Olen pahoillani, jos olen aiheuttanut mitään hämminkiä tai ahdistusta. Se ei ollut tarkoitukseni. Hyvää kevättä sinulle.
Jollekin ihmiselle tänne bittiavaruuteen
19
320
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä oli tarkoituksesi?
- Anonyymi
Ei ainakaan aiheuttaa mitään negatiivisia tuntemuksia. Ap
- Anonyymi
Pidän hänestä paljon edelleen ja tarkoitus oli selvittää oliko hänellä herännyt minkäänlaista kiinnostusta minua kohtaan, että olisimme voineet tutustua. Mutta hänelle vain parempi, ettei ollut minusta kiinnostunut. En ole ihan terve. Minun kiinnostuksen herääminen häntä kohtaan ylipäätään aika outoa ja arveluttavaa, kun en ole edes tavannut häntä kasvotusten koskaan. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän hänestä paljon edelleen ja tarkoitus oli selvittää oliko hänellä herännyt minkäänlaista kiinnostusta minua kohtaan, että olisimme voineet tutustua. Mutta hänelle vain parempi, ettei ollut minusta kiinnostunut. En ole ihan terve. Minun kiinnostuksen herääminen häntä kohtaan ylipäätään aika outoa ja arveluttavaa, kun en ole edes tavannut häntä kasvotusten koskaan. Ap
Oletko mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Masennuin ja adistuin pahoin .
Mietin miks miks piti suunnilleen risti kuulustella
Ja väistää et ihan vaan selvität juttui
Minen usko ... Salasit jotakin...
Sen lisäks vihaan itseäni loppuelämän
Tämäkin tieto on Jollekulle
Ja vieläpä semoiselle
Ketä rakastin
Oon täysin hajalla kaikesta
Eikä tähän suruun auta
yhtään mikään..
Menetin jotakin niin tärkeää
Terapiaan ? ei vittu
Se puhuminen ihan. turhaa
Ei se vie tätä käsittely vaiheen kipua mihinkään pois
. Pahinta on tedoistaa et mun suru voi venyä vaikka 10 vuotta pitkäksi taipaleeksi
Mä en unohda mitä ja ketä rakastin
Muisto on helvetin surullinen .
Oli nii paljon toivetta muustakin
mut kommunikointi ei oikein tominut
Naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoiko hän, ettei ole kiinnostunut?
- Anonyymi
Ai enkö olekaan sun vaimo?
- Anonyymi
Kiitos samoin.
- Anonyymi
Joskus lukon saa paremmin auki avaimella ja tunteet syttymään ensitapaamisella.
- Anonyymi
Sinun sarkasmi on onnetonta.
- Anonyymi
Ei ollut sarkasmia tässä.
- Anonyymi
Totta se on että olet käytökselläsi aiheuttanut ahdistusta. On vaikeaa ymmärtää toisen ihmisen motiiveja miksi hän toimi niin kuin toimi. Kukaan ei osaa lukea kenenkään ajatuksia, vain sanat kertovat sen mitä päässä liikkuu.
- Anonyymi
Anteeksi.
- Anonyymi
Meitä kumpaakin ahdistaa välillä yhtäaikaa. Se on ikävä tunne.Ai tässä mitään hämminkiä oo kuitenkaan tapahtunu🩷🔥
- Anonyymi
Ei kuule anteeks pyyntö täällä merkitse kun Sulle itellesi jotain.
Aidosti jos oisit tuota mieltä sanoisit suoraan tuonkin. - Anonyymi
Ei kai sanoista täällä voi niin paljon ahdistua? Et ole koskaan häntä nähnyt. No itsekin silti pyydän anteeksi kaikilta jos juttuni ovat ahdistaneet tai olen sanonut jotenkin loukkaavasti. Itse annan samoin anteeksi toisille.
- Anonyymi
On ahdistanut juttunne.
Paljon.
Varmaan teille ollut ihanan helpottavaa? - Anonyymi
Pitää myös muistaa, että on ihmisiä, jotka etsivät syypäätä omalle pahalle ololleen ja löytävät sen ihan, mistä vaan
- Anonyymi
Yhtä tyhjän kanssa. Kasvottomana aiheutetaan tappioita ja kasvottomana lähetetään avaruuteen
pahoillaan oloaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152608- 842251
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651770- 561757
- 1651680
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581546Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461536- 1211319
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281239Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3571234