Alkaa olla monissa Hekan taloissa autiota.
Kaveri muutti juuri Hekalta Y säätiölle Rastilan sisällä vaihtaen. Sai todella kivan kämpän. Lasitettu parveke ja kaikki laitettu vimpan päälle.
Hänen Hekan asunnossaan oli kylppäri huono kuntoinen ja Heka oli ilmoittanut että taloja ei enää kunnosteta koska ne aiotaan purkaa joskus vuosien päästä. Vuokriinhan se kunto ei vaikuttanut vaan vuokria nosteltiin villisti. Asunnot oli todella huonosti suunniteltu. Paljon hukkaneliöitä jättimäisessä pimeässä eteisessä. Ja kun ne vuokrat tulee neliö määrän mukaan Hekalla niin niistähän sai sitten maksaa.
Kyseisessä Hekan talo yhtiössä on jo monta tyhjää asuntoa. Ne vuokrat ei ole missään suhteessa mihinkään niissä huono kuntoisissa luukuissa ja asukaspako on meneillään. Iso osa yhtiöstä on tyhjä.
Hekan uusissa kohteissa on vuokrat korkeammat kuin yksityisillä markkinoilla. Kukaan itse maksava ei niihin muuta.
Miksi Heka ottaa sellaisia vuokria että asunnot jäävät tyhjiksi? Eikö siellä tajuta taloudenpidosta yhtään mitään.
Hekan kalliit kämpät kaikuvat tyhjyyttään
Anonyymi-ap
1
109
Vastaukset
- Anonyymi
Kun Hekalla on vuokra korkeammat kuin yksityisillä vuokran antajilla niin kenelle ne asunnot on oikein tarkoitettu?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2089047
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265608- 544690
- 914588
- 593639
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703350Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262876Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502742- 432631