Miks meidän vassuil on sama väri lipuis ja muis rekvisiitois ku neukul oli? Vassuja sanotaan myös punaisiks. Vappuna näkee varsinkin näit punaisii kulkueit
Miks sama väri?
49
199
Vastaukset
- Anonyymi
Näkee vielkii jopa sirppei ja vasara-lippui niis kulkueis
- Anonyymi
Eiks historia näit tyyppei oo opettanu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks historia näit tyyppei oo opettanu?
Mitä vittuu ne meinaa oikein?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vittuu ne meinaa oikein?
Mikään ei ole niin turha, typerä ja kusenhajuinen, kuin vasemmiston vappumarssi.
- Anonyymi
Meinaaksne oikeest jotai kommunismii tehä vai mite tää menee?
- Anonyymi
Eikä vitun natsismii. Kumpaakaan ei tartte. Kaikki vitun aatteet vittuun.
- Anonyymi
Se on myös veren väri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä vitun natsismii. Kumpaakaan ei tartte. Kaikki vitun aatteet vittuun.
Sosiaalidemokratiaa ja kansallissosialisteja yhdistää juuri tuo "sosiaali"-osuus.
Ja yhdistää muuten uskomattoman paljon! - Anonyymi
Kyllä ne meinaa tehdä sitä samaa kommunismi-paskaa, koska sen mötä arvomaailma resonoi primitiivisten ha huonojen tuntemusten kanssa niin hyvin.
Käytännössä sitä tehdään hienan laimennettuna.
Esim. ihmisten teloittamisen sijaan pyritään teloittamaan kulttuurimarksismilla yhteisöt ja niiden arvot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sosiaalidemokratiaa ja kansallissosialisteja yhdistää juuri tuo "sosiaali"-osuus.
Ja yhdistää muuten uskomattoman paljon!Niin. Pinga Tupamäen mukaan nämä aatteet ovat läheistä sukua toisilleen.
- Anonyymi
katsos, punainen on lämmin väri, sininen kylmä kuin purra, hyissssssssaaaaatana!!!!!!!!!
- Anonyymi
Sulle piti laittaa et se on myös veren väri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle piti laittaa et se on myös veren väri
Ne sanoo jotai et noit raatoi on teidän aate duunannu, helvetin paljon viel
- Anonyymi
Kommunismin jälkeläiset.
- Anonyymi
Aloittaja ei taida tietää että punainen on myös USA:n republikaanisen puolueen tunnusväri, sininen on demokraattien!
- Anonyymi
Pinkki oli myös joskus pienten poikien väri.
- Anonyymi
Mä tos aloin miettii miksi jenkkien lipus on punavärii. Tuski se mitää vitun vassuaatet on. Jenkit on perustettu ilma mitää vitun kommariaatetta. Vai puhuttiiks sillo ku jenkkei perustettii et tartteis jotai vitun kommunismii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tos aloin miettii miksi jenkkien lipus on punavärii. Tuski se mitää vitun vassuaatet on. Jenkit on perustettu ilma mitää vitun kommariaatetta. Vai puhuttiiks sillo ku jenkkei perustettii et tartteis jotai vitun kommunismii
Mä oon paljo kuullu ja lukenu et kuinka vitun hirvee aate se on kato. Niiku natsismi on toine vitun hirvee aate. Niit ei sais olla missää tollasii vitun aatteit jotka ihmisii tappaa ja tollee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon paljo kuullu ja lukenu et kuinka vitun hirvee aate se on kato. Niiku natsismi on toine vitun hirvee aate. Niit ei sais olla missää tollasii vitun aatteit jotka ihmisii tappaa ja tollee
Jos mää oisin Suomen Mauno Kekkonen tai Sauli Paasikivi, mää kyl kieltäsin kaik tollaset vitun aatteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mää oisin Suomen Mauno Kekkonen tai Sauli Paasikivi, mää kyl kieltäsin kaik tollaset vitun aatteet.
Kekkonen sai paljon ääniä viime alue- ja kuntavaaleissakin,
mutta ei taaskaan tullut valituksi...
- Anonyymi
Se o hirveetä kattoo ku mummot ja papat (kaik kunnia näil ihmisil) kuuntelee silmät pyöreinä vaalimestois näit vassui ku nää lupaa vanhuksil ummet ja lammet. Sit ei kuitenkaa tuu kun märäl rätil päi naamaa ku vaalit on ohi. On se hirveetä kattoo.
- Anonyymi
Tulijoita vaa hyysätää ja oma kansa saa olla mis huvittaa. Tää vasta hirveetä kattoo on.
- Anonyymi
Kato ku ei oo voitu tehä sinipunahallitusta jos ei oo sitä punasta.
- Anonyymi
Punainen väri on uhkaus. Se symboloi vihaa ("näen punaista") ja verenvuodatusta, sekä veristä vallankumousta.
- Anonyymi
He ovat kaappikommunisteja eivätkä ole vielä uskaltaneet tulla ulos.
- Anonyymi
Vasemmistolaisuudessa punainen väri symboloi vihaa ja veristä vallankumouksellisuutta.
- Anonyymi
Joo näi se varmaa on, ja onkii. Mut sitä jäin funtsiin et millaset tyypit diggaa tollasest vitun aatteest. Täytyy olla aika niiku pönde pimee
- Anonyymi
"Neukuilla" on sinistä, punaista ja valkoista. Millä aikakaudella aloittaja uskoo elävänsä? Musta on ääriprotestien väri nykyään.
- Anonyymi
Miks vitussa täytyy olla jotain vitun äärtä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tavallinen laiffi mee himaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää äärijutut ne raatoi tekee eikä tavalline laiffi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää äärijutut ne raatoi tekee eikä tavalline laiffi
Tykkäättekste et niit raatoi tulee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäättekste et niit raatoi tulee?
Mä en diggaa siit yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en diggaa siit yhtään.
Voiks nää vassut ees pyytää anteeks niit hirmutöit mitkä on tän aatteen niiku tekemii?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiks nää vassut ees pyytää anteeks niit hirmutöit mitkä on tän aatteen niiku tekemii?
Mä oon lukenu et tään aatteen takii ihmisii on delannu noin sata millii. On se hirveetä kattoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää ois vähint mitä voisivat tehdä et sit voisivat paremmil mielill ja paremmal sydämel olla vassu ku eihä nää siit kuitekaa irti pääse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netis oli sellane juttu ku luterilaine maailmanliitto pyys anteeks lutterin aikasii vainoi jossa kirkko vainos oikeita uskovii. Tää lutter anto hyväksynnän näide uskovien tappamisii. Tää tapahtu 2010 ku ne pyysi anteeks.
Näin just pitäis vassujen toimii niiku myös. Mut ei hyö tunnusta mitää niiku.
- Anonyymi
Apt2:20🔴🌚 https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Punaisen_Ristin_ja_Punaisen_Puolikuun_kansainvälinen_liike
- Anonyymi
Punainen on perinteisesti ollut vallan väri ja siihen on ollut hyvin yksinkertainen käytönnön läheinen selitys. Kankaiden värjääminen punaiseksi oli hyvin vaikeata ja kallista. Siksi jos jollakulla oli varaa punaisiin asusteisiin tai kankaisiin, hänen piti olla tosi rikas.
- Anonyymi
Mut miks pitää matkii neukkulaa kaikes näide vassujen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut miks pitää matkii neukkulaa kaikes näide vassujen
Miksi kaik pitää olla jotain vitun kolhoosii? Landen jengi joka duunaa meil safkaa, tietää sen. Nää on pakotettu kolhoosii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kaik pitää olla jotain vitun kolhoosii? Landen jengi joka duunaa meil safkaa, tietää sen. Nää on pakotettu kolhoosii
Kaik tähtää siihe. Mikää ei saa olla pientä ja nättii. Hulluu
- Anonyymi
Tol sanal- kolhoosi on vitun paha kaiku, kuten muilkii neukkulan jutuil.
- Anonyymi
Mis vitus tän kansan itsetunto ja omanarvontunto ku näi annettii tapahtuu? Norjal sitä riittää. Ei sen tartte nuolla ketään eikä mitää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mis vitus tän kansan itsetunto ja omanarvontunto ku näi annettii tapahtuu? Norjal sitä riittää. Ei sen tartte nuolla ketään eikä mitää
Ei mitää kansallist ylpeyttä täl kansal oo. Jossain vitun lätkäs kyl heiluu liput jossain toril. Siihen näide isänmaallisuus sit jää. Tää ei meinaa yhtään mitää ku samaan aikaan kannatetaan eu-puljuu joka vie lopult kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitää kansallist ylpeyttä täl kansal oo. Jossain vitun lätkäs kyl heiluu liput jossain toril. Siihen näide isänmaallisuus sit jää. Tää ei meinaa yhtään mitää ku samaan aikaan kannatetaan eu-puljuu joka vie lopult kaiken.
Kyl mää tuot lätkää tykkään kattoo mut mulle isänmaallisuus on suurempi juttu kuin joku lätkä.
- Anonyymi
Itsäni kiinnostaa enemmän, miksi kaikki persut on alkoholisteja? Onko se puolueen vaatimus?
- Anonyymi
Nyt ku ne puuhaa tätä uusneukkuu, niin sen entine pääjehu on puhunu et tää pulju ois sininen kommunismi. Vittu mitä ne touhuu
- Anonyymi
Näin mä muistelen tään jehun sanoneen.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33626Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872012Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50826- 47754
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34728Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184708Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119705Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35692- 35640
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127638