Miksi ihmeessä viranomaisten pitää myöhästyttää junia pulitoistakin tuntia itsekkäiden itsaristien vuoksi`?
Junien kulku
4
136
Vastaukset
- Anonyymi
bussi 30 Myyrmäki - Eira on aika töykeitä kuljettajia. Etu ovea ei avaa ja kun menet sitten Keski ovelle sulkee ovet ja lähtee ajoon?? Mitä kummaa?? Istuin Keski osassa ja katselin kuljettanan toimintoja. Vaikuttaa kun ei oikein ole lempi työ ja me asiakkaat suututtamme kuljettajaa kun haluamme sisään ja ulos bussista eri pysäkeillä. Helsingin liikenteen asiakaspalvelija sanoi että saa nousta mistä ovesta haluaa bussiin.
- Anonyymi
Hyvä jos juopunut Persu blokataan pois kyydistä.
- Anonyymi
Olisikohan syynä parikin asiaa, eli tutkia oliko se oikeasti itsari ja kerätä kaikki rääppeet pois junasta ja radalta talteen. Olisihan aika rumaa jos juna lähestyy hiljaa seuraavaa asemaa ja ihmisen irtoraajoja ja muita rääppeitä roikkuu junasta.
- Anonyymi
Jos junat on muuttuneet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958738
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264888- 504348
- 683923
- 513266
- 513094
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.552942Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262736- 432521
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422465