Tulipa hiljaista taas, kun ihmiset pääsivät töistä. Vaikuttaa olevan nousukausi, kun töistä on aikaa notkua Suomi24:n seksipalstalla.
Hyvä niin!!
Klo 16: jälkeen
10
85
Vastaukset
- Anonyymi
Kriteerit setien suhteen?
- Anonyymi
Setä on isän veli. Joten ollaksesi setä, kriteereihin kuuluu:
1.) Sinulla on veli.
2.) Veljelläsi on lapsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Setä on isän veli. Joten ollaksesi setä, kriteereihin kuuluu:
1.) Sinulla on veli.
2.) Veljelläsi on lapsi.🤣🤣🤣
Tämä oli hyvä!!
- Anonyymi
Hah hah hah mulla kolme ammattia ja en ole päiväkään tehnyt palkallista työtä!!
- Anonyymi
Miten tämä liittyi siihen aiheeseen, että palkolliset lähtevät töistä usein klo 16 aikaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä liittyi siihen aiheeseen, että palkolliset lähtevät töistä usein klo 16 aikaan?
Et näe yhteyttä asioiden välillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et näe yhteyttä asioiden välillä?
Kerrotko miten se siihen liittyy? Et taida kertoa.
- Anonyymi
Töitä kuitenkin joudut tekemään? Itse en ole koskaan tehnyt töitä. Harvoin edes kotitöitä.
Olenko köyhä vai rikas? Siinä sinulle analysoitavaa.
- Anonyymi
Ylläpito lopettaa päivän klo.17 ja sen jälkeen alkaa taas hulinat, kun Heinolan herrasmies pääsee vauhtiin 😁
- Anonyymi
Ja duunarit on silloin kerenneet kotiin jatkamaan toimintaa täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645