Mua kiihotaisi hirveästi katsella kun nainen pissaa, varsinkin kyykkypissalla.
Pissaamisen katselu
9
514
Vastaukset
- Anonyymi
Harvemminpa naiset kusevat seisaaltaan!
- Anonyymi
Harvemmin mutta on tuo tullut nähtyä.
- Anonyymi
Kiinnostaako sinua jalat?
- Anonyymi
Sukkikset,pikkarit,farkut polvissa..tiukka kyykkypyllistys...kiihottavalta näyttää paljas peppu...!!!t.61ukm
- Anonyymi
Mua ainakin kiinnostaa
Eve - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua ainakin kiinnostaa
EveHaluaisitko saada maksua vastaan jalkakuvia?
- Anonyymi
Pissa leikit kiihottaa muutenkin.
- Anonyymi
Minua myös kiihottaa katsoa naisen pissaavan kyykyssä. Olen melko varma että jotkin naiset ovat tarkoituksellisesti pissanneet nähteni. Voisiko joku nainen tunnustaa sekoittelevansa miesten päitä pissaamalla näiden nähden?
- Anonyymi
Video hukassa: jokin vuosi sitten netissä oli video, jossa nainen takapuoli pystyssä, pissaa kaaressa uima-altaan vieressä olevaan pieneen viemäriritilään. Todella kiihottava video. Muistaako joku, löytyiskö sille osoite jos on vielä netissä? Itse en ole onnistunut enää löytämään sitä. Saattoi olla heavy-r:ssä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199