Älkää äänestäkö!
Vain sillä tavalla voimme aidosti vaikuttaa.
Korruptoituneet, rkolliset narsistit eivät tarvitse meidän luottamusta.
Vetoomus äänioikeutetuille
16
103
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei äänestä, ei ole oikeutta valittaakaan, koska silloin on itse luopunut oikeudestaan vaikuttaa.
- Anonyymi
Valitusoikeudesta ei ole laissa mainittu.
Älkää äänestäkö!
Kun ei äänestä, voi valittaa myös "oman puolueen" narsisti-pas**jen rikoksista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitusoikeudesta ei ole laissa mainittu.
Älkää äänestäkö!
Kun ei äänestä, voi valittaa myös "oman puolueen" narsisti-pas**jen rikoksista.Toistaiseksi ei ole parempaakaan systeemiä, kuin äänestäminen.
Jos kansa ei äänestä, se on valtakirja diktaattoreille.
- Anonyymi
Äänestämättömyys on aina ääni kokoomukselle.
- Anonyymi
Kannatan aloittajaa. "Äänestin" häntä(heikkiä).
- Anonyymi
Ei löydy ehdokkaista niin pätevää, joka kykenisi täyttämään minun vaatimukseni.
En voi äänestää.
Miksi ehdokkaiksi on hakeutunut vain sellaisia, jotka ovat korruptoituneita, narsisteja oman edun tavoittelijoita ja/tai rikollisia?- Anonyymi
Höhlä. Onko julkisen puolen porukoista oikeisiin töihin ? Puhumattakaan poliitikoista !
- Anonyymi
Aina voi käydä jättämässä TYHJÄN äänestyslipukkeen. Myös se on kannanotto.
- Anonyymi
Ennemmin liityn tällaiseksi verkkohäiriköijäksi kuin äänestäisin ehdolla olevia saat*nan tyhmiä psk:n jauhajia.
Myös tämä on vaikuttamista ja aidosti näkyvää. - Anonyymi
Jos ehdokkaat ymmärtävät seurata verkkokeskusteluita, he myös ottavat kannanotot huomioon omassa aivotoiminnassaan.
- Anonyymi
Tietysti kannattaa äänestää.
Muuten antaa hiljaisen hyväksynnän palkansaajan aseman heikentämiselle, eläkeläisten veronkorotukselle ja julkisen terveydenhuollon alasajolle ja niiden rahojen siirtämisestä terveysjättien voittoihin.- Anonyymi
Kerropa edes yksi esimerkki siitä, mitä hyvää edustajat ja luottamushenkilöt ovat saaneet aikaan.
Miksi minä näen vain huonoja päätöksiä ja oman edun tavoittelijoita?
Minulla on vuokymnenien kokemus äänioikeutettuna olemisesta. Tänä aikana Suomi on mennyt vain alaspäin.
Ja nämä nykyiset ehdokkaat; voi hyvä jumala, minkälaisia tumpeloita siellä on tarjolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerropa edes yksi esimerkki siitä, mitä hyvää edustajat ja luottamushenkilöt ovat saaneet aikaan.
Miksi minä näen vain huonoja päätöksiä ja oman edun tavoittelijoita?
Minulla on vuokymnenien kokemus äänioikeutettuna olemisesta. Tänä aikana Suomi on mennyt vain alaspäin.
Ja nämä nykyiset ehdokkaat; voi hyvä jumala, minkälaisia tumpeloita siellä on tarjolla.Tästä on juuri kysymys. Pitää yrittää äänestää niitä, jotka ovat vähiten oman edun tavoittelijoita.
Se ei ole helppoa, koska politiikot tuppaavat olemaan oman edun tavoittelijoita. Siksi on hyvä katsoa sitä, minkä etupiirin etua he ajavat saadakseem omaa etua. Kokoomuksella se näyttää olevan sijoitusfirmojen ja terveysjättien etu.
- Anonyymi
Kuulun nukkuvien puolueeseen. Voitimme!
- Anonyymi
Ehkä olet tyytyväinen menoon, niin mikäpä siinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä olet tyytyväinen menoon, niin mikäpä siinä.
Olen tyytyväinen. Persut koki rökäletappion.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802035
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1611758Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461706- 1231483
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561258Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia541165Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581010- 70939
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27912- 15899