olen tampereella heinäkuussa 12 kokonaista päivää niin kerkeää tehä siellä kaiken näköstä viikoilla 29 ja 30 missä liikeissä kanttii käydä siellä ollessa ja missä muualla kanttii käydä
tampere heinäkuussa
20
364
Vastaukset
- Anonyymi
käy museoissa niitä riittää kaikki on hyviä ja varmaan melkein kaikkiin pääsee myös museokortilla jos sulla sellanen on ja käy kauppakeskuksissa esim ratina, koskikeskus, tullitori ja käy myös kauppahallissa käy vaikka fitwarehouse liikkeessä ja voit käydä myös luontais tuotekaupoissa jos haluat ja tarviit jotain ja on paljon muitakin missä kanttii käydä netistä löytää kunhan tietää mitä ettii niin vielä että kanttii käydä kirpputoreilla ja voi siellä olla myös torikojuja joista saa jotain maista esim tapolan mustaa makkaraa se on hyvää
- Anonyymi
Kannattaa ottaa taskumatti, ja mennä istuskelemaan Pyynikille. siellä sielu lepää kaunista järvimaisemaa katsellen.
- Anonyymi
en juo alkoholia jos sitä meinasit tuolla taskumatilla
- Anonyymi
Ravintola Mixei on kuulemma hyvä.
- Anonyymi
eikös tuo ole joku yökerho en mä sellasissa käy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikös tuo ole joku yökerho en mä sellasissa käy
Varsinkin kun se on "poikkeavien" yökerho.
- Anonyymi
käy polisimuseossa ja sit sen lähellä käy Duo kauppakeskuksessa
- Anonyymi
pyynikin uimarannalla , kun on kuuma
- Anonyymi
Museokeskus Vapriikki tuossa on paljon nähtävää ja kaikki muutkin museot on kivoa käydä ja tosiaan kirpputoreilta voi tehä löytöjä halvalla kauppahallissa kanttii käydä ja kauppakeskuksissa ja jos jotain tiettä etit niin kirjota googleen niin saat tietää mistä sen löytää pyynikin näköala torni
- Anonyymi
Käy katsastamassa pohjoismaiden suurimman sisämaakaupungin
vilkas ja elävöitetty pääkatu. Siellä on elämää.
http://wikimapia.org/street/18139481/fi/Hämeenkatu#/photo/208684- Anonyymi
onko siellä hyviä liikkeitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko siellä hyviä liikkeitä
stockmann näyttää kuvissa olevan muuta en tiiä
- Anonyymi
Sinulle tulee homobaarit tutuiksi.
- Anonyymi
ei se käy paareissa
mä suosittelen särkänniemi ja sieltä Planetaario ja Akvaario ja näsinneula
sieltä voi ostaa Kohderanneke
Sisältää sisäänpääsyn Koiramäen eläinpuistoon, Akvaarioon, Näsinneulan näkötorniin, Planetaarioon näyttää netistä ostettuna hinta olevan sillon 26 eroa tai 27 euroa en tiiä onko paikan päältä ostettuna saman hintanen se ja musta en ostas ennakkoon jos ei ole varma minä päivänä menis siellä käymään ja kun ostaa sen rannekkeen paikan päältä niin ei tarvi etukäteen miettiä minä päivänä sinne menis
- Anonyymi
Kannattaa ajella puolityhjällä "Possujunalla" (ratikalla) aamusta iltaan, ja keskustan läpi menessä kuvitella, kuinka vilkas tämäkin keskusta joskus oli, kun noissakin, nyt tyhjissä liiketiloissa, oli kauppoja.
Jos kauppoihin haluat mennä, niin Prisma Kaleva (lähellä possujunapysäkkiä), Prisma Lielahti, Ideapark Lempäälä. JOS tarvitset pitsaa, kaljaa, kepappeja, kampaamoa, kynsihoitoa tai jauhoja, niin sitten Keskustori on hyvä stoppi, tosin vain päiväsaikaan.
Samoin Tammerkosken yläjuoksulla on kävelysilta Tampellan puolen seinustalla, josta kannattaa käydä koskimaisemaa päivällä ihailemassa. - Anonyymi
joskus kävin tampereella ja kävin sillon museoissa kaikki museot on mukavia tässä muutama, Museokeskus Vapriikki, Vakoilumuseo, Muumimuseo, Työväenmuseo Werstas, ja muutkin museot on käymmisen arvosia
jos oot omalla autolla siellä niin käy Mobilia se on tampereelta 23--25 kilometrin päässä ja Valkeakoski sielläkin voit käydä siellä Myllysaaren museo sinne on 34--35 kilomertiä
Pyynikin näkötorni, Tampereen Kauppahalli, kauppakeskuksissa kanttii käydä , Holiday Club tampere kylpylä, kyllä tampereella riittää aijan viettoa
mäkin tykkään käydä museoissa ja kirpputoreilla käy niissäkin voi tehä joskus hyviä löytöjä edulliseen hintaan - Anonyymi
12 tuntia on jo maksimi.
- Anonyymi
maksimi mihin
- Anonyymi
Suosittelen ruokapaikoikksi ravintola merirosvoa ravintola katiskaa
tutustumista viinikanojan kulttuuri ihmisiin taiteen joka saralta.- Anonyymi
jos tarkotat jotain kapakkaa tai muuta missä juodaan alkoholia niin ne ei ole mun paikkoja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850