Glaciva nettikauppa huijaus!

Anonyymi-ap

Elikkä otsikon mukaisesta nettikaupasta ei kenenkään kannata ostaa mitään!!
Netissä oli vertailusivu kiikareista mistä erehdyin tilaamaan !
Yritin perua tilaustani tunnin päästä, minulle vastattiin ettei voi perua kun tuote on jo lähetetty.
Nyt sitten vielä erehdyin hakemaan paketin matkahuollosta kun luulin toiseksi lähetykseksi.
Kysyin glacivasta että miten voin palauttaa paketin niin sain vastauksen että joudun maksamaan lähetyskulut kiinaan, tullit ja kaikki kulut!
Eli tulisi maksamaan enemmän kun koko tuote!

Oikeaa kusetusta tuommonen kaupankäynti mutta ilmeisesti luvallista🤔

8

1664

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos pakettia ei käy hakemassa, mitä tapahtuu?

• Anonyymi

Väittävät, että palautuu heille. Tämä olisi kai kuitenkin ollut omalla kohdalla järkevämpi teko, sillä noudettuani paketin, en saa palautusohjeita ja -osoitetta.

• Anonyymi

Mulla kävi ihan samalla tavalla. Ei annettu edes osoitetta mihin tuotteen voisi palauttaa. Klarna pesi myös kätensä koko hommasta.

• Anonyymi

Sama, kiikarit tilasin ja peruin alle 20 min sisällä. Vastattiin seuraavana aamuna ettei voi perua kun on lähetetty. Vastaus tuli ensin ja sitten lähetysinfo. Seurannan mukaan ei silloinkaan ollut vielä matkalla eli olisi pystynyt keskeyttämään silloinkin.
      Otin sitten aspaan yhteyttä englanniksi. Nettisivuilla lukee että jos ei nouda niin 30 € menee. Aspan mukaan näin. Nähtäväksi jää palautuuko loppusumma. 139 € maksoi. On tuolle lopulle summaa kyllä parempaakin käyttöä jos palautuu.
      Harmittaa kun tilasin ja sitten luin netistä mahd.huijauksesta. Ei pidä jatkossa luottaa vertailusivustoihin. Sama vertailusivu oli muutama vuosi sitten vielä ihan pätevä.

• Anonyymi

Aivn sama kokemus.

• Anonyymi

mä oon nyt pari päivää tapellut niitten kanssa, nyt olis hinnan alennus 20%, ihan vielä en hyväksy kun he lähettivät eri merkkisen tuotteen kuin tilasin eli virhe ei ole minun vaan heidän. Glacivan sivuilla on palautusosoite ja sinne lähtee asiakaspalautuksena (ja jos tulee tullimaksuja tms. niin otetaan oppirahoina sitten) jos ei tänään saada hintaa kohdilleen. Klarnan laskulla maksan eli raha ei vielä ole liikkunut. Vi***aa olla näin tyhmä!

• Anonyymi

Palautusoikeutta ei oikeasti ole, koska palautusosoitetta ei saa, vaikka kysyisi viidesti! Googlekääntäjällä laadittuja viestejä tulee, ja lähinnä palautusohjetta oleva viesti oli lähinnä uhkailua sekin: kuinka hankalaa on ja kuluja tulee jnejne.

Tekevät siis mitä vain, että asiakas pitää tuotteen. Summa se on jokainen summa, jonka kärttämällä saavat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      336
      7372
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      77
      4719
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3215
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3087
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      75
      1995
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1896
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      218
      1824
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1597
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1558
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1468
    Aihe