Elikkä otsikon mukaisesta nettikaupasta ei kenenkään kannata ostaa mitään!!
Netissä oli vertailusivu kiikareista mistä erehdyin tilaamaan !
Yritin perua tilaustani tunnin päästä, minulle vastattiin ettei voi perua kun tuote on jo lähetetty.
Nyt sitten vielä erehdyin hakemaan paketin matkahuollosta kun luulin toiseksi lähetykseksi.
Kysyin glacivasta että miten voin palauttaa paketin niin sain vastauksen että joudun maksamaan lähetyskulut kiinaan, tullit ja kaikki kulut!
Eli tulisi maksamaan enemmän kun koko tuote!
Oikeaa kusetusta tuommonen kaupankäynti mutta ilmeisesti luvallista🤔
Glaciva nettikauppa huijaus!
3
865
Vastaukset
- Anonyymi
Jos pakettia ei käy hakemassa, mitä tapahtuu?
- Anonyymi
Mulla kävi ihan samalla tavalla. Ei annettu edes osoitetta mihin tuotteen voisi palauttaa. Klarna pesi myös kätensä koko hommasta.
- Anonyymi
Sama, kiikarit tilasin ja peruin alle 20 min sisällä. Vastattiin seuraavana aamuna ettei voi perua kun on lähetetty. Vastaus tuli ensin ja sitten lähetysinfo. Seurannan mukaan ei silloinkaan ollut vielä matkalla eli olisi pystynyt keskeyttämään silloinkin.
Otin sitten aspaan yhteyttä englanniksi. Nettisivuilla lukee että jos ei nouda niin 30 € menee. Aspan mukaan näin. Nähtäväksi jää palautuuko loppusumma. 139 € maksoi. On tuolle lopulle summaa kyllä parempaakin käyttöä jos palautuu.
Harmittaa kun tilasin ja sitten luin netistä mahd.huijauksesta. Ei pidä jatkossa luottaa vertailusivustoihin. Sama vertailusivu oli muutama vuosi sitten vielä ihan pätevä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271984
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001730Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571380Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?791375Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47936Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44892- 73866
- 109863