Kela voisi tehdä niin että maksaa sähköt ym suoraan firmoille

Anonyymi-ap

Ei asiakkaan tilille koska monesti ne menee alkoholiin ja sitten katkeaa sähköt ja vedet.

38

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuota yrittää just monet työpaikat just että palkat menisi suoraan asuntolainatilille, ruokakauppaan ja muihin laskuihin, että ei enää yhtään rahaa työntekijälle, muuten viinaralli jatkuu ja perjantaipullot kolisee. Ja ilakaljat ja vkl kaljat ja viinat.... ai ai.. hyvä idea.

Suoraan vaan kauppaan ja pankkiin laskuihin , duunari ei rahaa tarvi.

• Anonyymi

Eikös Kela maksa vain k-o-h-t-u-u-l-l-i-s-e-n sähkölaskun ja puhelinlaskun.
      Jos valot palaa yötä päivää, niin tuhluri saa maksaa liiat kulut itse.

• Anonyymi

ja töissä joka ei tee töitä vaan istuu ja selaa kännykkää ja kahvittelee, niin raha summa pienenee mikä menee suoraan pankkiin ja laskuihin. Ei tule palkkaa jos ei tee mitään.

Monella on kamera laitettu, kaulaan joka kuvaa duunarin työpanokset ja laiskottelut.
        Hyvä systeemi, ei tarvi yrittäjän maksaaa kaljottelusta ja istumisesta.

• Anonyymi

harkinnan mukaan. Ei tietenkään ketään talvisin kylmässä torpassa voi pitää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

harkinnan mukaan. Ei tietenkään ketään talvisin kylmässä torpassa voi pitää.

Tai kylmässä 25 huoneen kartanossa.

• Anonyymi

Etuudenvalvonnan piiriin monet kuuluisi elikä täytyisi alkaa holhoamaan.Toki monen pelastus olisi se että asumismenot,sähkö,vesi menis suoraan ja käyttörahaa 3krt viikossa asiakkaan tilille.40eur vaiks ma,ke,pe.

• Anonyymi

etuudenvalvonta voi sitten myös toimittaa hullujenhuoneelle, jos haluaa. Ei valtiolle semmoista valtaa saa antaa.

• Anonyymi

Tietääkseni niiden kohdalla niintekeekin jotka eivät osaa omia asioitaan hoitaa että on edes katto pään päällä ja sähköt

• Anonyymi

Tosi kurja kun sulla on tollanen tilanne. Miten olet aikanasi sössinyt asiasi jos sull aon kirstunvartija? Eiks se on kurjaa kun ei saa määrätä omista rahoista. No koita nyt tsempata ja nousta sieltä suosta. Viina ja raha on sinulle tosi kurjan elämän antanu.

Toivottavasti se vartija nyt opettaa sua käyttämään ja laskemaan rahasi ja pitämään niistä huolta. oletko laitoksessa vai onko muuten tarkkailupäällä? Olen pahoillani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi kurja kun sulla on tollanen tilanne. Miten olet aikanasi sössinyt asiasi jos sull aon kirstunvartija? Eiks se on kurjaa kun ei saa määrätä omista rahoista. No koita nyt tsempata ja nousta sieltä suosta. Viina ja raha on sinulle tosi kurjan elämän antanu.

Toivottavasti se vartija nyt opettaa sua käyttämään ja laskemaan rahasi ja pitämään niistä huolta. oletko laitoksessa vai onko muuten tarkkailupäällä? Olen pahoillani.

Tapettava mulkero

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tapettava mulkero

Esittäydyitkö??? Omituinen nimi sulla.

Uohdit vaan kertoa asiasi.. Mitä halusit sanoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esittäydyitkö??? Omituinen nimi sulla.

Uohdit vaan kertoa asiasi.. Mitä halusit sanoa?

Osta mersu mustalaisen toimeentulolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, voihan olla että on luottanut hyvään kaveriin ja laittanut vekseliin nimen alle...

• Anonyymi

Ei kukaan tässä ketjussa välttämättä omasta tilanteestaan kirjoittanu raha asioiden suhteen tosin sinä taidat olla pyöreässä huoneessa.

• Anonyymi

Nimenomaan omista asioista kirjoitetaan. Kuka pösilötoisten asiita juoruiaisi?? Eihän niistä kukaan edes tiedä. Arvailetko vaan????? Se on lähes sairasta kertoa potaskaa muista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan omista asioista kirjoitetaan. Kuka pösilötoisten asiita juoruiaisi?? Eihän niistä kukaan edes tiedä. Arvailetko vaan????? Se on lähes sairasta kertoa potaskaa muista.

Itsehän olet heti nimittelemässä niin mikä ihmeen riita sinulla on itsesi kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsehän olet heti nimittelemässä niin mikä ihmeen riita sinulla on itsesi kanssa.

Kela vieny sulta kaikki rahat niin nyt kipuilet täällä rahattomana. Suruillista. Pitäkö sun olle hutilus, ettei raha pysy sun kourassa, vaan kela katsoo että et pysty hallitsemaan rahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kela vieny sulta kaikki rahat niin nyt kipuilet täällä rahattomana. Suruillista. Pitäkö sun olle hutilus, ettei raha pysy sun kourassa, vaan kela katsoo että et pysty hallitsemaan rahaa.

Jaa, muut arvailevat toisten asiat mutta sinä vatipää tiedät🙉🙄😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, muut arvailevat toisten asiat mutta sinä vatipää tiedät🙉🙄😅

Ei taida olla sinun hattu ihan pienimmästä päästä hoh hoh kiäh kiäh buuuuaaaahhhhh.

• Anonyymi

Tein aloituksen sukulaisen tilanteesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raha hallitsee kansakuntia. Ei toisinpäin.

• Anonyymi

Siihen tarvittaisiin toinen Kela, todella Iso Kela. En usko että Kelan asiakkaat ovat sen juopompia kuin muutkaan, voi olla jopa päinvastoin. Alkoholi ei sitäpaitsi maksa järin paljoa, moni muu maksaa moninkertaisesti.

• Anonyymi

Suuri osa alkoholisteista käy töissä ja suurkuluttajat.Eihän se päihdeongelmaiselle mikään ratkaisu ole että joku toinen hoitaa raha asiat ja itse keskittyy ryyppäämiseen.Ryyppää vuokrarahansa yms ni tulee häätö ja asunnottomuus.

• Anonyymi

Ihan varmaan tulee.

• Anonyymi

Paljon on sitten jotka tarvisivat apua raha asioissa,ikäihmiset,alkava muistisairaus,masennuspotilas.Se kova asia ihmiselle on jos itsemääräämisoikuteen puututaan.

• Anonyymi

Edunvalvonta on olemassa näille vajaakuntoisille. Kaikki rahamenot Hoituu siellä itsekseen ja ei edes ole kovin kallis investointi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edunvalvonta on olemassa näille vajaakuntoisille. Kaikki rahamenot Hoituu siellä itsekseen ja ei edes ole kovin kallis investointi.

Haluaisin ehkä joskus itse edunvalvontaan,koska minulla on välillä maniavaihe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin ehkä joskus itse edunvalvontaan,koska minulla on välillä maniavaihe.

On se tuossa vaiheessa jos joskus maniaa niin että tulisi laskut maksettua ja ettei rahat menis.

• Anonyymi

Vuokran kela voisi maksaa suoraan. Muut omissa käsissä.

• Anonyymi

Oikeastaan se maksaakin halvan asunnon vuokran, mutta jos asut liian kalliisti,
        niin joutuu itse maksamaan melkoisen osan siitä. Onko se viisasta ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeastaan se maksaakin halvan asunnon vuokran, mutta jos asut liian kalliisti,
        niin joutuu itse maksamaan melkoisen osan siitä. Onko se viisasta ?

Kuka sitä vapaaehtoisesti jossain kaupunkislummissa kuukereiden ja kamelikuskien välissä asuisi. Sieltä kyllä joutuisi nopeasti mielenterveyshoitoon. Tosin ensin muutamia kertoja ensiapuklinikan kautta. Sairasta edes ehdottaa jotain pakkomuuttoa. Valtiolla oli asunnot. Mitäs myi ahneuttaan. Siinä olisi ollut myös valtiontyöntekijöille asunnot ministereitä myöten. Ei ne mitään huviloita tarvitse.

• Anonyymi

Minulle ihan sama koska on mulla kaljarahaa aina jos haluan.

• Anonyymi

Ette te toisten tekemisille mitään voi. Ettekä oman suolenne toiminnalle, paskat housussa KOkO AJAN

• Anonyymi

Niin,joku voi myydä billua,ilman että tiedätte. Ja ostaa käteisellä 🚨

• Anonyymi

Kela voisi tehdä mitä vaan.

Kela voisi maksaa työttömille 3 tonnia korvauksia, 2 tonnia sairasvakuutusmaksuja. Kela voisi vaikka lapsipeirheille antaa 1 tonnin lapsilisää per lapsi, opiskelijoille 4 tonnia kulukorvauksia, eläkeläisille ja vanhuksille toiminta tonnin.

Kela voisi mitä vain tehdä, MUTTA KUN SE EI TEE NIINKUIN SINÄ HALUAT.
      Sinä voit haluta mitä vaan, mutta turhaan sinä siitä katkeroidut ettei kela tee niinkuin sinä haluat!

Totu siihen että et saa kelasta mitään tai mahdollisimman pieniä avustuksia kun sun palkka ei riitä elämiseen jos nyt edes palkkaa saat.

Sinä et määrittele mitä kela v oisi tehdä.

• Anonyymi

Antaa silti tt-tukea upporikkaalle kartanon&kesämökin&luxusauton omistajalle. Omituinen laitos.

• Anonyymi

Etkö taaskaan ole lääkkeitä ottanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö taaskaan ole lääkkeitä ottanut.

Voi olla viinat loppuneet. Välillä vaikuttaa olevan täydessä psykoosissa kun kaiketi nauttinut sekaisin.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      210
      2793
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      125
      2659
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      77
      1743
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      233
      1305
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      63
      1288
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1098
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1001
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      841
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      823
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      823
    Aihe