Yöllä klo:02:00 kuuluu kaupungin keskustassa mahtavaa pakoputken pamahtelua hirveitä larmeja kuin tykistöammunnoissa siellä menee kovaääninen 740-sarjan musta Volvo.Sisällä autossa soi black metal tosi kovalla pakoputken pää on litran maitopurkin kokoinen rööri joten ei ihme että pauke kohdalle sattuessaan melkein särkee korvat ja ne larmit kuuluu toiselle puolelle kaupunkia,käyntiääni kuin ilman äänenvaimentimia olevassa ralliautossa joten kyllä kuuluu kun liikkeellä ollaan RÄYH!!PERKELE!!
Komeasti Volvo yössä paukkuu
6
387
Vastaukset
- Anonyymi
Larmeja kuullessaan joku voisi kysyä että onko alkanut sota ei ole Volvo siellä ilmoittaa paikalla olostaan pitäen puoli kaupunkia hereillä.
- Anonyymi
Suomen hallituksen jäseniä sillä vuorollaan kuskataan milloin mihinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen hallituksen jäseniä sillä vuorollaan kuskataan milloin mihinkin.
Saavat arvoistaan kyytiä oikein paukkeen kera.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saavat arvoistaan kyytiä oikein paukkeen kera.
Korvat tinnittää koko viikon erittäin meluisan ajelun jälkeen: ''Mitä?! En kuule! korvissa soi puhu kovempaa!''
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korvat tinnittää koko viikon erittäin meluisan ajelun jälkeen: ''Mitä?! En kuule! korvissa soi puhu kovempaa!''
''pam!pam!pam!BÄNG!!pam!pam!BÄNG!!BÄNG!!!pam!pam!BÄNG!!!RÄJÄHDYS!!!auto syttyy räjähtäen tuleen keskellä katua eikä kuljettaja ehdi liekkien keskeltä pelastautua vaan palaa hengiltä ajokkinsa mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
''pam!pam!pam!BÄNG!!pam!pam!BÄNG!!BÄNG!!!pam!pam!BÄNG!!!RÄJÄHDYS!!!auto syttyy räjähtäen tuleen keskellä katua eikä kuljettaja ehdi liekkien keskeltä pelastautua vaan palaa hengiltä ajokkinsa mukana.
Ei kuulu enää pauketta kaupungin keskustassa se on vaiennut liikennevälinepalon myötä kuskikin on Pyhän Pietarin luona soittamassa harppua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313924- 412629
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412607Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82395- 292248
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3062130- 381859
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461518- 1411477