kestääkö se alle 3,5v vai alle 7v?
Raamatussa sanotaan että antikristuksen hallintaaikaa lyhennetään sen takia kun muuten tuhovoima tuhoaisi kaikki ainakin ihmislihat. Kaikki liha tuhoutuisi muuten, joten eläintenkin lihat kuolisivat.
oletetaan että antikristuksen hallinta kestää vaikka 3v 3kk. miten sen ajan selviää niin että ei joudu ottamaan pedonmerkkiä?
se pedonmerkintä ei ole niin kovaa aikaa kuin voisi luulla vaikka se on tosi vaikeaa aikaa, mutta selvitäkseen hengissä ilman pedonmerkkiä voi olla esim. 0,5prosentin luokkaa, arvioin sen sefirin harvinaiseen kultaan ihmisten jäljellejääneiden lukumäärään verrattauuden takia prosenttiosuuden voivan 0lla 0,0001 prosenttiakin.
Onko olemassa moottoroituja pistolapioita? Jos on niin mikä siinä on se työnteon säästötoiminta? Pitääkö vaan painaa lapionkärkeä maaahan ja paina napista niin se porautuu maaainekseen?
aseen ja ammuksia tarvitsen ja ilman aseenkantolupia saadakseni metsästettyä, koska en viranomaisilta voi menä sitä pyytämään. Ajatella että kohta viranomaiset ovat koko maailmassa pedonmerkittyjä jos kerran koko maailman ihmiset tarkoitus pedonmerkitä ja nämä viranomaiset murhaavat pedonmerkittömiä jotka saavat kiinni ja ne edelleen kieltäytyvät pedonmerkistä?
Kannattaako Suomeen jäädä pakkasten takia? Vai lkaako ilmastonmuutos auttamaan piileskelijöitä?
miten selviytyä pedonmerkki ajalla?
6
81
Vastaukset
Liha puhuu.🥩
- Anonyymi
No nyt on taas semmonen alotus ettei tiedä pitäskö nauraa vai mennä suoraan tekemään vastakihlat tonttujen kans.
Pedon merkki siellä ja siru tuolla ja joku vielä väittää että koodeja laitetaan piimäpurkkeihin!!! Että HERRAN tähden!! Kaikkeen ne jotkut uskoo.
Tässä palstassa jos joku pärskähtää, ni toinen jo luulee että Antikristus tuli kenkäkaupan alennuksesta. En minä ennen kuullu että joku koodi käteen tai otsaan laitettais – mulle on laitettu vaan laastari. Ei se tee musta perkelettä. VAI TEKEEKÖ?!?
Mummo kysy eilen tonttu-Kallelta, että "Onko tää nyt se pedon merkki, ku tuli pankkikorttiin uusi siru?" Kalle vastas että "Mummo hyvä, jos Perkele haluais sut, se ei tarttis Visaa." Ja siinäpä se.
Mutta kyllä minä sanon: kaikkea ne ihmiset uskoo. Kun minä nuori olin, niin me usko vaan että sauna puhdistaa. Nyt ne uskoo että joku muoviranneke tekee susta saatanaan orjan. MITÄHÄN VIELÄ!? Että jos pistän villasukat väärinpäin, niin meneekö sielu Googlelle??
Sitä paitsi, ei kukaan oo mulle vieläkään näyttäny mikä on pedon merkki. Onko se viivakoodi? Miksi ei oo eläintä siinä mukana, ku kerran pedosta puhutaan? Epäloogista. Tontut sanoo että ainoa oikea merkki on jos kiuas paukahtaa kolme kertaa ilman löylyä. SE on varotus.
Minä en ota mitään merkkiä, en sirua, en edes sukkia jos ne kutittaa. Mutta minä en myöskään ala säikähtämään jokaista sähkölaitetta tai korttia ku olisi rutto. Yrittäkää nyt ihmiset pitää pää kiukaassa eikä pakastimessa.
– Mummo, jonka otsassa ei oo muuta ku rypyt - Anonyymi
we are in such a special time, because we are potentially starting to try to bring peace to the Mittle iist betwiin Jisrajellisteisuus and islamfilistealaisuus and between the entire antisemitic muslim 666 world and Jisrajelli. It remains to be seen.This biblically profetically special time just before many fulfillingenestöläisyys is moving forward so quickly, that there is no way we can stay in bed any longer.
https://www.youtube.com/watch?v=FeKvw7kBV-A
Selef Urge - Anonyymi
Raamatussa on lupaus uskoville:
Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat. Ilm. 3:10
Mutta vaimolle annettiin sen suuren kotkan kaksi siipeä hänen lentääksensä erämaahan sille paikalleen, jossa häntä elätetään aika ja kaksi aikaa ja puoli aikaa poissa käärmeen näkyvistä. Ilm. 12:14 - Anonyymi
Selviydyt pois Antikristuksen ajasta tulemalla NYT HETI uskoon. Room. 10 on ohjeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64145Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952283Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61989- 47844
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va37843Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186840- 34811
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119765- 35754