Miten ihmeessä Sahalahteen on näitä juoruämmiä/ukkoja pesiintynyt niin paljon ja voi luoja sitä kyyläreiden määrää.
Sahalahden pahin juoruämmä/ukko
9
530
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa muuttaa Tampereelle! Täällä on nuorta ja virkeää porukkaa. Muutakin tekemistä kuin kyylätä kaikkea.
- Anonyymi
Yrittäjätalon omistaja nainen kunnallisehdokaskin ja varalle pääsi, on hyvin isolta osaltaan hoitanut juoruamisen Sahalahdella vaikka S-marketin vieressä Kangasalla asuukin mutta on pistänyt juoruosaamisensa kyllä hyvin liikkeelle ja ite on toiminnallaan aiheuttanut niin että hänestä kuuluisi juoruilla.
- Anonyymi
Annikki Siv....s-Peltonen on ainakin kärkipäässä.
- Anonyymi
Olen kyllä niin samaa mieltä.
- Anonyymi
Joka toista haukkuu on ite
- Anonyymi
Juoruämmistä tulee mieleen naispuoleinen tukevahko taksikuski jolla omatkaan asiat eivät ole menneet aivan putkeen, ei osannut lastaan kasvattaa . Sahalahden munahaukkana tunnetaan.
- Anonyymi
Mulle tulee mieleen ne juoruilevat roikkokullimiehet jotka puutteessaan keksivät noita munahaukka juttuja.
- Anonyymi
Ei tarvitse keksiä, totta joka sana.
- Anonyymi
Nimeä en viitsi mainita mut kampaamoalan yrittäjä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372290
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361256- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31741
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi22588Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565