Helluntaipastorit puhuvat "sielujen voittamisesta".
Kyseistä sanaa ei löydy Raamatusta.
Sielujen voittaminen tarkoittaa "saalista" jolta voi lypsää rahaa jatkuvasti.
Helluntaipastorit kannattavat sielujenvoittamis-oppia.
Sielujen voittaminen
59
234
Vastaukset
- Anonyymi
Luterilaisten "päällikkö" kertoi, että hän on saanut rukousvastauksena, että homoja saa vihkiä!
- Anonyymi
Helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni ei tyytynyt mihinkään pelkkään vihkimiseen. Ne miehet meni suoraan asiaan.
Molemmat vietiin vankilaan sodomiasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni ei tyytynyt mihinkään pelkkään vihkimiseen. Ne miehet meni suoraan asiaan.
Molemmat vietiin vankilaan sodomiasta.Olseni perusti 40 ens. hell.srk. ja sai 6 kk vankeutta ja karkotus Norjaan, mistä kuitenkin karkasi takaisin julistanaan samaa ilosanomaansa. Karkotettiin uudestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olseni perusti 40 ens. hell.srk. ja sai 6 kk vankeutta ja karkotus Norjaan, mistä kuitenkin karkasi takaisin julistanaan samaa ilosanomaansa. Karkotettiin uudestaan.
Olitteko paikalla vai unissako keskustelette?Suomessako ulkomaalaisilla mahdollisuuus perustaa seurakuntia,koska pitää osata ruotsia siihen aikaan tai suomea.Ehkä vaikuttivat suomalaisiin,että alkoivat pitää yhdityslakia perusteluna kokoontumisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat vietiin vankilaan sodomiasta.Sinun rakkaalasi parhamilla ei ole mitään tekemistä Suomen kanssa.
- Anonyymi
Helluntailaisuuteen on ujutettu hengessä epäraamatullisuutta ja Sodoman henkeä.
Minnekään se ei ole hävinnyt.- Anonyymi
läähätikö kovasti asiasi ääressä'
- Anonyymi
Mitä mieltä valvovat helluntailaiset ovat "sielujen voittamisesta" ?
Tyhmät helluntailaiset vaietkoon... 🤫🤫🤫- Anonyymi
mikä siinä helluntalaisuudessa sinua risoo--`````` usko on vapaata Suomessa.
Oletko hieman aivoköyhä elämässäsi, kun muuta tekoa ei mieleesi nouse.
Säälittävä olento..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikä siinä helluntalaisuudessa sinua risoo--`````` usko on vapaata Suomessa.
Oletko hieman aivoköyhä elämässäsi, kun muuta tekoa ei mieleesi nouse.
Säälittävä olento.....Käärmeet ovat keksineet termin "SIELUJEN VOITTAMINEN".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käärmeet ovat keksineet termin "SIELUJEN VOITTAMINEN".
Jumala on siis käärme.
Sananlaskut 11:30 FB38
Vanhurskaan hedelmä on elämän puu, ja viisas voittaa sieluja. - Anonyymi
Pakkovauvakastettu Jeesus voittaa sieluja!
Filippiläiskirje:
3:12 Ei niin, että jo olisin sen saavuttanut tai että jo olisin tullut täydelliseksi, vaan minä riennän sitä kohti, että minä sen omakseni voittaisin, koskapa Kristus Jeesus on voittanut minut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käärmeet ovat keksineet termin "SIELUJEN VOITTAMINEN".
Onko Jeesus silloin käärme?
Jeesus käski mennä kaikkeen maailmaan ja tehdä kaikista ihmisistä hänen seuraajiaan/opetuslapsiaan sielujen voittaminen tarkoittaa sielujen voittamista Jeesukselle.
- Anonyymi
etkö osaa Raamattuasi? Oletko noin heikoissa kantimissa.
Jos sielusi pelastamiseen ei kenenkään kohdalla ole halua, niin mietihän, mitä Raamattu sanoo.... eikö helvetiltä pitäisi sinua pelastaa.... vai onko vain jallitus mielesi pään asiasi- Anonyymi
Jos on aivopesty niin ei voi ymmärtää.
>>> Sielujen voittaminen tarkoittaa "saalista" jolta voi lypsää rahaa jatkuvasti.
Onko tämä totta vai valhetta ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on aivopesty niin ei voi ymmärtää.
>>> Sielujen voittaminen tarkoittaa "saalista" jolta voi lypsää rahaa jatkuvasti.
Onko tämä totta vai valhetta ?aivosi on itsellesi pesty vesikasteessa
- Anonyymi
Helluntaiseurakunnissa ei ole raamattupiirejä.
HELLuntalaisuus on moakunnissa monin paikoin jehova tasoa. ☠️🇺🇸 Ei mitään tekemistä kristinuskon kanssa.✝️ Kielilläpuhuminen on merkki henkikasteesta.👻 Ja lehmät lentää.🐮💸
- Anonyymi
Siinä taas nähtiin elämänkallun raamattutietämys:
Sananlaskut 11:30 FB38
"Vanhurskaan hedelmä on elämän puu, ja viisas voittaa sieluja.- Anonyymi
Helluntailainen sielujen voittaminen tähtää ihan muuhun.
Käännynnäisten tekemiseen.
Helluntaipastorit kannattavat sielujenvoittamis-oppia. <<< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailainen sielujen voittaminen tähtää ihan muuhun.
Käännynnäisten tekemiseen.
Helluntaipastorit kannattavat sielujenvoittamis-oppia. <<<Eipä tähtääkään.
- Anonyymi
sotimiseen se sielujen voittaminen ja tappaminen liittyy.
- Anonyymi
aloittajaa on varoitettu panettelusta ja hän itse jatkaa rallatteluaan, tapansa mukaan.
Eli hänen sielunsa on hänen itsensä vastuulla, eikä toiset ole sinulle verivelkaa ollenkaan .
Kuole vain helvetin tulessa. sielullasi ei ole itsellesi arvoa, koska suusi on itsellesi syy, miksi tuomiolla elämänkirja ei tunne panettelijan luonteen omaavaa.....
Eli sielusi on paatunut ja sieluasi ei voi voittaa....
Eli kuole rauhassa- osasi olet valinnut - Anonyymi
Rahanlypsämisestä on sielujen voittamisesta kyse.
Onko tämä valetta ? - Anonyymi
Lahkolaiset ovat saastaisia ja syntisiä.
Ei ne tee parannusta epäraamatullisuuksista ja omasta lihastaan. - Anonyymi
Miksi helluntaiseurakunnassa ei ole Raamattupiirejä ?
- Anonyymi
Jehovan todistajillakin, helluntailaisilla ja muilla lahkoilla on tarkoituksena SIELUJEN VOITTAMINEN.
- Anonyymi
Jenkkilusteen tehtävä on tukahduttaa perinteinen terve kristinusko alleen.
- Anonyymi
Helluntaijehovasapattipastoreilla voitto ja raha mielessä kun saalistavat sieluja lahkoonsa.
- Anonyymi
Kun vaan Raamatusta sanoja etsitään ei ymmärretä substanssia ollenkaan.
Se mitä on tarkoitettu ja miten tulisi elää ja löytää Jeesus, ja elää hänen kanssaan.
Hänen opastuksellaan eletään, niin silloin kukaan ei voi häntä eksyttää.
Silloin täytyy eksyttää Jeesus.
Kirjain kuolettaa mutta Henki tekee eläväksi.
Evankeliumi on Jumalan voima,
Evankeliumi ei ole: "Paranna tapasi." Evankeliumi on: "Tule Jeesuksen luo, ja Hän tekee kaiken uudeksi." - Anonyymi
Hei, oon alkanut käydä läpi Hengellistä Laulukirjaa. Voimakasta oppia siinä. Jatkuvuutta katoliseen Missale Aboensiin asti. Uskon että Helluntaikirkolla on apostolinen suksessio kunnossa ja oppi on oikeaan johdettu.
Eilen selvisi sekin mihin taivaaseen johtaa se helmiportti jonka Helluntailaiset ovat itselleen hankkineet ja jota vartioivat. Ei mihinkään taivaaseen , vaan se onkin PORTTI PARATIISIIN.
Muu ei mua häiritse, mutta miksi tapellaan Jehovan todistajien kanssa joilla on 200 raamatun käännöstä TULESSA PUHDISTETTUA KULTAA.
Toinen seikka kun luin Katolisen Kirkon Katekismusta niin kohta missä selitetään mikä on Yksi, Pyhä ja KATOLINEN KIRKKO niin neljä ekaa seurakuntaa mukaan lukien Jehovan todistajat noudattaa KATOLISUUDEN periaatetta, mutta Helluntaikirkko vaatii uudestisyntyminsen ja muutakin jotta pääsee heidän yhteyteen. He ei noudata KATOLISUUTTA? Jonka mukaan kaikkia maailman asukkaita kutsutaan kirkkoon.
Helluntailaiset valikoi kaikkein kauniimpia helmiä päältä. Samoin on laita kuudennen eli Filadelphia seurakunnan kanssa. Viides ja kuudes eivät noudata KATOLISUUTTA. - Anonyymi
1. Moos. 2:7
Silloin Herra Jumala teki maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieramiinsa elämän hengen, ja niin ihmisestä tuli elävä sielu.
Sodassa ihmisten tappamistakin kutsutaan sielujen voittamiseksi.
Jer. 48:10
Kirottu olkoon se, joka Herran työn laiskasti tekee, kirottu olkoon se, joka pidättää miekkansa verestä.- Anonyymi
Paavali toi Kreikkalaisesta filosofiasta peräisin olevan käsitteen ihmisestä irtoavasta erillisestä sielusta.
- Anonyymi
Helluntailaiset saalistaa kristittyjä omiin lahkoihinsa kaikella vääryyden voimalla ja eksytyksen kavalilla juonilla.
- Anonyymi
Rahat lahkolle ja sielu Pirulle.
- Anonyymi
Ja kuitenkin jokaisen joka tunnustautuu Kristuksen omaksi ihmisten edessä hän tunnustaa omakseen Isänsä enkelien edessä.
Missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni siellä minä olen heidän keskellään.
Piru eli Beliar on Peloittelija eli se salamoiva kääntyilevä miekka joka Idästä käsin estää Ihmiskunnan pääsyn takaisin Paratiisiin.
Ja Helluntai seurakunnan portti helmestä tehty on hyvin vartioitu tie juuri PARATIISIIN. Siinä mielessä he ovat piruja jotka ihmisiä eivät huoli katolisuuden periaatteen mukaan kirkkoon vaan vain uudestisyntyneitä valitsevat päältä.
- Anonyymi
Hevonkukkua lapioit: Sana puhuu sielujen voittamisesta: "vaikka minä olen riippumaton kaikista, olen tehnyt itseni kaikkien palvelijaksi, voittaakseni niin monta kuin suinkin" Jeesus itse sanoo: Jeesus sanoi heille: "Seuratkaa minua, niin minä teen teistä ihmisten kalastajia".
- Anonyymi
Kyllä ne helluntailaisten kalastelut tiedetään.
Matt. 6:7
"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]
Mark. 12:40
mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]
- Anonyymi
Papin sängyssä saa avaimen taivaaseen.
- Anonyymi
Helluntaihenki voi viskoa kanveesiin.
Henkiä on monia ja hellareiden puheestakaan ota mitään tolkkua.- Anonyymi
Ylivainio piti tilastoja ja laski kokouksien kaatoprosenteista ja laski, että valheellisen ihmeparantamiskampanjan ansiosta he saivat 6000 maksavaa jäsenentä lahkokuntiinsa.
- Anonyymi
Kaikkien Jenkkilahkojen yhteinen missio on käännyttää kristityttyjä omiin lahkoihinsa maksaviksi jäseniksi ja sitoa heidät lahkon orjuuteen uudella upotuskasteella.
- Anonyymi
Jenkkilahkojen tavoite on tukahduttaa alleen terve perinteinen kristinusko.
- Anonyymi
Sielun voittaminen = helluntailaiseksi = tuo rahaa noin 3000 € vuosittain.
Sanoisin sitä hyväksi diiliksiksi.
Pastorin lupaus sielun pelastumisesta olisi saatava 3000 € hintaan kirjallisena. - Anonyymi
Ei kukaan voita sieluja, vaan ihminen voi vain saada armosta Pyhän Hengen ja sitä kautta pelastua. Jos uskoo siihen että Jeesus on puhdistanut tien Jumalan luo siten että Jumala voi lahjoittaa siihen nöyrään ja avoimeen mieleen pyhyyden hengen, niin silloin Jumalan armo tulee osaksi. Siten se tulee uskon kautta. Ei sitä voi kukaan voittaa, ei itse eikä kukaan muu ihminen.
- Anonyymi
Raamatun mukaan oikea Pyhän Henki annetaan Kristittyjen kirkkojen toimittamassa kasteessa, ei missään helluntailaisten hurmoskokouksissa. Siellä on ihan muut henget ja voimat ja energiat, mitkä siellä työtään tekee laittomuuden ihmisissä.
Ps. 8:3
Lasten ja imeväisten huudot todistavat sinun voimastasi. Ne ovat kilpenä jumalattomia vastaan, ne vaientavat vihamiehen ja kostoa janoavan. [Matt. 21:16]
Matt. 21:16
ja sanoivat hänelle: "Kuuletko, mitä nuo huutavat?" "Kuulen", vastasi Jeesus. "Ettekö ole koskaan lukeneet tätä sanaa: 'Lasten ja imeväisten suusta sinä olet hankkinut kiitoksesi'?" [Ps. 8:3] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun mukaan oikea Pyhän Henki annetaan Kristittyjen kirkkojen toimittamassa kasteessa, ei missään helluntailaisten hurmoskokouksissa. Siellä on ihan muut henget ja voimat ja energiat, mitkä siellä työtään tekee laittomuuden ihmisissä.
Ps. 8:3
Lasten ja imeväisten huudot todistavat sinun voimastasi. Ne ovat kilpenä jumalattomia vastaan, ne vaientavat vihamiehen ja kostoa janoavan. [Matt. 21:16]
Matt. 21:16
ja sanoivat hänelle: "Kuuletko, mitä nuo huutavat?" "Kuulen", vastasi Jeesus. "Ettekö ole koskaan lukeneet tätä sanaa: 'Lasten ja imeväisten suusta sinä olet hankkinut kiitoksesi'?" [Ps. 8:3]1.Joh.5
6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.
Kannattaa varoa helluntailaisten irtohenkien kosketuksia ja kasteita. Niistä ei hyvää seuraa.
- Anonyymi
Raamatussa ei vain ole mitään oikeaa ja väärää Pyhää Henkeä eikä eroteltu miten se annetaan. Tai jos niin saa Raamatusta luettua se niin sitä samaa harhaoppia mitä on että sitä ei Raamatussa ole mitä siellä on kirjoitettu ja sitä mitä ei ole kirjoitettu, siellä on
- Anonyymi
Luehan tarkemmin. Henki, vesi ja sovintoveri on kasteen lahjat.
Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin KASTE Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin (sillä haetkellä) te saatte lahjaksi Pyhän Hengen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin KASTE Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin (sillä haetkellä) te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.Kuten lähes kaikki luterilaiset, sinäkän et ole kääntynyt, vaan olet saatanan vallassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin KASTE Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin (sillä haetkellä) te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.Luet itse hevonkukkuluterilainen tarkemmin, Sana ei puhu kasteen lahjoista!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin KASTE Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin (sillä haetkellä) te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.Luehan itse tarkemmin: "ottakaa itse", EI LUE: viekää vauvanne kasteelle!
- Anonyymi
Ensimmäinen kaksoiskäsky on hyvä ja universaalinen, koska Jumala on hyvä. Rakkaus on ollut olemassa ennen luomakuntaa, aina olemassa, eikä muutu. Jumalan tahto on elää rakkauden puitteissa. Tämä ei ole vain hyvä moraalinen ohje, vaan Jumalan oma sydän.
Syntinen tomukasa ei sitä muuta: Kiitos Luojan!- Anonyymi
Kyllä se innokkaasti herjaamalla saa ainkin hämärtymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se innokkaasti herjaamalla saa ainkin hämärtymään.
Selkeesti motiivi ilmenee!
Muuta tapas!
Jeesuksella on puhtaat motiivit, pyri samaan!
- Anonyymi
Uskontojen Uhrien palvelu auttaa niitä voitettuja sieluja palaamaan takaisin normaaliin terveeseen elämään.
- Anonyymi
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.
Perisyntisen ihmisen pelastava kaste on tallessa enää vanhoissa kristillisissä kirkoissa. Ei helluntailaisten eikä muiden jenkkilahkojen toiminnassa ollenkaan. - Anonyymi
Palstan suurin yksittäinen kommenttien ja aloitusten postaaja on luterilais-pakanamessiaaninen ylläpito. Lähes kaikki ylläpidon kautta tulevat viestit ovat täynnä vihaa helluntailaisia kohtaan; solvauksia ja panettelua ja valheellisia väittämiä.
- Anonyymi
<<Perisyntisen ihmisen pelastava kaste<<
Kaste ei pelasta vaan Jeesus, kaste tekee märäksi mutta Jeesus muuttaa elämän,
taivaan elämän tielle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819