Olen keskiikäinen mieshenkilö ihan tavallinen,mukava mutta ongelmanani on ujous ja jännittäminen tietyissä tilanteissa.Naiskokemukseni ovat vielä vähäiset ja minulla on vielä poikuus tallella mikä masentaa minua.Onko se noloa,ja ilkeänkö kertoa tästä kenellekään ja jos se eka kerta joskus tulee kohdalleni niin ilkeänkö ottaa tämän asian puheeksi.
Onko noloa olla neitsyt
5
346
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole missään nimessä noloa olla kokematon. Ei sille asialle oikein voi mitään, ja kaikilla se tapahtuu sitten omalla ajalla. Oikean ihmisen kanssa asian puheeksi ottaminen ei ikinä ole huono asia, ja oikea ihminen ymmärtää. Jos kumppani siihen jotenkin negatiivisesti reagoi, ei se ole sinun syysi. Oma neitsyytesi ei edes muille ihmisille kuulu, ellet siitä itse halua kertoa. Kumppanin kanssa kannattaa tietenkin olla aina avoin, se poistaa jännitystä ja tekee tilanteesta turvallisemman tuntuisen. Sinulla ei ole mikään kiire, tee sen mukaan miltä itsestäsi parhaalta tuntuu.
- Anonyymi
En suosittele kelleen siitä kertomista edes jos jotain kerta panoa enempää suunnittelee edes kertominen on ehkä aiheellista vasta siinä vaiheessa kun itse voi olla varma että toiseen voi luottaa
- Anonyymi
Mist päin oot ap? Lataa KIK sovellus ja kerro nimimerkki ni voidaa jutel lisää
- Anonyymi
Olen viestin aloittaja,ja asun Joensuussa
- Anonyymi
No jos tuo väittämäsi pitää paikkansa ni tarjokkaita pitäs olla jonoksi asti ja nainen saa jopa neitsyydestään hyvän hinnan kun myy sen ekalle tarjokkaalle mitä vanhempi ni sen enemmän joku rikas siitä on valmis maksamaan instassa ja noissahan niitä pillunsa myyjiä jossain kohti oli ymmärtääkseni vähä sama asia kui se että joku poika on olisi valmis menettämään poikuutensa huoralle syytä jo miehen miettiä kannattaako sellaiseen naiseen edes sekaantua joka on valmis neitsyytensä ihan kenelle tahansa antamaan jopa niinkin vähästä kuin rahasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165317
- 685080
- 914144
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603238- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381683