Tuhoaa siellä puoluetta sisältäpäin ja kaikki sataa demarien laariin. Pannaan vahinko kiertämään.
Demareilta fiksu veto pullauttaa riidankylväjä Vasemmistoliittoon
10
272
Vastaukset
- Anonyymi
Huoh, katkeruus, se sepä se vasta onkin hienoa, Vai onko?
- Anonyymi
Ei katkeruutta, pikemminkin vahingoniloa. :)
- Anonyymi
Kyllä se eräs selkäänpuukottaja pahoinpitelystä tuomittu geelitukka on tuhonnu SDP:tä ja JHL:ää jo vuosia kaverinsa möhömaha-Sension kanssa.
- Anonyymi
Jep. Satu loikki itse puolueesta toiseen kunnes löysi vasemmistoliiton ajamassa kovien huumeiden dekriminalisointia ja käyttöhuoneita toreille.
Nyt on puolueessa, jonka katsoo itselleen sopivimmaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Satu loikki itse puolueesta toiseen kunnes löysi vasemmistoliiton ajamassa kovien huumeiden dekriminalisointia ja käyttöhuoneita toreille.
Nyt on puolueessa, jonka katsoo itselleen sopivimmaksi.Strengell peesaa Kokoomusta joka ajaa heikkojen päähänpotkimista ja työntekijöiden orjuuttamista sekä rikkaiden porsaiden rikastamista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Strengell peesaa Kokoomusta joka ajaa heikkojen päähänpotkimista ja työntekijöiden orjuuttamista sekä rikkaiden porsaiden rikastamista
Lopeta jo niiden aineiden käyttö!!
Vaikka haluatkin ne dekriminalisoida, ei ne sulle sovi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta jo niiden aineiden käyttö!!
Vaikka haluatkin ne dekriminalisoida, ei ne sulle sovi!Lopeta sinä se heikompien riisto, lahtari. Suomenkin lahtareille tekisi Gulagin kaltainen työleiri hyvää, niin oppisivat olemaan
- Anonyymi
Voiko Mikkelissä missä ostaa pössyä. Minkälaista merkkiä näytetään että kysyntää ois. Riittääkö jos laittais lippiksen väärinpäin siis lippa niskaan tai lippa vasemmalle/oikealle.
- Anonyymi
Mikkelissä merkki on oikean käden etusormi oikeaan sieraimeen. Sitten kävelet kirkkopuistossa sormi nenässä, niin kohta myyjä löytää sinut.
- Anonyymi
Joko se riidankylväjän tuomio kohta luetaan? Sakkoa vai vankeutta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948271
- 403962
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241410
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361311Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121070Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807