Olen keskiikäinen mieshenkilö ihan tavallinen,mukava mutta ongelmanani on ujous ja jännittäminen tietyissä tilanteissa.Naiskokemukseni ovat vielä vähäiset ja minulla on vielä poikuus tallella mikä masentaa minua.Onko se noloa,ja ilkeänkö kertoa tästä kenellekään ja jos se eka kerta joskus tulee kohdalleni niin ilkeänkö ottaa tämän asian puheeksi.
Onko noloa olla neitsyt
1
153
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole missään nimessä noloa olla kokematon. Ei sille asialle oikein voi mitään, ja kaikilla se tapahtuu sitten omalla ajalla. Oikean ihmisen kanssa asian puheeksi ottaminen ei ikinä ole huono asia, ja oikea ihminen ymmärtää. Jos kumppani siihen jotenkin negatiivisesti reagoi, ei se ole sinun syysi. Oma neitsyytesi ei edes muille ihmisille kuulu, ellet siitä itse halua kertoa. Kumppanin kanssa kannattaa tietenkin olla aina avoin, se poistaa jännitystä ja tekee tilanteesta turvallisemman tuntuisen. Sinulla ei ole mikään kiire, tee sen mukaan miltä itsestäsi parhaalta tuntuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo312433- 701163
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja871130Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431125- 44910
- 76901
Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?92874- 54851
Koirahyökkäys filpuntiellä.
Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu87786Paavi on kuollut
Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill115759