Vertaa käärmeen lupauksia lahkopastoreiden lupauksiin.
Henkiä ja väkeviä sellaisia on nykyään monia.
Käärmeen henki on taitava, pukeutuen kirjanoppineen tai hengillä täyttyneen viittaan ja jopa valkeuden enkelin vaatteisiin.
Käärmeen lupaukset
9
97
Vastaukset
- Anonyymi
Onko fariseus = pelastusvarma helluntaipastori?
- Anonyymi
Helluntaifariseus kuvittelee olevansa pyhempi.
- Anonyymi
Palstan suurin yksittäinen kommenttien ja aloitusten postaaja on luterilais-pakanamessiaaninen ylläpito. Lähes kaikki ylläpidon kautta tulevat viestit ovat täynnä vihaa helluntailaisia kohtaan; solvauksia ja panettelua ja valheellisia väittämiä.
- Anonyymi
Raamattu = yksi kaste.
Raamatussa ei kehoiteta kaatamaan helluntaikastealtaaseen (uudestikastamaan). - Anonyymi
Pelustuvatko kaikki helluntailaiset jotka uskovat heidän pastoreihinsa ?
- Anonyymi
Helluntailaiset saavat demonisen omantunnon kun he solvaavat Lutheria.
- Anonyymi
"Mutta käärme oli kavalin kaikista kedon eläimistä, jotka Herra Jumala oli tehnyt; ja se sanoi vaimolle: "Onko Jumala todellakin sanonut: 'Älkää syökö kaikista paratiisin puista'?""
Lahkolaiset ovat kavalia. - Anonyymi
He ovat lammasten vaatteissa seurakunnissa puhumassa ja johtamassa niitä.
Matt 7:15: "Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia."
Apt 20:29: "Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä," - Anonyymi
Käärme lupaa, että saa fallostella ja tehdä sotarikoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131