Kommunismia ja huono valinta maalle ja maalle.
Demokratia on
13
77
Vastaukset
- Anonyymi
A HITLER DOKKARI NYT.
- Anonyymi
Demokratia on Euroopasta häipynyt
Jenkeissä sitä vielä on.- Anonyymi
Juuri niin... eu menee perse edellä puuhun ja tuhoon.
- Anonyymi
Jenkit on menossa kovaa vauhtia kohti diktatuuria eli yksinvaltiutta. Se on demokratian vastakohta.
- Anonyymi
Miten demokratia voi olla kommunismia?
Aloittaja ei ole tainnut käydä kouluja ikinä? Varmaan persu?- Anonyymi
Suomessa on 80 prossaa kommareita punaisia vihreitä sinisiäpersuja...
- Anonyymi
Minä olen sinivalkoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen sinivalkoinen.
Ihmisillä on vain ihonväri ja silmien.
- Anonyymi
Pkorea , Venäjä ja Kiina on persujen mieleen .
- Anonyymi
Persut fanittaa erityisesti Putinia ja Venäjää 🇷🇺
- Anonyymi
Demokratia on kansanvaltaa, kommunismi ja natsismi on diktatuuria. Venäjä siirtyi Putlerin johdolla kommunismista natsismiin.
- Anonyymi
Taisi olla tyhmin aloitus ikinä.
- Anonyymi
Aloitus kertoo kaiken olennaisen persuista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322973- 71376
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201316Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701181- 441140
- 371011
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381001Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877