Mua kiihotaisi hirveästi katsella kun nainen pissaa, varsinkin kyykkypissalla.
Pissaamisen katselu
9
448
Vastaukset
- Anonyymi
Harvemminpa naiset kusevat seisaaltaan!
- Anonyymi
Harvemmin mutta on tuo tullut nähtyä.
- Anonyymi
Kiinnostaako sinua jalat?
- Anonyymi
Sukkikset,pikkarit,farkut polvissa..tiukka kyykkypyllistys...kiihottavalta näyttää paljas peppu...!!!t.61ukm
- Anonyymi
Mua ainakin kiinnostaa
Eve - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua ainakin kiinnostaa
EveHaluaisitko saada maksua vastaan jalkakuvia?
- Anonyymi
Pissa leikit kiihottaa muutenkin.
- Anonyymi
Minua myös kiihottaa katsoa naisen pissaavan kyykyssä. Olen melko varma että jotkin naiset ovat tarkoituksellisesti pissanneet nähteni. Voisiko joku nainen tunnustaa sekoittelevansa miesten päitä pissaamalla näiden nähden?
- Anonyymi
Video hukassa: jokin vuosi sitten netissä oli video, jossa nainen takapuoli pystyssä, pissaa kaaressa uima-altaan vieressä olevaan pieneen viemäriritilään. Todella kiihottava video. Muistaako joku, löytyiskö sille osoite jos on vielä netissä? Itse en ole onnistunut enää löytämään sitä. Saattoi olla heavy-r:ssä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712