Markku on helluntailainen. Petristä en tiedä mikä on.Itse olen kristitty. Vihan ajan loppuun asti tarkoittaa lähes 7v ajan loppua?
Vai onko vihan aika 7v vai jälkimmäinen 3,5 aika? Olen huomannut että kun näistä puhutaan niin joskus nämä ajanmääritteet menevät sekaisin puhujillakin kun itse ymmärrän vihan ajaksi 3,5v - 7v välisen ajan niin tarkoittaako Jyri tässä vihan ajalla 0-7v vai 3,5v-7v?
Oletko huomannut saman asian?
Lisäksi näissä ajanjaksoissa on vielä monia synonyymeja käytetty joista ei tiedä aina millaista ajanjakosoa sillä tarkoitetaan ja ajanmääritykset menevät yhdeksi 0-7v puuroksi joskus.
Tässä tällaista epäselvää kun monia sanoja kuvaamaan milloin mitäkin ajanjaksoa:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Vihan_ja_ahdistuksen_aika
" Vihan ja ahdistuksen aika eli Vaivanaika eli Suuri ahdistus on Raamatun ennustama ajanjakso, joka liittyy lopun ajan tapahtumiin. Siihen viitataan muun muassa Danielin kirjassa, Matteuksen evankeliumissa ja Ilmestyskirjassa. Ajanjakso kestää Raamatun tulkinnasta riippuen joko seitsemän vuotta tai kolme ja puoli vuotta."
Ja sitäkin opetetaan sekoittamaan että ahdistuksen, eli erityisesti Israelia kohtaava ahdistuksen aika on 3,5v ja sitä seuraava vihan aika on 3,5v, Jumalan eritysitä vihaa ja kostonaikaa antikristuksen seuraajia kohtaan.
Eli joskus se opetettu 3,5 vihan aikana ja joskus 7v opetettu vihan aikana, ilmankos menee sekaisin että milloin mitäkin tarkoitetaan tapahtuvaksi.
Ja tässä vijeollisessa linkillisessä Jyri puhuloi aikamääräistä mainitsematta vuosilukuja tarkennukseksi ainakaan tuossa alussa, joten vihanajalla hän voi tarkoittaa joko 0-7v tai 3,5-7v, itse hän sen tietää kumpaa varmuujella tarkoittaa, mutta minä en tiedä, itse hän sen tietää.
Jyri on kyllä tuossa ihan täsmälleen oikeassa, mitä hän sanoo 1.20 - 1.50 välisenä aikana. On täysin epäloogista ajatella että ylöstempaus tapahtuu ihan Jeesuksen paluuta ennen ja ylöstempauksen jälkeen nämä ylöstemmatut sitten palaavat samantien takaisin maan päälle. Kyseessä on pakoonpääsy maan päältä, evakuointi ja evakkoreissu kestää loogisesti ajatellen kauemman aikaa kuin yhden pienen ajanjakson. Siinä ei ole mitään logiikkaa kun sitä vaan jää ajattelemaan: Pakoonpääsy Jeesuksen luokse yläilmoihin ja samantien alas maan päälle. Mikä evakuointi se olisi?
https://www.youtube.com/watch?v=qwUA9mGxMkk
Lihaksikkaasti epäselvällisyyksijä inhoten,
Selef Urge
Ylöstempauksen loogisellisenpi vaihtoehto tarjoaa helpon päätelmällisyyjen
2
58
Vastaukset
- Anonyymi
Jyrin puheen kokonaisuus on mielestäni selkeällisesti avattua mitä tulee perusteluihin. Tuossahan selvijää sekin milloin juutalaisten exotus saa vasta päätöksensä eli Jeesuksen jo palattua maan päälle tapahtuu lopullinen juutalaisen kansan kotiinpaluu Tsijjonniin.
Halleluja, kiitos Herralle kun ylöstempaa pijan monijaat luokseen evakkoon turvapaikkoihin kammijoihin, jossa ootellaan kunnnes viha on ohi mennyt, eikö niin sano Raamatussa?
"Mene kansani kammijoihisi."
Ja?
"Lymyä hetki, esim. 3,5v"
Vai
" Kärsi hetki, esim. 3,5v."
Maan päällä lymyäminen ei onnistu ilman Jumalan supersuojaa koko kristitylle kansalle. Jumala sen pystyisi tekemään, mutta Raamatussa ei ole siihen ainakaan suoraa viitelupausta. Siksi ylöstempauus tapahtuu ennen sitä vaihetta kun kristittyjen suojelu kävisi vaikeaksi ilman yliluonnollista suojaa koko kansalleen, miljoonillisille ihmi silli sille.
Lisään omana kurijositeettina että näin uuvestisyntymäisein alkuvaiheil erilaisiaj nävyllisijä ja yksi oli senmoinen että olin jossain korkealla joko rakennuksessa, tai oikeastaan rakennuskompleksi tai ilma-aluksessa, taisi olla sekä että alus ja majoituspaikka paljon laajempana kuin esim. silja linen laivallinen.
Ja siellä ylhäällä oli lisäkseni muita ihmisijä ja ymmärsin heijän olevan ylöstemmattuja kuten minäkin, siellä näin sen jota kutsutaan suojelusenkeliksi, mutta itse ajattelin häntä enemmänkin henkilökohtaisena avustajana kuin pelkkänä suojelijana.
Siellä oli opetustilat ja opettajan oli mieshenkilö, jonka nimi oli Pyhä Henki. Jotakin opetusta siellä ymmärsin olevan tiedossa, mutta sen opetuksen, johon olin osallinen oli sellaista että ymmärsin sitä, mutta se oli sisällöltään jotain sellaista että siinä näyssä en kuitenkaan ymmärtänyt sitä. Miksi en ymmärtänyt ja kuitenkin ymmärsin? Oletan syyksi sen etten kertoisi siitä opetuksesta pienintäkään yksityiskohtaa. Se on samankaltainen tilanne mitä tarkoittaa " pane se Sinetin taakse" eli asia halutaan salata, niin oletan, koska ymmärsin sen opetusen , mutta en silti osaa sitä selostaa mitenkään, ihmettelin suuresti Pyhän Hengen viisauttakin, nöyryyttä ja kärsivällisyyttä "heikosti ymmärtäviä ihmisijä kohtaan".
Se vaan oli yllättävää vaikka se oli selvääkin minulle, mutta sen viisauven, nöyryyven kohtaaminen yhtä aikaa rakkauves ja totuuves oli sellainen ylikivallisuus että sen yli en ainakan minä ihan heti päässyt arkirutinoitumaan. Se vaatii aluksi aikaa että jotain sellaista olla voi ja nähjä ja kokea itse sitä on kyllä ihan overwhelmingiii.Olin siinä jo ylöstempauksesta tointunut ja pelastusiloni kärjen jo kokenut ja enemmän kuin omasta pelastumisestani iloinen olin huolissani ihmisistä, jota olivat maan päällä kun katselin alas maan päälle ja näin räjähtyksijä, laajoja tulipaloja maan päällä. Tiesin läheisiäni olevan maan päällä kun joko kysyin tai ajattelin KUINKA KUKAAN VOI SELVITÄ TUOLLA MAAN ELOSSA.
Mutta kyllä tänne joitakinsa jää jäljellensä, mutta suurimman osan täytyy olla kuollallisoitua kaikes siin tuhollisuuves. Ei kukaan saa kauvan naatiskeltuu pejonmerkistään kun ottaa ohraleipä eli käy huonosti kun joutuukin asijassa vastuun eteen pejottautumisesaan. Kuka pejonmerkin valitsee ottaakseensa saa ikuisen helvettikomennuksen vailla valitusoikeutta. Se on sitten siltä osin lopullista.
Selef Urge - Anonyymi
En tijä miksi ajattelin tuota linkin kristittyä siunattua miespuolisuutta Jyrinänänä. Hän ei ole Jyri vaan Antti, sori nimisekoilullisuuksisellisuus.
Mutta näitähän sattuu kun käyttää liijan tiukkaa pipohattuu tai vaikka pipollisteista hattuloitumista ei olisi päässällisessä ollullitkaan.
Selef Urge
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802065
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1631801Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461756- 1231493
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1581274Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia561234Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen591032- 70959
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27942- 15919