tampereella on kuulemma kirppis mistä myyjät ei meinaa saada rahojaan .kertokaa minullekkin niin tiedän välttää jos joskus vien jotain myyntiin.
mikä kirppis tämä on ????
5
167
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä tällainen tieto on peräisin?
- Anonyymi
lokomonkadulla ainakin .kun olen hakenut noin 6 kertaa postipakettia kun ne ovat kirpparin sisällä nämä automaatit. on myyjä kertonut asiakkaalle että ehkä joskus myöhemmin saat rahasi ja toisen kerran joku nainen huusi että tarvisi rahansa kun on pöydästä myyty tavaraa.taas myyjä kertoi että sitten joskus kun omistaja tulee.outoa käytöstä eikö ne rahat ole sen joka on pöydän vuokrannut.muista kirppareista en tiedä .enkä ole pöytää vuokrannut ja tämän jälkeen en kyllä sitä teekkään.
- Anonyymi
näin olen minäkin kuullut en tiedä onko totta.
- Anonyymi
jos kyseinen nainen näin on sanonut .kyllä pitää uskoa.
- Anonyymi
toi voi olla sellasen ihmisen valitusta joka ei ole saanut tarpeeksi myyntiä pöydästään.pitäisköhän tarkistaa hintoja .kun olen tuolla muutaman kerran käynyt .ihan ok paikka .ilmaiset parkkipaikat.mutta sama kun muillakin kirppareilla jotku myyjät ei tajua ettei kirpparilla voi pyytää samaa mitä uusi maksaa kaupassa,eli oma vika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131712Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411445- 701192
- 541163
- 741065
- 109989
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6911Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840