
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 46813
- 107811