Sanovat että Raamatun kertomukset eivät kuvaa todellisia tapahtumia ja että niissä on virheitä ja ristiriitoja.
Miksi ateistit valehtelevat Raamatusta
20
176
Vastaukset
- Anonyymi
Heh, tulva, nooan arkki, puhuva pensas, piin arvo on kolme, märehtivä jänis... :D :D :D :D
- Anonyymi
4. Mooseksen kirja 22:
Bileam sanoi aasille: »Sinä vikuroit! Jos minulla nyt olisi miekka, tappaisin sinut heti paikalla!» Aasi sanoi Bileamille: »Minähän olen sinun aasisi, jolla olet ratsastanut iät ja ajat. Olenko minä koskaan ennen vikuroinut?» Bileam vastasi: »Et ole.»
Hesekiel 37:
Minä puhuin saamani käskyn mukaan, ja minun vielä puhuessani alkoi kuulua kovaa kalinaa, kun luut lähenivät toisiaan ja liittyivät yhteen nivel niveleltä. Minä näin, että niiden päälle kasvoi jänteet ja liha ja että nämä saivat nahan ympärilleen, mutta elämää niissä ei ollut.
Herra sanoi minulle: »Ihminen, kutsu sanallasi henkeä ja sano sille: Näin sanoo Herra Jumala: Tule, henki, tule taivaan neljältä tuulelta ja mene näihin surmattuihin, niin että ne heräävät eloon.» Minä puhuin niin kuin Herra minua käski, ja luihin tuli henki. Ne heräsivät eloon ja nousivat maasta, ja siinä oli luvuton ihmisjoukko.
- Anonyymi
Mikä Raamatun kertomuksissa on muka totta :O
- Anonyymi
Israelin kansan historia ja maailman alku ovat Raamatussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israelin kansan historia ja maailman alku ovat Raamatussa.
Ja perustelematonta kusetusta siis -tarkoitin yllä.
- Anonyymi
Poikani, tyttöni, muista tämä: Saarnaajan kirjassa (luku 12) näytetään jykeviä kuvia vanhuudesta. Ensin kehotetaan muistamaan Luojaa nuoruudessa ”ennen kuin pahat päivät tulevat”.
- Anonyymi
Kirjoituksesi osoittaa, ettei sinulla ateistilla, ole kyvykkyyttä huomata tarinoiden ja profetioiden syvällistä viisautta. Auttaisi jos lukisit koko luvut alusta loppuun, etkä hurmautisi puutteellisista pätkittäisistä koosteistasi rakentelmaan pilkakallisia oletuksiasi. Nämä esimerkkisi kertovat paatumuksestasi, joilla keräät tietoisesti saastaa, Jeesuksen sovitustyön tuoman puhtaan vaatteesi päälle. Sinulla ei ole keinoja puhdistautua Jeesuksen veren voimalla, joten saastasi kasvaa kokoajan. Mutta sinäkin olet Isämme ilokseen luoma lapsi, Hän haluaa sinutkin aikanaan kotiinsa, mutta sinun on itse haluttava Jumalan lapsen kuuliaisuutta. Pyydä Jeesusta aloittamaan puhdistus prosessi, jossa Hän ja Pyhä Henki johdattaa sinut pois kadotuksen lapsen tieltä. Se kannattaa.
- Anonyymi
Vanha testamentti on kokoelma vanhoja myyttejä, jotka esiintyvät myös muiden kansojen myyttikokoelmissa.
Raamattu on yhtä tosi kuin H.B. Blavatskyn kirjoittama Salainen oppi- Anonyymi
Niinkö tosiaan luulet?
- Anonyymi
Niinkö tosiaan luulet?
Kun H.B. Blavatskyn teoksesta, on saatavilla kattava lähde ja viiteluettelo
- Raamatun taruista ei siis ole. - Anonyymi
Muiden kansojen myytit ovat peräisin Nooan edeltäjien inspiroitujen kirjoitusten ja Nooan jälkeisten Jumalan inspiroimien patriarkkojen pyhitetyistä kirjoista ja niiden kootuista valikoiduista kertomuksista syntyneestä Raamatusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö tosiaan luulet?
Kun H.B. Blavatskyn teoksesta, on saatavilla kattava lähde ja viiteluettelo
- Raamatun taruista ei siis ole.Tämä H.B Blavastsky oli kerännyt pinnalliset tietonsa kaikesta mahdollisista salatieteistä ja idän uskomuksista. v. 1831 - 1891 tunnetuista kirjoista ja matkoiltaan idässä.
No virheet ja ristiriidat ovat kiistaton fakta.
Osittain kuvatut tapahtumat lienevät lähellä todelisuutta.- Anonyymi
Raamattu on hengellisen inspiraation voimalla innovoitua tekstiä.
- Anonyymi
100% ihmistekoista soopaa siis!
- Anonyymi
Raamatussa ei ole mitään virheitä eikä ristiriitoja.
Joka sellaista väittää, ei ymmärrä lukemaansa!- Anonyymi
Me tiedämme kyllä kuka ei ymmärrä lukemaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me tiedämme kyllä kuka ei ymmärrä lukemaansa.
En ymmärrä mistä puhut, en en! ATATATATA
- Anonyymi
ettei Raamatun sisältö ole välttämättä soveliainta tai eettisintä sisältöä
- Anonyymi
Demokraatit tarvitsevat denisovan immeisiä saadakseen suorat epäsuoriksi. Kalastajat on kalastajia mutta metsästäjät mettästelijöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833