Olipa erikoinen versio hienosta tangosta. Kovin aggressiivinen. 😣 Ehkä vaan huono yritys vetää kappale omalla leimalla. Ei ollut millään lailla kaunista kuunneltavaa. 😝👎
TVOF Tango Satumaa
6
210
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tosiaankaan! Tuo oli jo katsojien pilkkaamista.
- Anonyymi
Aivan kamala esitys, oli pakko pistää ääni pois ton esityksen ajaksi.
- Anonyymi
Mulla oli sama kun Tatu lauloi. Otin luurit korvista.
Oliskin hauskan kuuloinen duetto kun Tatu ja Janina laulais. Toinen mörisee verisuonet katkeamispisteessä ja toinen kirkuu ja sorrrrrauttelee ärrää korostetusti.
- Anonyymi
Samalla tyylillä aina kiekuu, kirkuu,Agressiivinen tapa esiintyä ja laulaa kimeellä karseella äänellä! MIKSI FIKSATTU ihme versioksi kaunis tango? EIKÄ KIMINÄ, KUULU oikeassa versiossa tarpeeksi kiminältä? Hän laulaa agressivisesti-aina samalla äänellä ja tavalla, ei jatkoon kiitos karseeta korville.
- Anonyymi
Ajattelen Suikolan menevän pitkälle, mutta Satumaa oli huono valinta ja huono esitys. Melkoista kiekumista tosiaan, kansa valitsi jatkoon. Toivottavasti valitsee laulunsa paremmin.
Vilkkumaalta jäi kaksi parasta laulajaa pois, ihmeellistä kisaamista, no osin makuasioita.
- Anonyymi
Vaatikaa eri gentrejä, useampi samaa tasoa laulaa ja kummia versioita, Rositalla ääni hento ja ohut, en ole saanut sanoista kertaakaan selvää, pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645626Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204307Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172926- 1712254
- 171946
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281804- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77998