Vetoomus äänioikeutetuille

Anonyymi-ap

Älkää äänestäkö!

Vain sillä tavalla voimme aidosti vaikuttaa.

Korruptoituneet, rkolliset narsistit eivät tarvitse meidän luottamusta.

16

103

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos ei äänestä, ei ole oikeutta valittaakaan, koska silloin on itse luopunut oikeudestaan vaikuttaa.

• Anonyymi

Valitusoikeudesta ei ole laissa mainittu.
        Älkää äänestäkö!
        Kun ei äänestä, voi valittaa myös "oman puolueen" narsisti-pas**jen rikoksista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitusoikeudesta ei ole laissa mainittu.
        Älkää äänestäkö!
        Kun ei äänestä, voi valittaa myös "oman puolueen" narsisti-pas**jen rikoksista.

Toistaiseksi ei ole parempaakaan systeemiä, kuin äänestäminen.

Jos kansa ei äänestä, se on valtakirja diktaattoreille.

• Anonyymi

Äänestämättömyys on aina ääni kokoomukselle.

• Anonyymi

Kannatan aloittajaa. "Äänestin" häntä(heikkiä).

• Anonyymi

Ei löydy ehdokkaista niin pätevää, joka kykenisi täyttämään minun vaatimukseni.
      En voi äänestää.
      Miksi ehdokkaiksi on hakeutunut vain sellaisia, jotka ovat korruptoituneita, narsisteja oman edun tavoittelijoita ja/tai rikollisia?

• Anonyymi

Höhlä. Onko julkisen puolen porukoista oikeisiin töihin ? Puhumattakaan poliitikoista !

• Anonyymi

Aina voi käydä jättämässä TYHJÄN äänestyslipukkeen. Myös se on kannanotto.

• Anonyymi

Ennemmin liityn tällaiseksi verkkohäiriköijäksi kuin äänestäisin ehdolla olevia saat*nan tyhmiä psk:n jauhajia.
      Myös tämä on vaikuttamista ja aidosti näkyvää.

• Anonyymi

Jos ehdokkaat ymmärtävät seurata verkkokeskusteluita, he myös ottavat kannanotot huomioon omassa aivotoiminnassaan.

• Anonyymi

Tietysti kannattaa äänestää.

Muuten antaa hiljaisen hyväksynnän palkansaajan aseman heikentämiselle, eläkeläisten veronkorotukselle ja julkisen terveydenhuollon alasajolle ja niiden rahojen siirtämisestä terveysjättien voittoihin.

• Anonyymi

Kerropa edes yksi esimerkki siitä, mitä hyvää edustajat ja luottamushenkilöt ovat saaneet aikaan.

Miksi minä näen vain huonoja päätöksiä ja oman edun tavoittelijoita?
        Minulla on vuokymnenien kokemus äänioikeutettuna olemisesta. Tänä aikana Suomi on mennyt vain alaspäin.

Ja nämä nykyiset ehdokkaat; voi hyvä jumala, minkälaisia tumpeloita siellä on tarjolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerropa edes yksi esimerkki siitä, mitä hyvää edustajat ja luottamushenkilöt ovat saaneet aikaan.

Miksi minä näen vain huonoja päätöksiä ja oman edun tavoittelijoita?
        Minulla on vuokymnenien kokemus äänioikeutettuna olemisesta. Tänä aikana Suomi on mennyt vain alaspäin.

Ja nämä nykyiset ehdokkaat; voi hyvä jumala, minkälaisia tumpeloita siellä on tarjolla.

Tästä on juuri kysymys. Pitää yrittää äänestää niitä, jotka ovat vähiten oman edun tavoittelijoita.

Se ei ole helppoa, koska politiikot tuppaavat olemaan oman edun tavoittelijoita. Siksi on hyvä katsoa sitä, minkä etupiirin etua he ajavat saadakseem omaa etua. Kokoomuksella se näyttää olevan sijoitusfirmojen ja terveysjättien etu.

• Anonyymi

Kuulun nukkuvien puolueeseen. Voitimme!

• Anonyymi

Ehkä olet tyytyväinen menoon, niin mikäpä siinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä olet tyytyväinen menoon, niin mikäpä siinä.

Olen tyytyväinen. Persut koki rökäletappion.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      2035
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      161
      1758
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1706
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1483
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      156
      1258
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      54
      1165
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      58
      1010
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      70
      939
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      27
      912
    10. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      899
    Aihe