kun alat seurustelemaan. On ilmaista tarkistaa ulosotossa, kunhan tiedät koko nimen ja sos.tunnuksen. Netin kautta maksaa vain 6€. Ei tule sitten yllätyksiä kun menee sinunkin laskut ulosottoon. LUE TUO JUTTU. Älä anna kenenkään käyttää hyväkseen sinua ja sinun rahojasi.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011136081.html
Muista tarkistaa myös uuden kumppanin luottotiedot
20
525
Vastaukset
- Anonyymi
- Anonyymi
Juuri samanlailla voi tarkastaa luottotiedot myös tulevan vuokralaisen. Ja ihan ilmaiseksi ulosotossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri samanlailla voi tarkastaa luottotiedot myös tulevan vuokralaisen. Ja ihan ilmaiseksi ulosotossa.
- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Hyvä vinkki! Ja avioon vain avioehdon kanssa! Muuten se kuppaaja vie erossa puolet kaikesta omaisuudestasi pankkitilejä myöten.
- Anonyymi
Nolla jaettuna kahdella on edelleen nolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viittaat nyt omaan talouteesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt joku otti itteensä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt joku otti itteensä
Jooops
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jooops
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viittaat nyt omaan talouteesi?
Jeee
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
Laajempi kuvio kannattaa huomioida. Ei vain parisuhteet. Nykyiset ns. "vanhat kaverit" kannattaa selvittää myös.
- Anonyymi
Kannattaa se nykyinen puoliso, omat vanhemmat ja täysi-ikäiset lapsetkin tarkistaa 2x vuodessa
- Anonyymi
Katsoisin myös ainakin saman rapun / kadun naapurit sekä työkaverit.
- Anonyymi
Pikkuisen yliampuvaa kommentointia. Mutta tietysti täytyy olla jollain tasolla ns. kartalla kumppanin taloudellisesta tilanteesta. Paljon on ongelmapelaajia ja ylivelkaantuneita, jotka imaisevat mukanaan myös puolison rahat.
- Anonyymi
Joo, mullakin aikanaan entinen avovaimo oli ulosottovelkainen, joka pimitti multa sen asian. Ja silti halusi vähän kaikkea, mihin en onneksi suostunut.
Kuten olisi pitänyt olla joku maatila tai ison tontin okt jostain hyvältä paikalta ainakin, että hän voisi alkaa hevosharratusta ym. Ja sitten tietty maasturia ym, että pääsee hevosia kuskailemaankin tarvittaessa ja totta kai joku mersu tai Land Rover ainakin ja ties mitä.
Meni joku parisen vuotta vielä, ennen kuin asia selvisi mulle, että hän on luottotiedoton. Oli onnistunut noukkimaan aina sopivasti ulosottovirastolta saamansa kirjeet postin seasta pois niin, etten nähnyt niitä, mutta erään kerran satuinkin postilaatikolle sopivasti ja löysin hänen ulosottopostiansa ja asia selvisi sitä kautta mulle.
Ja hänen äitinsä nimissä olleen puhelinliittymänsäkin selitti mulle siten, että hänenäitinsä haluaa auttaa häntä rahallisesti ja oli sitten helpompi laittaa puhelinliittymä äidin nimille, että hän voi maksaa ne laskutkin sitten suoraan. Vaikka totuushan nyt tosiaan oli se, ettei saanut edes puhelinliittymää luottokelvottomuudensa vuoksi itse.
Meillä oli kyllä jo suhde muutenkin jo siinä vaiheessa vetelemässä viimeisiään, vaikka hän yritti vielä venkuloida jotakin ja pitää musta jotenkin kiinni. Ihan senkin varalla kaiketi, että on sitten ainakin joku jolla voi yrittää maksattaa elämistään, jos muuten menee vielä vitummin elämä.
Vaikka oli lähdössä jo kovaa vauhtia uuden matkaan, niin vinkui vielä, että olisi kiva saada lapsi mun kanssa ja mitä lie pimeetä selittikin. Ja oletti että mä jään odottamaan häntä, jos hän haluaakin palata yhteen.
En suostunut, en ollut koskenutkaan edes häneen moneen kuukauteen just senkin takia, ettei nyt vahingossakaan tulisi enää mitään raskauksia siihen sitomaan ja sotkemaan asioita.- Anonyymi
Olitko sä sellanen köyhä jolla ei ollut edes muijaan varaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612775Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152615Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2671575Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841174Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631088- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56879
- 79875