Vuodesta 2015 käytössä olleet haalarikamerat korvataan mobiilikuvaamisjärjestelmällä, joka mahdollistaa poliisityön kuvaamisen.
Poliisille on hankittu kuvaamiseen jopa tuhat uutta kameraa. Poliisi ottaa kevään aikana koekäyttöön mobiilikuvaamisjärjestelmän, joka mahdollistaa poliisityön kuvaamisen.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisit-saavat-tuhat-uutta-kameraa/9139084
poLIISI saa uusia kameroita joilla asiakkaita muilutetaan.
Anonyymi-ap
1
54
Vastaukset
- Anonyymi
poliisit tulivat asuntooni ilman minun lupaa
Minut kaapattiin noiden roistojen mukaan.
Nuo roistot nappasivat mukaansa minun Tenox nukahtamislääkkeeni, jotka olivat eteisen lattialla odottamassa kaappiin laittamista.
Olin juuri käynyt Apteekissa
Tuon jälkeen en ole noita Tenox nukahtamislääkkeitäni nähnyt
Niitä ei annettu minulle mukaan, kun minut vapautettiin.
Kyseessä oli mielisairaan naisihmisen tekemä "epäilys" ilmoitus minusta!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192665Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J691104Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2111070- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38941- 47894
- 36886
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123863- 4859
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812