Osa ihmisistä katoaa tempauksessa - ufoja ei ole

Anonyymi-ap

Elämme aikaa jolloin uskovien tempaus voi tapahtua milloin tahansa. Paholainen tietää tämän ja on luultavasti kehitellyt virallista selitystä ufoista ja muukalaisten kaappauksista eksyttääkseen loputkin ihmiset.

Jos jonain päivänä elämme hetkeä jolloin maailma on aivan sekaisin koska valtava määrä ihmisiä on kadonnut, ja uutisissa selitetään muukalaisista tai ufoista, älä usko. Tempaus on kerrottu raamatussa. Paholainen haluaa eksyttää ja tarjota lopuksi pedonmerkkiä jota ilman ei voi ostaa ja myydä. Tämän takia nykyinen talousjärjestelmä halutaan tuhota jotta voidaan tarjota vaihtoehtoa tilalle.

Rukoilemalla Jeesusta ja tekemällä parannusta, voi pelastua.

Oheisessa linkissa käsitellään ufoja ja tempausta. Se kannattaa lukea ja puhua asiasta muillekin jotta ihmiset eivät eksyisi uskomaan virallisia selityksiä. Erilaisilla hologrammeilla voidaan luoda aiton näköisiä objekteja taivaalle. Paholainen on valheen isä. Häntä kannattaa vastustaa.

Jeesus jonka nimen lukuarvo on 888 sen sijaan pelastaa.

https://asiakas.kotisivukone.com/files/cuttingedgefinland.kotisivukone.com/06_Muukalaiset_vai_Tempaus.pdf

32

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ainakaan tänä vuonna.

😊😊😊😊😊

• Anonyymi

Salaiset maailmanlopun tempaukset on Saatanasta, niihin ei pidä lähteä mukaan.

Kyllä niitä ufoja on olemassa. Nyt niistä vasta tulee virallisia tietoja.

Niitä nähty useita sekä tutkassa että liikennelentäjät.

Joka mantereella ihmiset ovat niitä nähneet ja eläimiä on tapettu. Pienestä reiästä on eläimen sisäelimet poistettu tutkimusta varten.

Ihmisiä on siepettu, osa palautettu kivuliaitten tutkimuksien jälkeen ja osa on kadonnut lopullisesti.

• Anonyymi

Kristillinen kaste voi pelastaa syntisen ihmisen, ei mitkään omat parannukset ja uskomiset.

1. Piet. 3:21

Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

Kaikki joutuu kuitenkin lopulta viimeiselle tuomiolle tekojensa, mukaan.

Toiset jatkoon ja toiset kuumille kiville.

• Anonyymi

Viimeisellä tuomiolla ei kysytä ihmisen uskosta yhtään mitään. Vain tekoja kysytään ja selvitetään. Kaikki on samanarvoisia viimeisellä tuomiolla. Mitään vihreätä linjaa taivaaseen ei ole.

Ilm. 20:12

Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan. [Dan. 7:10; Luuk. 10:20+ | Matt. 16:27+]

Ilm. 20:13

Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaan.

• Anonyymi

Putinit joutuu lujille ja tuomituksi sotarikoksista, ehkä jo eläissään Haagissa.

• Anonyymi

Luste kerätään nippuihin temmattavaksi pois maan päältä, jotta Jeesus voi tulla rauhassa takaisin Galilean vuorelle.

Ap. t. 1:11

Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."

• Anonyymi

Pidä jalat maassa ja järki tallessa. Älä anna temmata itseäsi yhtään mihinkään ufo-alukseen tai muuhun hullutukseen.

Jeesuksen häitä vietetän maan päällä uudessa Jerusalemissa, ei missään pilven päällä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Saatana on tempauksien jumala. Saatana tempasi Jeesuksenkin mukaansa ensin temppelin harjalle ja sitten näytti kaikki maailman metropolit hetkessä.

Älä anna jenkkilahkojen eksyttää itseäsi.

Vieraslaji tänne Suomen Sioniin. Niinkuin oli aikanaan Kanadan majava.

Kristinusko sakramentteineen tuli tänne jo ensimmäisellä vuosituhannella.

• Anonyymi

Köytä itsesi kiinni vaikka sänkyyn, jos lahkolainen, yleensä pareittain liikkuu, ja ne tulee ovelle sinua tempaamaan taivaaseen, kunhan ensin kirjoitat nimesi valmiiksi täytettyyn testamenttilomakkeeseen.

• Anonyymi

MOT-ohjelman mukaan suurimmat uskonlahkot Suomessa ovat palkanneet päätoimisia testamentin metsästäjiä ja verottomat testamenttitulot ovat nykyisin lahkojen suurin tulonlähde.
        Purran pitäisi puraista lahkojen tuloista osan yhteiskunnan tarpeisiin, vanhusten hoitoon ja oikeaan sairauden hoitoon sairaaloissa.

• Anonyymi

Tii häntä, mutta selekäsä siinnä hommassa on moni röykännä pilalle.

• Anonyymi

”Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin,
      sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.”
      1 tess 4:16,17

• Anonyymi

Paavali oli taitava valehtelija ja keksi erilaisia illuusioita ihmisten johtattelemiseksi.

Valehteli käyneensä itsekin taivaassa.

Paavali kirkasti Jumalankin puheita.

oom. 3:7

Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan.

• Anonyymi

Kannattaa enemmän uskoa enkeleiden julistusta kuin Tarsolaisia murhamiehiä.

Enkelit sanoo, että Jeesus tulee ihan rauhassa takaisin Galilean vuorelle.

Ap. t. 1:11

ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

• Anonyymi

Jeesuksen häitä valmistellaan ja vietetään Jerusalemissa maan päällä. Ei missän pilven päällä yläilmoissa, mitä oppeja Paavali kehitteli ihmisiä eksyttääkseen.

Ihmisiä pitää vielä kastaa pakolla, jotta heillä olisi hääpuku päällä.

Luuk. 14:23

Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja pakota heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi."

• Anonyymi

LAST IN, FIRST OUT

Jenkkilahkot temmataan ensin pois, jotta Jeesus voi palata rauhassa takaisin maan päälle.

Matt. 13:30

Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"

• Anonyymi

Ap. t. 1:11 ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen nousevan.

Paavali ei elänyt päivääkään Jeesuksen seurassa, eikä kuullut oikeata opetusta. Joutui itse jälkikäteen keksimään omia oppejaan.

Paavali ei ollut Karitsan apostoli.

Ilm. 21:14

Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap. t. 1:11 ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen nousevan.

Paavali ei elänyt päivääkään Jeesuksen seurassa, eikä kuullut oikeata opetusta. Joutui itse jälkikäteen keksimään omia oppejaan.

Paavali ei ollut Karitsan apostoli.

Ilm. 21:14

Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

Jeesus ei puhunut omille oikeille apostoleilleen mitään salaisista tempaamisista.

Joh. 15:15

En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

• Anonyymi

Paavali ei kaihtanut valehtelemista.
      Siksi samanmieliset korottaa Paavalin hyvin korkealle.

Room. 3:7

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Keniassa lahkolaispastori tiesi tempaamispäivän ja kehotti seurakuntalaisia paastoamaan.

Lehtitietojen mukaan 300 ruumista on löydetty ja 400 on vielä kateissa.

• Anonyymi

Raamattu varoittaa tempauspäiviä ennustavista lahkolaisista. Jehovantodistajat ja Helluntailaiset yleensä aloittavat puheet maailmanlopusta pelkotiloja luodakseen.

Luuk. 21:8

Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.

• Anonyymi

Trump on vapauttunut ufo-tapauksien armeijan tekemiä salaamisia.
      Kohta niiistä kuullaan enemmän.

• Anonyymi

Venäjällä onnistuivat ampumaan ufo-aluksen alas, mutta avaruusolennot tappoivat ne sotilaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venäjällä onnistuivat ampumaan ufo-aluksen alas, mutta avaruusolennot tappoivat ne sotilaat.

Ruumiit oli muuttunnu kalkiksi, kerrottiin lehdessä.

Samalla tavalla kuin Lootin vaimo muuttui suolapatsaaksi.

• Anonyymi

Siis kuullaan lisää patologisena valehtelijana kunnostautuneen Donald Trumpin patologisia valheita🤪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kuullaan lisää patologisena valehtelijana kunnostautuneen Donald Trumpin patologisia valheita🤪

Valhe nielaistaan helpommin kahden tosiasian välissä.

Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valhe nielaistaan helpommin kahden tosiasian välissä.

Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

Paavali oli ensimmäinen Jesuiitta.

Tarkoitus pyhittää keinot.

• Anonyymi
      UUSI

Luste temmataan pois "ylöstempaus"

"Ihmisen Poika lähettää enkelinsä, ja he kokoavat hänen valtakunnastaan kaikki, jotka ovat pahennukseksi ja jotka tekevät laittomuutta,"

• Anonyymi
        UUSI

Kootkaa ensin luste pois temmattavaksi.

• Anonyymi
      UUSI

Jos ja kun ufojen olemassa olo paljastuu niin se salataan niin pitkään kun mahdollista,koska kaikki uskonnot,eli paras bisnes ja vallan käyttö systeemi paljastuu pelkäksi kusetukseksi!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7180
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2567
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      108
      2070
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1558
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1089
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      969
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      79
      889
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      739
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      738
    Aihe