Trump onkin pelkuri

Anonyymi-ap

NYT nähtiin mikä pelkuri Trump todellisuudessa on. Ensin uhosi ja laittoi isoja tulleja , varsinkin Kiinalle . Nyt sitten peruukin niitä. Meni Trumpilla pupu pöksyyn, kun Kiinalle määrätyt tullit olisivat nostaneet mm elektroniikan hintoja paljon ja siitäkös kansa alkoi hermostua. Ja mitä tekee Trump, peruu nämä Kiinalle määräämänsä ” hirmu” tullit näiden tuotteiden kohdalta.
Siinä nähtiin taas populistin uho ja tuho ! Ei kestä Trumpin hermot kun tulee oikeasti tiukka paikka.
Toivottavasti Suomenkin persu- kokkari päättäjät ymmärtävät ettei Trumppiin voi luottaa . Hän on heikko ja siten koko Jenkkilä on heikko kovan paikan tullen.
Trump tuottaa paljon uhoa ja paljon tuhoa, niinkuin muutkin populistit.

2

72

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Trump on tyypillinen narsisti, jolle oma etu on AINA tärkein. Jenkit tulevat kyllä huomaamaan tämän asian. Sitä ennnen Trump ehtii touhuta paljon pahaa.
      Punalippis MAGAT huomaavat että heitä on huijattu ja lujaa. Tyhmät !
      Tiesittekö ettäTrumpin MAGA lippikset , ne kommunistin punaiset , on valmistettu KIINASSA !
      Ajatelkaa, miten tyhmiä ovat….valmistuttavat Make America Lippiksensä Kiinassa . Voi typeryyden huippu !

• Anonyymi

Kiina sekoilussa oli käymässä näinkin!!!
      Jenkkien koneet ja ohjukset jne,,, meinasivat jäädä tekemättä ja huoltamatta kun kiinassa valmistetetaan tarvittavat sirut ja puolijohteet valta osin!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      985
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe