Pian selviää, lyökö isännöitsijä jopa Topin äänimäärän Hämeenkyrön kuntavaaleissa neljä vuotta sitten.
Ikaalislähtöinen isännöitsijä Tampereen äänikuninkaaksi
11
191
Vastaukset
- Anonyymi
Pawarotti tekee ikkunan ja ovenlävet kaivinkoneella jakaus kiiltäen
- Anonyymi
Nyt Tampereen äänistä on laskettu 59 %. Jampe on saanut jo 10 ääntä. Äänestäjät ovat paikallisia friikkejä.
- Anonyymi
viisi homppelia ,pari lesboa ja kolme transua.
- Anonyymi
Ääniä pystyy hankkimaan suhteellisen helposti tarjoamalla paukkuja Mixeissä.
- Anonyymi
Jarmo sai kaiken kaikkiaan 11 ääntä. Ääniä tuli seuraavasti:
Kissanmaa
1
0,1 %
Linnainmaa
2
0,1 %
Vehmainen
1
0,1 %
Pohjois-Hervanta A
1
0,1 %
Pohjois-Hervanta B
1
0,1 %
Avoin alue
1
0,1 %
Tammerkoski
0
0 %
Keskusta
0
0 %
Kaakinmaa
1
0 % - Anonyymi
Ei olis Ikaalisten kokoomus huolinu miestä ehdokkaaks mistään hinnasta.
- Anonyymi
ei ollut tunnettu tompereella eikä kampanoinut paljoa mutta uusi potrmestari on tuttu joten
pääsee vaikuttamaan asioihin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ollut tunnettu tompereella eikä kampanoinut paljoa mutta uusi potrmestari on tuttu joten
pääsee vaikuttamaan asioihinhänen pitäisi sekoilla tompereella samaan malliin kuin ikaalisissa niin läpipääsy olisi satavarmaa.
- Anonyymi
Riittääköhän tuo äänimäärä edes lautakuntapaikkaan?
- Anonyymi
ehkä jos sille lykättäis kynttilä pyllyyn
- Anonyymi
Mitä kaikkea tuo sika on tehnyt lapsille?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667