Jos rakentaa majan valtion maille, tai sitten kehä/ison tien varteen vaikka aidan taakse niin voi köyhäkin sanoa omistavansa kesämökin IHAN oikeasti.
Kesämajoja pykäämään ja lomaa viettää. Järvi olis hyvä olla olemassa ja kauppakin järkevän matkan päässä.
jos rakentaa mökin
4
76
Vastaukset
- Anonyymi
Voiko laiturin ja kartanon saada kyseisellä keinolla?
En usko, mutta jos hankit lautoja, laattoja, sahan, muovia ikkunalasiksi, peltiä katteeksi, pressua? sanomalehtiä, pahvia,vasaran, pyörän ja käyt etsimässä rakennusmateriaa voit saada majan. Täällä rakennetaan paljon ja pyörällä käyt etsimässä materiaa niin maja valmistuu muttei itsestään. Vaivaa pitää nähdä. ja muista hobofire tai jos oikein mcgyver oot niin kiuaslämmitys. niin kiviä ja tiiltä että varaa lämpöä.
- Anonyymi
Kunnon kokoinen talviasuttava teltta voisi olla laillinenkin. Kohta sellaiselle alkaa olla tarvetta. Tuskin tulisivat kunnalta kyselemään viemäröinnistä ja kompostistakaan. Joen tai järven rannalle, polkupyöräillen Prismaan. Asumistukea voisi kokeilla, peruspäiväraha tilille, joka tapauksessa. Vaatteet puhtaaksi itsepalvelupesulassa. Generaattori, akku ja kamina.
Tuo kuulostaa hyvinkin järkevältä ratkaisulta. Omassa ajatuksessani oli enempi mcgyverismiä. ja survivor meininkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021174Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128891Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755