Vaaka hallitsee lännessä ja
hallitsee taivasta ja maata.
Kukaan ei näe Aasian voiman tuhoutuvan,
ennen kuin seitsemän pitää hierarkiaa peräkkäin. (IV-50)
Antikristus ottaa haltuunsa Aasian petollisuudellaan. Hän nimittää alakomentajat hallitsemaan näitä valtavia maa-alueita hänelle. Ja maailma ei yleensä ymmärrä, että he ovat pelkkiä nukkeja, eivätkä he ymmärrä mitä tapahtuu ennen kuin he havaitsevat peräkkäin heidän olevan niin sanottuja "potkuja ja palkattuja".
" Vaakan on nähty hallitsevan lännessä " on oikeudenmukaisuuden ja oikeudenmukaisuuden tunne, sellaisena kuin se kuvataan Yhdysvaltain perustuslaissa.
Aluksi he eivät puutu asiaan, koska he kokevat, että ihmiset valitsivat tämäntyyppisen hallituksen vapaasti ja että tämä pakotetaan heidän päälleen ja että peräkkäin johtajia nimitetään tämän Antikristuksen suukappaleiksi.
Century III-34 viittaa myös siihen, kuinka Antikristus viettää monta vuotta työskennellen hiljaa kulissien takana vahvistaakseen valtaansa. Sitten kun rakenne on rakennettu, hän esiintyy kansainvälisellä areenalla. Hän on suunnitellut niin hyvin, että maat, joita hän vastaan menee, ovat täysin valmistautumattomia kultakielen miehelle. Historia toistaa itseään...
Ranskan eripuraisuuden ja huolimattomuuden vuoksi
avaus avataan muhamediläisille.
Sienan maa ja meri ovat veressä, ja
Marseillen satama peitetään laivoilla ja purjeilla. ( Ι -18)
Tämä neliö viittaa menneisyyteen tapahtuneisiin tapahtumiin, mukaan lukien Ranskan miehitys ja akselivaltojen Pohjois-Afrikan kampanja toisen maailmansodan aikana. Samanlaisia tapahtumia tapahtuu myös Antikristuksen aikana. Nato-valtojen laiminlyönti on yksi niistä asioista, jotka auttavat häntä ottamaan vallan Euroopassa.''
PUTTE TSAARI HALLITSEE
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
7 SAATANAN ENKELIÄ---
Ilm. 13. luku Uusi Testamentti 1938
1. Ja minä näin pedon nousevan merestä; sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja sarvissansa kymmenen kruunua, ja sen päihin oli kirjoitettu pilkkaavia nimiä.
2. Ja peto, jonka minä näin, oli leopardin näköinen, ja sen jalat ikäänkuin karhun, ja sen kita niinkuin leijonan kita. Ja lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan.
3. Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikäänkuin kuoliaaksi haavoitetun, mutta sen kuolinhaava parantui. Ja koko maa seurasi ihmetellen petoa.
4. Ja he kumarsivat lohikäärmettä, koska se oli antanut sellaisen vallan pedolle, ja kumarsivat petoa sanoen: "Kuka on pedon vertainen, ja kuka voi sotia sitä vastaan?"
5. Ja sille annettiin suu puhua suuria sanoja ja pilkkapuheita, ja sille annettiin valta tehdä sitä neljäkymmentä kaksi kuukautta.
6. Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat.
7. Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot.
8. Ja kaikki maan päällä asuvaiset kumartavat sitä, jokainen, jonka nimi ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjaan, hamasta maailman perustamisesta.
9. Jos kenellä on korva, hän kuulkoon.
10. Jos kuka vankeuteen vie, niin hän itse vankeuteen joutuu; jos kuka miekalla tappaa, hänet pitää miekalla tapettaman. Tässä on pyhien kärsivällisyys ja usko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082080En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761558Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911099- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46979- 79889
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7738