Microsoft ohjeistaa Windows 10 -laitteen omistajaa tyhjentämään ja kierrättämään laitteensa oikeaoppisesti. Ohjeen lopussa todetaan, että koneen kierrättämisen jälkeen käyttäjä on ”valmis kohtaamaan tulevaisuuden”.
Windows 10 koneet kehotetaan kierrättämään oikeaoppisesti
14
158
Vastaukset
- Anonyymi
Siis asentaa Linux koneeseen :D
- Anonyymi
Se on paras keino, mm ympäristölle.
- Anonyymi
Hulluutta heittää kone menee MS oikujen vuoksi jos se toimii loistavasti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on paras keino, mm ympäristölle.
Linux toimii, winkura ei!
- Anonyymi
Vinkki: Suosittelen Linuxiin siirtyville emolevyhankintaa päivitystarkoituksessa nyt kun vielä saa edullisesti.
Suomessa tapahtuu kohta sama, mikä on tapahtunut emolevyjen kantamuutosten ollessa ajankohtaisia.
"Vanhat" emolevyt katoavat pian markkinoilta. Yritykset dumppaavat varastonsa jälleen Euroopaan ja ne päätyvät mm. ebay myyjille. Tilalle tulee vain Win11 vaatimusten mukaiset emolevyt ja luonnollisesti kunnollisella katteella, elikkäs hinnat pompsahtaa.
Jos joku jää myymään edelleen Linux käyttöön sopivia emolevyjä, niin sellaiset yritykset tulevat olemaan harvassa, ja hinnat pompsahtaa näissäkin perusteena pienempi menekki.- Anonyymi
Tarinan mukaan Linuxin saa asennettua oli emolevy melkein mikä tahansa. Minä olen uusiin ns. merkkikoneisiin asentanut niitä myös onnistuneesti. Biosia on ehkä joutunut räpläämään, ottaa pois secure boottia tjsp. Joskus piti buildata kernel, jotta sai integroidun näytönohjaimen toimimaan täydellä resoluutiolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarinan mukaan Linuxin saa asennettua oli emolevy melkein mikä tahansa. Minä olen uusiin ns. merkkikoneisiin asentanut niitä myös onnistuneesti. Biosia on ehkä joutunut räpläämään, ottaa pois secure boottia tjsp. Joskus piti buildata kernel, jotta sai integroidun näytönohjaimen toimimaan täydellä resoluutiolla.
Linux asentuu ihan mihin vaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta puhut, Windows sen sijaan ei asennu kaikkiin laitteisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linnunpönttöjä tein talvella, eikä niihin pystynyt asentamaan linuksia.
- Anonyymi
Ukraina käyttää siviilikilpiä, rakentaa droneja ja ohjuksia kouluissa ja muissa vastaavissa kohteissa.
- Anonyymi
Niin, Onko aseen rakentaja siviili vai sotilas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, Onko aseen rakentaja siviili vai sotilas?
USA ja ISRAELIN mielestä he on sotilaita,
- Anonyymi
Vielhää toi pelaa seiskakii.
- Anonyymi
Sumyn iskut, Tämä ulkoministeriön päällikön lausunto muuttaa jo vakavasti kaiken tapahtuvan "hintalappua". Tämä ei ole enää tavallinen Ukrainan armeijan komentotason puhdistus. Tämä on isku länsimaisten ja ukrainalaisten korkea-arvoisten upseerien sekayksikölle. Näyttää siltä, ettei Ukrainassa ole enää turvallisia paikkoja, eikä edes "konfliktin tarkkailijoilla" ole minkäänlaista koskemattomuutta.
Ukraina rikkoo räikeästi aseleposuunnitelmaa! Kuin mitään aselepoa ei olisi olemassakaan! Syy euroopalaisten Kendraalien Sumysa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322973- 71376
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201316Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701181- 441140
- 371011
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381001Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877