Mainio vaalitulos. Reilumman yhteiskunnan puolesta kampanjoinut SDP otti selkävoiton kokoomuksesta niin kunta- kuin aluevaaleissa.
https://yle.fi/a/74-20155700
Vasemmisto voitti ja perussuomalaiset murskattiin
9
136
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeistopopulistien naamiot putosivat ja esille tuli kylmät idiootin naamarit.
- Anonyymi
Totta turiset.
- Anonyymi
Ensimmäinen erä.
Jatkossa on tiukempaa. - Anonyymi
Joo.
ISO VOITTO,niin Peter totesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo.
ISO VOITTO,niin Peter totesi.OK.
- Anonyymi
Huvittavaa näiden hylättyjen äänien määrä. Pitää olla aika tumpelo, joss ei osaa edes noin yksinkertaista toimenpidettä tehdä. Kyllä ihmiset tyhmistyy nykyään vauhdilla.
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa reilumpi yhteiskunta?
Lisää velkaa, korotettuja veroja ja tuon rahan syöttämistä molokin tehottomaan kitaan.
Onnellinen kansa pysyy onnellisena, kun sen käyttöön otetaan lisää velkaa. Ei tarvitse stressata ja olo on onnellinen.
Venäjällä poliittinen johto järjesti kansalle votkoo. Marinin hallitus velalla hankittua tuki rahaa.
Ja nyt tätä sitten Lindtman jatkaa.- Anonyymi
Niin. Reilumpi yhteiskunta tarkoittaa meille isotuloisille pienempää verotusta ja köyhille monoa perseeseen t: kokoomuslainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Reilumpi yhteiskunta tarkoittaa meille isotuloisille pienempää verotusta ja köyhille monoa perseeseen t: kokoomuslainen.
Näin häkömies sen suunnitteli ja marionetti toteuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802