kun alat seurustelemaan. On ilmaista tarkistaa ulosotossa, kunhan tiedät koko nimen ja sos.tunnuksen. Netin kautta maksaa vain 6€. Ei tule sitten yllätyksiä kun menee sinunkin laskut ulosottoon. LUE TUO JUTTU. Älä anna kenenkään käyttää hyväkseen sinua ja sinun rahojasi.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011136081.html
Muista tarkistaa myös uuden kumppanin luottotiedot
21
610
Vastaukset
- Anonyymi
- Anonyymi
Juuri samanlailla voi tarkastaa luottotiedot myös tulevan vuokralaisen. Ja ihan ilmaiseksi ulosotossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri samanlailla voi tarkastaa luottotiedot myös tulevan vuokralaisen. Ja ihan ilmaiseksi ulosotossa.
- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Hyvä vinkki! Ja avioon vain avioehdon kanssa! Muuten se kuppaaja vie erossa puolet kaikesta omaisuudestasi pankkitilejä myöten.
- Anonyymi
Nolla jaettuna kahdella on edelleen nolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viittaat nyt omaan talouteesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt joku otti itteensä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt joku otti itteensä
Jooops
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jooops
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viittaat nyt omaan talouteesi?
Jeee
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
Laajempi kuvio kannattaa huomioida. Ei vain parisuhteet. Nykyiset ns. "vanhat kaverit" kannattaa selvittää myös.
- Anonyymi
Kannattaa se nykyinen puoliso, omat vanhemmat ja täysi-ikäiset lapsetkin tarkistaa 2x vuodessa
- Anonyymi
Katsoisin myös ainakin saman rapun / kadun naapurit sekä työkaverit.
- Anonyymi
Pikkuisen yliampuvaa kommentointia. Mutta tietysti täytyy olla jollain tasolla ns. kartalla kumppanin taloudellisesta tilanteesta. Paljon on ongelmapelaajia ja ylivelkaantuneita, jotka imaisevat mukanaan myös puolison rahat.
- Anonyymi
Joo, mullakin aikanaan entinen avovaimo oli ulosottovelkainen, joka pimitti multa sen asian. Ja silti halusi vähän kaikkea, mihin en onneksi suostunut.
Kuten olisi pitänyt olla joku maatila tai ison tontin okt jostain hyvältä paikalta ainakin, että hän voisi alkaa hevosharratusta ym. Ja sitten tietty maasturia ym, että pääsee hevosia kuskailemaankin tarvittaessa ja totta kai joku mersu tai Land Rover ainakin ja ties mitä.
Meni joku parisen vuotta vielä, ennen kuin asia selvisi mulle, että hän on luottotiedoton. Oli onnistunut noukkimaan aina sopivasti ulosottovirastolta saamansa kirjeet postin seasta pois niin, etten nähnyt niitä, mutta erään kerran satuinkin postilaatikolle sopivasti ja löysin hänen ulosottopostiansa ja asia selvisi sitä kautta mulle.
Ja hänen äitinsä nimissä olleen puhelinliittymänsäkin selitti mulle siten, että hänenäitinsä haluaa auttaa häntä rahallisesti ja oli sitten helpompi laittaa puhelinliittymä äidin nimille, että hän voi maksaa ne laskutkin sitten suoraan. Vaikka totuushan nyt tosiaan oli se, ettei saanut edes puhelinliittymää luottokelvottomuudensa vuoksi itse.
Meillä oli kyllä jo suhde muutenkin jo siinä vaiheessa vetelemässä viimeisiään, vaikka hän yritti vielä venkuloida jotakin ja pitää musta jotenkin kiinni. Ihan senkin varalla kaiketi, että on sitten ainakin joku jolla voi yrittää maksattaa elämistään, jos muuten menee vielä vitummin elämä.
Vaikka oli lähdössä jo kovaa vauhtia uuden matkaan, niin vinkui vielä, että olisi kiva saada lapsi mun kanssa ja mitä lie pimeetä selittikin. Ja oletti että mä jään odottamaan häntä, jos hän haluaakin palata yhteen.
En suostunut, en ollut koskenutkaan edes häneen moneen kuukauteen just senkin takia, ettei nyt vahingossakaan tulisi enää mitään raskauksia siihen sitomaan ja sotkemaan asioita.- Anonyymi
Olitko sä sellanen köyhä jolla ei ollut edes muijaan varaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olitko sä sellanen köyhä jolla ei ollut edes muijaan varaa?
Ei, kyllä mä ihan varoissani olen ja olin jo tuolloin.
Mutta kannattaisiko tarkistaa aloituksen otsikko ja lukea itse aloituskin tarkkaan?
Siinä kehotetaan tarkistamaan varmuuden vuoksi kumppanin luottotiedot, ettei tule ikäviä yllätyksiä eikä asiat mene muutenkaan turhanpäiväiseksi väännöksi.
Enkä mä periaatteestakaan ala muijalle maksumieheksi tai ylipäätään elättämään aikuista ihmistä kotiin.
Ja sitähän luottotiedoton pyrkii aina tekemään, elämään muiden siivellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110944
- 525230
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452433- 302133
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131701Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421544Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351176Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892