Antonio Flores joutui kaksintaisteluun heti Suuri seikkailu -realityn ekassa jaksossa. Moni näki Floresista aivan uuden puolen, kun hän hakkasi jääkuutioita isolla voimalla. Hyvä, Antonio!
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/tata-et-nahnyt-tv-ssa-antonio-flores-rehellisena-suuri-seikkailu-kaksintaistelusta-mun-on?s24
Tätä et nähnyt tv:ssä: Antonio Flores rehellisenä Suuri seikkailu -kaksintaistelusta: "Mun on..."

8
998
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan tämä nähty jo Farmissakin. Antonio on vahva ja nokkela rakennushommissa ja maatilan töissä. Hän on asunut lapsuudessaan maatilalla ja oppinut käytännön töitä. Hän on ahkera ja taitava, ja alkaa heti töihin kun tarvitaan. Hänellä on myös hyvä kunto ja hyvät hermot.
- Anonyymi
Hieno uutinen oli se että kiina kieltää maapallon suurimman ROISTOVALTION USAN POIINGIT laskeutumista Kiinaan siitäpähän oikeisto mulukut saavat oikeesti kunnon selkäsaunan. Hyvä kiina .
- Anonyymi
Pökerryttävän komea ukko!
- Anonyymi
Ei kyllä omaan makuun, mutta pääasia ettei ole neiti homppeli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä omaan makuun, mutta pääasia ettei ole neiti homppeli.
Aika neitimäistä olikin kun ei tiennyt itse mitään marjoja niin ivasi toista, mikä sentään tiesi suurimman osan. Itse tietäisin varmaan kaikki kuten suurimman osan kasveista ja eläimistäkin, mutta lintuja en viitsi opetella, niitä on hankala nähdäkin läheltä luonnossa ja monet hyvin samannäköisiä.
- Anonyymi
Hyvä antonio kun et osaa pysyä poissa tosi tv stä. Ällöttävää sönkötystä puhe etkö voi opetella suomen kieltä. Laita pekka opettamaan. Vai etkö osaalukea. No et. Siis niin inhottava mamu kuin olla ja osaa iso ja vino suu. Hyi helvata.
- Anonyymi
Tuskin vetää vertoja sinulle :D
- Anonyymi
Heräätkö joka yö housut märkinä vai huomaatko sen vasta aamulla?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1103612Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv2562418Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02140Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k431911Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91679- 1001162
Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle601033No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5950Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu76903- 51902