"IS kysyi Orpolta, olivatko nämä hänen viimeiset vaalinsa puolueen puheenjohtajana.
– Jos katson sitä vaalitulosta 21,9 kuntavaaleissa ja puoli prosenttiyksikköä lisää kannatusta pääministeripuolueen vastuusta, niin se on aika kova tulos. Tottakai minua harmittaa, että tämä historiallinenkin putki vaalien ykkössijoissa katkesi, mutta me voitimme vaaleissa lisää kannatusta. Kyllä tämä kestää vertailun aika pitkälle puolueen historiaan, Orpo vastasi.
Mutta kysymys oli, olivatko nämä viimeiset vaalinne puheenjohtajana?
– No sitä en kyllä menisi sanomaan. Ei minusta niin vain pääse, Orpo naurahti."
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011170914.html
Ei puutu kuin pieni karvatupsu tuulenhalkojan alapuolelta?
Onko turkulaisesta pikkumiehestä kehkeytymässä kokoomuslainen diktaattori?
7
116
Vastaukset
- Anonyymi
Aki Linden (SDP) sai Turussa enemmän ääniä kuin Orpo.
- Anonyymi
Orpo näyttää olevan heikossa hapessa. Lihonut takin nappi sinkeellä ja naama kuin loysä taikinapallo. Ei kunto kestä ja pumppu voi irtisanoa sopimuksen.
- Anonyymi
Jaskan grillin kaloreita?
- Anonyymi
Tunnin juna mies ei tajuaa muuta kuin vaan jatkaa huonoa , surkeaa politikkaa. Isossa
kuvassa homma on ollut susi jo kauan sitten. Itsepäinen ja yhteistyö kyvytön hän
näyttää olevan. Täytyy vaihtaa hänet pois pääministeri, johtamiskyky on todella
huonolaatuista ,euroopan perää pidetään työttömyydessä.- Anonyymi
Kokoomuksessa asuu pieni tyranni sisällään.
- Anonyymi
Sofia Virta dai 2000 ääntä enemmän kuin Orpo.
- Anonyymi
Suunnitteleeko uutta uraa Irakin tiedotusministerinä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273493- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381369
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131139