Tulossa suuria uutisia pian kun kesän aikataulut julkaistaan.
Valkeakosken Liikenne palvelee kesällä ennennäkemättömästi!
11
288
Vastaukset
- Anonyymi
"nyt automme ovat entistäkin huonommassa kunnossa ja likaisempia sekä kuljettajamme tavallistakin masentuneempia ja nälkiintyneempiä"
- Anonyymi
Valkeakosken liikenne tiemmä aloittaa Express-vuorojen ajamisen valkeakoskelta Juntusrantaan ja elvyttää siellä rahti palvelut.
Tienvarren hinausauto palveluiden kanssa käydään jo sopimusneuvotteluja.- Anonyymi
Ja tuo Express tuskin pysähtyisi missään reitin varrella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tuo Express tuskin pysähtyisi missään reitin varrella.
Kiitos ja kunnia!
- Anonyymi
Varmaankin uutisoidaan, että VL on toimittanut vuoden 2023 tilinpäätöksen PRH:lle.
- Anonyymi
No näin järisyttävään ja suureen uutiseen emme sentään kyllä usko.
- Anonyymi
Onko tuo nyt maata järisyttävä uutinen, jos Valkeakosken liikenne lisää kaksi vuoroparia liikennettä kesälauantaisin Tampere-Helsinki-reitille.
- Anonyymi
Ja Ob lisää kesäksi myös pari-kolme vuoroa lisää tuolle reitille,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Ob lisää kesäksi myös pari-kolme vuoroa lisää tuolle reitille,
Onnibus on YLISTETTY liikennöitsijä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnibus on YLISTETTY liikennöitsijä!
Tuota ylistystä ei vain täällä "luonnossa" kuule, ehkä jonkun vinksahtaneen korvien välissä.
- Anonyymi
Mitä merkitystä koko touhulla ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958758
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264958- 524442
- 703962
- 513266
- 513224
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573046Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262746- 432531
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422495