herran siunaus koski israelia ei velluja

Anonyymi-ap

juutalaisten tulevaisuudesta ei ole mitään tietoa
22Herra sanoi Moosekselle:
23»Sano Aaronille ja hänen pojilleen: Kun siunaatte Israelin, lausukaa sille näin:
24 – Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua,
25Herra kirkastakoon sinulle kasvonsa
ja olkoon sinulle armollinen.
26Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi
ja antakoon sinulle rauhan.
27»Kun he näin siunaavat Israelin minun nimeeni, minä annan sille siunaukseni.

15

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Isrkmaelin jakrmaelin ja abrmaelin lapset

• Anonyymi

jakrbhöhji

• Anonyymi kirjoitti:

jakrbhöhji

jharinöhghnjöjhhöh!

• Anonyymi

Raamattu on sekaisin

• Anonyymi

Uusi liitto koskee myös muita kuin Israelilaisia. Samaa siunausta voi käyttää.

• Anonyymi

Onkos se sillai et pappi kääntää kämmenet ylös päin ja sanoo:
        minä olen kutsunut teitä niin monta kymmentä vuotta, minä autoin teitä talvisodassa, ja minä autoin teitä jatkosodassa, ja kuinka mielelläni minä auttaisin teitä tässä kolmannessakin maailmansodassa, joka pian alkaa

• Mitä ja kenen siunusta tarkoitat?

Velluillahan ei todellisuudessa ole Jeesusta.

• Anonyymi

Raamattu ei ole sekaisin. Se on maailman luetuin kirja ja siitä oppii koko ajan lisää.
      Vaikka olisi kuinka paljon tahansa tutkinut hyvällä tuloksella Raamattua, siitä vielä lisää opitaan.
      Kun kohtaat toisia ihmisiä, muista että Jumala rakastaa teitä molenpia ja Hän haluaa teidät luoksensa taivaaseen, paratiisiin asumaan ikuisesti.
      Rakkaus on suutin käsky. Mutta viha on sen vastakohta.

Ihmisen on tehtävä parannus entisestä elämästä ja alettava PYHITTYKÄÄ SANOO JUMALA. pyhittyminen kestää koko loppuelämän ajan. Ilman pyhittymistä ei voi ymmärtää rakkauden syvyyttä.

• Anonyymi

Se minkä nimiseen seurakuntaan, tai kirkkoon kuuluu tai ei kuulu, tai vaikka kuuluisi moniin tai kaikkiin, tai vaikka ei kuuluisi mihinkää. Nämä asiat eivät todista onko vai eikö ole taivaskelpoiseksi hyväksytty.
      Taivaassa on hyvä puhdas syvä rauha, ilo ja keskinäinen rakkaus.

Täällä maanpäällä elämämme kasvaen ikuisuut varten joko taivaassa tai halvetissä. On vain nämä kaksi vaihtoehtoa inuisuudessa.

Ota Kristuksen evankeliumi koko elämäsi tärkeimmäksi asiaksi ja elä sen mukisesti.

• Jumalan valinta.
      1. Kor. 1
      27. Mikä maailman mielestä on hullutusta, sen Jumala valitsi saattaakseen viisaat häpeään. Mikä maailman mielestä on heikkoa, sen Jumala valitsi saattaakseen voimakkaat häpeään.
      Matt. 11:25
      28. Mikä maailmassa on syntyperältään alhaista ja halveksittua, mikä ei ole mitään, sen Jumala valitsi tehdäkseen mitättömäksi sen, mikä on jotakin,
      Ap. t. 4:13
      29. ettei mikään liha voisi kerskailla Jumalan edessä.
      Room. 3:27; Ef. 2:9
      30. Hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa. Hänet Jumala on antanut meille viisaudeksi, vanhurskaudeksi, pyhitykseksi ja lunastukseksi,
      Jer. 23:5-6; Room. 4:25; 2. Kor. 5:21; Kol. 2:3
      31. jotta tapahtuisi, niin kuin on kirjoitettu: "Joka kerskaa, kerskatkoon Herrasta."
      Jer. 9:23-24; 2. Kor. 1:12; 2. Kor. 10:17
      Jumalan valinta.
      1. Kor. 1
      27. Mikä maailman mielestä on hullutusta, sen Jumala valitsi saattaakseen viisaat häpeään. Mikä maailman mielestä on heikkoa, sen Jumala valitsi saattaakseen voimakkaat häpeään.
      Matt. 11:25
      28. Mikä maailmassa on syntyperältään alhaista ja halveksittua, mikä ei ole mitään, sen Jumala valitsi tehdäkseen mitättömäksi sen, mikä on jotakin,
      Ap. t. 4:13
      29. ettei mikään liha voisi kerskailla Jumalan edessä.
      Room. 3:27; Ef. 2:9
      30. Hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa. Hänet Jumala on antanut meille viisaudeksi, vanhurskaudeksi, pyhitykseksi ja lunastukseksi,
      Jer. 23:5-6; Room. 4:25; 2. Kor. 5:21; Kol. 2:3
      31. jotta tapahtuisi, niin kuin on kirjoitettu: "Joka kerskaa, kerskatkoon Herrasta."
      Jer. 9:23-24; 2. Kor. 1:12; 2. Kor. 10:17

• Anonyymi

Vellut eivät kuitenkaan tee sotarikoksia eikä kansamurhaa. Eivät ainakaan vielä.

Eikä silloin ainakaan Jumala olisi heidän kanssaan sotimassa eikä auttamassa että saavat kivasti ihmisiä nistittyä.

• Rauhanyhdistys PEACE & LOVE!☮️🕊️

• Anonyymi
      UUSI

Kuka kertoisi, mitä velluilla tarkoitetaan?

• Anonyymi
        UUSI

Veli-Matti Ketola.
        Jääkiekkoilja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Veli-Matti Ketola.
        Jääkiekkoilja

Kyllä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      217
      2889
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      129
      2831
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1816
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      73
      1428
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      237
      1352
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1108
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1011
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      896
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      843
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      843
    Aihe