On se hieno maa tuo Venäjä, 4 rötöksiä tutkinutta toimittajaa tuomittiin 5,5
vuodeksi vankilaan heidän tehdessä työtään.
Venäjällä viisaat, hyvät ja rehelliset ihmiset joutuu vankilaan ja murhamiehet ym. rikolliset hilluu vapaana joista osa maan johdossa.
https://yle.fi/a/74-20156377
4 toimittajaa vankilaan Venäjällä
21
232
Vastaukset
- Anonyymi
Korruptionvastainen järjestö on kielletty Venäjällä.
😂😂😂- Anonyymi
No miksi putinistit ovat enää vallassa, jos niin on?
Anonyymi kirjoitti:
No miksi putinistit ovat enää vallassa, jos niin on?
Juuri putinisitit ovat mitä korruptoituneimpia roistoja ja he itse ovat kieltäneet korruptionvastaiset järjestöt.
- Anonyymi
Se on maa jossa ihmisiä katoaa
- Anonyymi
Uskaltaako venäjän kansa koskaan nousta tuota mielipuolisuutta vastaan?
- Anonyymi
Lampaita.
- Anonyymi
Siellä heketetaan jotta varmasti on loppu
- Anonyymi
Putinin Venäjän valtionjohdon rikoksia ja korruptiota ei saa tutkia.
Kielletty on myös Stalinin aikaisten hirmutekojen tutkinta.
Venäjä ei koskaan palaudu normaaliksi valtioksi, jos rikoksiin syyllistyneitä ei saada tuomiolle.- Anonyymi
Da.
- Anonyymi
Vampyyritouhua valtiojohdon toiminta siellä.
- Anonyymi
Nyt odotellaan kremlin puudeleiden vastauksia ja kremlin faktaa?
- Anonyymi
Kommentointi kielto totuuksiin🤐
- Anonyymi
Gaza
- Anonyymi
Nolo fasistinen diktatuuri.
- Anonyymi
Venäläistä lehdistön vapautta😂🤣😂
- Anonyymi
171 on mystinen luku, joka kuvaa maan journalistista tilaa.
- Anonyymi
Venäjä on natsivaltio.
- Anonyymi
Siellä pitää valehdella,jos puhuu totta,niin tulee kakkua.
- Anonyymi
Ei Venäjällä ole rikollisuutta tai väärinkäytöksineen, on vain väärin ymmärrettyjä.
- Anonyymi
Venäjällä on myös sananvapaus kuten Suomessakin vaikka jotkut muuta väittävät.
Ainoa poikkeus että huulet saa heilua mutta ääntä ei kannata muodostaa. - Anonyymi
Vessakirjoituksista vankilaan....
Tussikynien myynti vain poliisin luvalla....
Lakanakankaiden myyntkielto....
Kuseminen Kremlin suuntaan antaa vuoden vankeutta..
Ja kuten hyvin tiedämme niin kaikki asiat voivat olla kiellettyjä Venäjällä vaikkei niitä olisi rikoslaissa.
Hymyileminen väärällä hetkellä voi loppua patukan iskuun....
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191702
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991528Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37993Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50816Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730