yrittää sanoo että ihmiset nukkuivat??? Hehheeee..ei kukaan nukkunut vaan tietoisesti eivät halunneet valhteelijoita ja rikollisia äänestää.
Se on hävinneille katkeraa kalkkia myöntää että äänestämättä jättäminen johtu vain ja ainoastaan siitä, ettei järkevät ihmiset kehtaa äänestää valehtelijoita. Kuka äänestää kiristäjiä, uhkailijoita, valehtelijoita, ja ihmisiä jota vievät kansan rahat ja jättävät vanhukset, lapset ym ihmiset heitteille!!!
Huomaa ettei kokoomuksesa ja persusissa ole aivollisia ihmisiä. ONNEKSI SAIVAT NYT NENILLEEN. Purrahan jo myönsikin äsken, että taitaa johtua heidän tekemästä politiikasta, mutta orpo vaan jatkaa huijaamista.
Säälittävää hävinneiden puolueiden ihmiset
32
192
Vastaukset
- Anonyymi
Pystynet sanomaan useammankin esimerkin orvon ns huijauksista koska seuraat poliitikoista uutisointia ahketasti?
- Anonyymi
Kyllä, ja sinäkin pystyt. Et sinä ole voinut olla kuulematta tai lukematta päivän uutisia, jotka on pari vuotta pyöritneet samat orvon huijaukset, niistä on puhutta ja kirjoitettu lähes päivittäin.
Nyt vaan provoot ja annat ymmärtää ette muka ole tieoinen. HÖPSIS,,,, voi sua...
Kyllä seuraan politiikkaa ahkerasti, ja puutun aina kun tulee orvon kaltaisia idiootteja . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, ja sinäkin pystyt. Et sinä ole voinut olla kuulematta tai lukematta päivän uutisia, jotka on pari vuotta pyöritneet samat orvon huijaukset, niistä on puhutta ja kirjoitettu lähes päivittäin.
Nyt vaan provoot ja annat ymmärtää ette muka ole tieoinen. HÖPSIS,,,, voi sua...
Kyllä seuraan politiikkaa ahkerasti, ja puutun aina kun tulee orvon kaltaisia idiootteja .Ei siis onnistu? Älä jaarittele joutavia vaan nimeä muutama huijaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siis onnistu? Älä jaarittele joutavia vaan nimeä muutama huijaus.
Älä jaksa provota, ymmärrän että haluat keskustella ja sulla ei ole niitä kavereita joiden kanssa puhua, niin pitää täällä sitten antaa aihetta tuolalsen provoilun muodossa.
Selaa lehtiä, etsi netistä, en jaksa niitä sulle toistaa, kun olet niistä tietoinen. Älä siis provoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jaksa provota, ymmärrän että haluat keskustella ja sulla ei ole niitä kavereita joiden kanssa puhua, niin pitää täällä sitten antaa aihetta tuolalsen provoilun muodossa.
Selaa lehtiä, etsi netistä, en jaksa niitä sulle toistaa, kun olet niistä tietoinen. Älä siis provoa.Et pysty toistaa vaikka muuten vajakki jaksat valehdella ummetlammet. Tiedän kyllä olet kateellinen poliitikkojen eduille ja rahoille mutta ei se heistä huijareita tee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et pysty toistaa vaikka muuten vajakki jaksat valehdella ummetlammet. Tiedän kyllä olet kateellinen poliitikkojen eduille ja rahoille mutta ei se heistä huijareita tee.
Noinko paha sun on olla! Mitäs jos kertoisit nyt miten olet joutunut tuohon tilanteeseen, se voisi helpottaa sinua kun pääsisit purkamaan olotilasi. Meitä on paljon jotka varmasti otamme kopin ja autamme. Sulla on oikeus purkaa tuntosi. Ihmismieli on mikä on.,, joskus vaan on sanottava asioita jotka painaa ja yritettävä samaistua fiksuihin ihmisiin, eli meihin auttajiin, mutta kun se oma tilanne on ensin avattava ja käytävä läpi jotta voi parantua. Kerro niin mietitään yhdessä. Tsemppiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinko paha sun on olla! Mitäs jos kertoisit nyt miten olet joutunut tuohon tilanteeseen, se voisi helpottaa sinua kun pääsisit purkamaan olotilasi. Meitä on paljon jotka varmasti otamme kopin ja autamme. Sulla on oikeus purkaa tuntosi. Ihmismieli on mikä on.,, joskus vaan on sanottava asioita jotka painaa ja yritettävä samaistua fiksuihin ihmisiin, eli meihin auttajiin, mutta kun se oma tilanne on ensin avattava ja käytävä läpi jotta voi parantua. Kerro niin mietitään yhdessä. Tsemppiä.
Kerro sinä ensin huijauksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sinä ensin huijauksista.
Ei se osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se osaa.
Osaa se!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaa se!!!
Se on erittäin fiksu kun opettaa sua!!! Miekin laitoin kaksi vastausta kun siekii laitoit!!! ;)))))))))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaa se!!!
Jos osaa missä esimerkit?pyh, samaa tyhjän länkytystä kuten aina vajakilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos osaa missä esimerkit?pyh, samaa tyhjän länkytystä kuten aina vajakilta.
EI kukan etsi asioita toiselle, kyllä sinun on opittava itse hakemaan tietoa, eikä odotettava valmista! Koulussa jo opetetaan omatoimisuuteen.
Sinä et varmasti edes tiedä mitä se tarkoittaa. Ota selvää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI kukan etsi asioita toiselle, kyllä sinun on opittava itse hakemaan tietoa, eikä odotettava valmista! Koulussa jo opetetaan omatoimisuuteen.
Sinä et varmasti edes tiedä mitä se tarkoittaa. Ota selvää.Älä ulkoista muille omien väitteitesi vahvistamista. Sinä puhuit huikauksista joten iske todisteet pöytään. Tai palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on erittäin fiksu kun opettaa sua!!! Miekin laitoin kaksi vastausta kun siekii laitoit!!! ;)))))))))
Nyt on vasta kaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ulkoista muille omien väitteitesi vahvistamista. Sinä puhuit huikauksista joten iske todisteet pöytään. Tai palstalla.
Et siis tiedä ulkoistamisen tarkoitusta???? No niin...
EI ole ulkoistamista jos ITSE hankit tiedot mitä tarvit, sinä itse teet siinä työn.
ULKOISTAMINEN TARKOITTAA JUUST TÄTÄ, että kyselet muilta asioita ja pyydät niitä
sanomaan, joita et viitsi itse etsiä ja hankkia.
Hienoa kuitenkin että annat ilmi teitämättömyytesi joka saralla.
Menikö perille, jos ei niin yritetään sitten selittää uudelleen. - Anonyymi
Kolmen tunnin juna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis tiedä ulkoistamisen tarkoitusta???? No niin...
EI ole ulkoistamista jos ITSE hankit tiedot mitä tarvit, sinä itse teet siinä työn.
ULKOISTAMINEN TARKOITTAA JUUST TÄTÄ, että kyselet muilta asioita ja pyydät niitä
sanomaan, joita et viitsi itse etsiä ja hankkia.
Hienoa kuitenkin että annat ilmi teitämättömyytesi joka saralla.
Menikö perille, jos ei niin yritetään sitten selittää uudelleen.Sinä vatipäähän ulkoistit minulle tiedon etsimisen orvon ns huijauksesta. Ei se niin mene sinä vatipää väität jotain ilman todisteen häivää ja minä käyttäisin aikaa sinun sanomisten vahvistamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä vatipäähän ulkoistit minulle tiedon etsimisen orvon ns huijauksesta. Ei se niin mene sinä vatipää väität jotain ilman todisteen häivää ja minä käyttäisin aikaa sinun sanomisten vahvistamiseen.
Älä jankkaa!!! No siinä tapauksessa jos noin ajattelet, etsi tieto, etsi itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jankkaa!!! No siinä tapauksessa jos noin ajattelet, etsi tieto, etsi itse.
En etsi, vatipää. Joko on mersulla haettu 5 kassia ruokaa pääsiäistä varten vai irtosiko pyhien vuoksi jopa 10 jotta riittää kartanossa rouhittavaa varmasti?
- Anonyymi
Erittin fiksua ajattelua, hyvä.
- Anonyymi
Otaoppia sinä joka olet allapäin ja katkera, tätä alat oppia!!! Hieno kirjoitus.
- Anonyymi
Erittäin häiriintynyt ja luonnevikainen akankuvatus
- Anonyymi
Hän on, kun ei viitsi itse selvittää asioitaan vaan haluaa provoilla ja kysellä muilta. ITSE ON TIEDOT HANKITTAVA!!! herranen aika
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on, kun ei viitsi itse selvittää asioitaan vaan haluaa provoilla ja kysellä muilta. ITSE ON TIEDOT HANKITTAVA!!! herranen aika
Juu. Aloittajan eli sinun ns keskustelutaito on poliitikoista jauhaminen ja välillä valheellisesti, omasta omaisuudestaan(mersut,kartanot, miljoonat, kesämökit) p*skanpuhuminen, perhesuhteista lööperiä myös. Ja muutenvain kirjoittaa paljon sanomatta oikeastaan mitään.
Ei jatkoon - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Aloittajan eli sinun ns keskustelutaito on poliitikoista jauhaminen ja välillä valheellisesti, omasta omaisuudestaan(mersut,kartanot, miljoonat, kesämökit) p*skanpuhuminen, perhesuhteista lööperiä myös. Ja muutenvain kirjoittaa paljon sanomatta oikeastaan mitään.
Ei jatkoonSinulla on oikeus sanoa mielipiteesi, kuin kaikillamuillakin. Voit uskoa mitä itse haluat, sekin on sun oikeutesi, kenelläkään ei ole velvollisuutta todisetella yhtään mitään sinulle.
Ihan ovit uskoa mitä haluat, ei mekään täällä kaikkea uskota.
Kun olet noin yksinäinenm että ainoa tapa saada juttu seuraa on prvovoaminen, niin se on sitten sinulla niin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on oikeus sanoa mielipiteesi, kuin kaikillamuillakin. Voit uskoa mitä itse haluat, sekin on sun oikeutesi, kenelläkään ei ole velvollisuutta todisetella yhtään mitään sinulle.
Ihan ovit uskoa mitä haluat, ei mekään täällä kaikkea uskota.
Kun olet noin yksinäinenm että ainoa tapa saada juttu seuraa on prvovoaminen, niin se on sitten sinulla niin.Ei mitään provoa ole, vajakki. Yritä tajuta edes se ainoalla aivosolullasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään provoa ole, vajakki. Yritä tajuta edes se ainoalla aivosolullasi.
Joutuu käyttämään ainoaa aivosoluaan, jotta saa edes muutaman sanan oikeinkirjoitettua kommenteissaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joutuu käyttämään ainoaa aivosoluaan, jotta saa edes muutaman sanan oikeinkirjoitettua kommenteissaan.
Taas tuo kirjoitusvireh kortti esiin, kun et osaa keskustella etkä ymmärrä tekstin sisältöä. Hohhoijaaa.... yleistitous ei ole sulla hanskassa, eikä mikänmuukaan.
Olet täysin päätön. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taas tuo kirjoitusvireh kortti esiin, kun et osaa keskustella etkä ymmärrä tekstin sisältöä. Hohhoijaaa.... yleistitous ei ole sulla hanskassa, eikä mikänmuukaan.
Olet täysin päätön.Mistäs keskustellaan? Olisiko sinulla antaa vinkkejä kun omasta kokemuksesta tiedät miten kelan saa maksamaan hyväksytyt menot toimeentulotuella eikä huomattava rahamäärä, kartano, kesämökki ja pari autoa vaikuta tukiin?
- Anonyymi
Minä äänestin köyhänä persuja ja molemmat pääsivät läpi.
- AnonyymiUUSI
Ja nyt selittelee että laskennassa käyny virhe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heheeeeee..noin huonot häviäjät toimii, ottamallia trumpista, joka ei osaa hävitä...
Muka laskennassa virhe... heheeeeeee.... voi yhren kerran!!! Orpolla on vaikeeta, meni viimeisetkin mielenterveydet!!!!!!
Hyvänen aika, IHMISET EI ÄÄNETÄNEET SIKSI, ETTÄ SE ON TURHAA, NOIN HUONOA HALLITUSTA IHMETTELEE JO EDSUKUNNASSA PUOLUETOVERITIKIN...
MITEN VOI OLLA NOIN JÄÄRÄ MIES!!!!
Ihmiset ovat ymärtäneet että eduskunnassa vaan valehdellan ja huijataan... siksi ei äänestäneet
NYT HÄVIÄJÄT SELITTELEE VAALIVIRHEILLÄ!!!! Onko lapsellisempaa kun syytellä heitä jotka ymmärsivät että valehtelevien äänestäminen on YKSI PAHIMMISTA TAVOISTA!!! - AnonyymiUUSI
Kadonneiden kansioiden poliisit lakkoilee lisärahoitusta ansioikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22841Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35732