Elikkä otsikon mukaisesta nettikaupasta ei kenenkään kannata ostaa mitään!!
Netissä oli vertailusivu kiikareista mistä erehdyin tilaamaan !
Yritin perua tilaustani tunnin päästä, minulle vastattiin ettei voi perua kun tuote on jo lähetetty.
Nyt sitten vielä erehdyin hakemaan paketin matkahuollosta kun luulin toiseksi lähetykseksi.
Kysyin glacivasta että miten voin palauttaa paketin niin sain vastauksen että joudun maksamaan lähetyskulut kiinaan, tullit ja kaikki kulut!
Eli tulisi maksamaan enemmän kun koko tuote!
Oikeaa kusetusta tuommonen kaupankäynti mutta ilmeisesti luvallista🤔
Glaciva nettikauppa huijaus!
4
1255
Vastaukset
- Anonyymi
Jos pakettia ei käy hakemassa, mitä tapahtuu?
- Anonyymi
Mulla kävi ihan samalla tavalla. Ei annettu edes osoitetta mihin tuotteen voisi palauttaa. Klarna pesi myös kätensä koko hommasta.
- Anonyymi
Sama, kiikarit tilasin ja peruin alle 20 min sisällä. Vastattiin seuraavana aamuna ettei voi perua kun on lähetetty. Vastaus tuli ensin ja sitten lähetysinfo. Seurannan mukaan ei silloinkaan ollut vielä matkalla eli olisi pystynyt keskeyttämään silloinkin.
Otin sitten aspaan yhteyttä englanniksi. Nettisivuilla lukee että jos ei nouda niin 30 € menee. Aspan mukaan näin. Nähtäväksi jää palautuuko loppusumma. 139 € maksoi. On tuolle lopulle summaa kyllä parempaakin käyttöä jos palautuu.
Harmittaa kun tilasin ja sitten luin netistä mahd.huijauksesta. Ei pidä jatkossa luottaa vertailusivustoihin. Sama vertailusivu oli muutama vuosi sitten vielä ihan pätevä. - AnonyymiUUSI
Aivn sama kokemus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841719Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721595Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2881373Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701299- 57915
- 48881
- 66874
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838