Mielenkiinnosta lähdin kokeilemaan Wehkamp firman kautta tehtävää etätyötä. Kyseessä on tuotearvosteluja tekevä yritys. Päivässä annat 5 tähden arvostelut 36 eri tuotteelle ja rahaa kertyy helposti. Rahat vaihdetaan Bitcoineiksi ja sieltä omalle tilille. Päiväansioksi kehuttiin 50-400e.
Ensimmäinen päivä meni hyvin, ja tilin saldo oli 81euroa. Minut liitettiin jopa Whatsappissa "työryhmään" mukaan. Kouluttajani piti tiiviisti yhteyttä.
Toisena päivänä tein ensin kouluttajan arvostelut, ja omalla tilillä tehdessäni tuli "nopealiikkeinen" tuote, jonka hinta ylitti tilini saldon. Minun olisi tullut ladata omalta tililtäni tämä erotus. Olisin sen kuulemma saanut takaisi ja huikea 241e palkkio olisi tullut tililleni.
Jätin tämän kokeilun tähän, en jotenkin jaksa uskoa, että näin olisi tapahtunut. Onneksi olin alusta asti skeptinen tähän hommaan.
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Wehkamp kokemuksia
12
788
Vastaukset
- Anonyymi
No ihan kusetushan tuo on. Kutsutko sitä työksi, että teet muutamia perusteettomia 5 tähden arvosteluja. Toki nämä palvelut nykyään pilaa kaiken missä voi arvostella.
- Anonyymi
Olivat tänään 17.4 yhteydessä ja vaihdoimmme viestejä WhatsApp - - - pitäisi aloitella--voi jäädä lyhyeksi jos on niin kuin kerroit - Mitä tarkoitit "nopea tempoisilla tuotteilla" paljon olisi pitänyt laittaa lisää? eli onko huijaus.
- Anonyymi
No onhan se huijaus, ensinnäkään tuo ei ole työtä ja toisekseen työnantaja ei pyydä sinulta rahaa
- Anonyymi
Jos tulee jotain rahapyyntöjä, niihin ei kannata suostua, rahapyynnöillähän yritys rikastuu. Kaikkihan jo tietävät, että nettisivuilla olevat tuotearvostelut ovat täyttä humpuukia. Riski jää sinulle ja voi vain hävitä.
- Anonyymi
En päässyt edes noin pitkälle ennenkuin jotenkin alkoi tuntua epäilyttävältä ja laitoin numeron estoon .
Olisi kyllä kiinnostavaa tietää onko muilla firmasta kokemusta.- Anonyymi
On huonoa
- Anonyymi
Ihan samanlainen kokemus. Viimeksi tänään olen viestitellyt. Sanoin etten siirra mitään ennenkuin maksavat eilisen takuupalkan 100 e. Eivät luvanneet, niin teen tästä rikosilmoituksen.
- Anonyymi
Saitko rikosilmoituksen tehtyä sanoivatko mitä? Itse olen tekemässä. Kerroin aikaisemmin palstalla saaneeni S-postia heiltä kun täytin tietoni netisä työn haku lomakkeeseen. Niinpä sain tilin heidän alustalle, opettajan ja rupesin tekemään tehtäviä ensin opettajalle ja sitten itselleni. Molemmat saimme potin. Tekemäni opettajalle tuli hyvä potti ja minulle hiukan yli 200€. Vaihdoimme tekemäni eurot crypto alustalla euroiksi ja rahat tuli tililleni pankkiin. Tein seuraavana päivänä lisää samanlailla. Nyt opettajalle pieni potti mutta minulle isompi kun oli nopeita arvokkaita tuotteita. Jätin aikaisemmin opettajan kehoituksesta alustalle 70 nyt pyyti 336 euroa lisää että pääsisin jatkamaan eli piti tallettaa. Laitoin kun on lähdetty ja ensimmäinenkin onnistui. Nyt pääsin jatkamaan tulikin tehtävissä iso potti mutta piti lisätä n. 672 euroa että saisin 1700 palkkaa jäi tehtäviä jäljelle 36:sta neljä ajattelin että tuli mitä pelkäsin. Opettajani mielestä hurja potti. En enää uskaltanut laittaa kun ajattelin että jäljellä olevista tehtävistä voi pyytääkkin vaikka sijoittamaan 1000 euroa. Niinpä tein vaatimukset rahojeni palauttamiseksi heille. Tässä kävi näin siis lopetin. Opettaja piti tyhmänä. Olen uhannut heitä kaikella mahdollisella. Nyt olen tekemässä rikos ilmoitusta ja kirjoitan tänne mitä kohdallani tapahtui.
- Anonyymi
Samanlainen kokemus,pyydetiin siirtämään 78 € ja huikeat palkinnot,lisäksi 100 € päivä palkka,koulutus 5 päivää ja tili jotenkin sidottu kouluttajan tiliin.Piti hommata cryptotili sun muut huuhaa...Tuhlasi minuun 2 päivää ja suuttui ku puhalsin pelin poikki,Julian niminen kouluttaja.
- Anonyymi
Eli älkää hyvät ihmiset menkää lankaan...Oli vastaava tilanne ja piti siirtää heille jotta saisi tehtävät suoritettua...jätin myös väliin.Ihmedyttä vain se että playkaupassa virallisesti ladattava toi linkki,Wehkamp.Kuka ottaa vastuut?
- Anonyymi
Se on täysin "feikkisivusto / alusta" Itse en ole yrittänyt, mutta tuttava oli lähtenyt siihen. Kaverini oli halunnut hoitaa asiaa läppärillä, se ei ollut heille sopinut, oli pitänyt puhelimella Bitget rekisteröidä? Eikä se mm. tunnistautuminen ollut onnistunutkaan tietokoneella. Just noin oli käynyt kuin näissä aiemmissa kommenteissa, Alussa antavat vähän siimaa niin sanotusti, pikkuhiljaa pitää sinne näitä jo tienattuja (rahoja) sijoittaa koska on hirveän iso tili tulossa JOS.. ei missään nimessä pidä tuohon erehtyä.
- Anonyymi
ÄLKÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA SOTKEUTUKO KYSEISEN ”PULJUN” TUOTTEISIIN ÄLKÄÄKÄ RUVETKO HEILLE TEKEMÄÄN TUOTEARVOSTELUJA
NS. PALKKAA VASTAAN ON HUIJAUS JA ROPOTIN TEKEMÄT ARVOSTELUT TÄYTÄT 5 TÄHTEÄ JA ANNAT HYVÄT ARVOTELUT
TUOTTEESTA TIETÄMÄTTÄ JA KOKEMATTA SIITÄ MITÄÄN TÄYSI KUSETUS. MENETÄT JOSSAIN VAIHEESSA NS. PALKKASI JA PALJON ENEMMÄNKIN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467495
- 334133
- 573645
- 503150
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons532409- 542348
- 382281
- 432278
- 162256