En usko Jumaliin.
En tiedä olenko vain taikauskoinen.
Jos joku loukkaa, se voi synnyttää vihaa.
Uskon kait kuitenkin jonkinlaiseen karman lakiin.
Ihmiset voivat vihasta suunnata energiaa, jolla on vaikutusta toiseen ihmiseen. Kuitenkin se negatiivinen energia ei ehkä osu ja vahingoita, jos toinen on syytön. Ihminen siis saa vihastua, mutta ei toimia toista kohtaan ymmärtämättömästi.
Aurorab:lle kysymys. Olenko sinua vastaan rikkonut? Koetko, että olen arvostellut sinua esimerkiksi äitinä?
Lightning
Rikkominen
2
156
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se nyt niin paha ole jos arvostelee eläviä ihmisiä tai vaikka heitä vaikka herjaa.
Jos kuolleita homoja herjaa, niin se on aika paksua.
Toisaalta ei se mitään muutoin haittaa, vaan antaa idioottimaisen kuvan herjaajasta jos käy kuolleiden kimppuun.- Anonyymi
Kiitos vastauksesta. Olen miettinyt viime aikana, että yhdistänkö sattumanvaraisia asioita toisiinsa.
Eilen tspahtui niin. Lapseni höpötti hiukan etäämmällä..."katso, katso, katso, ötökkä". Samaan aikaan kädelleni lensi ötökkä. Prikulleen samaan aikaan. Lapseni ei siis sitä nähnyt, vaan kun kysyin asiasta, hän oli valon heijastuksista jotain eksinyt, ei siis edes katsonut minuun päin sillä hetkellä...
Kyseisen laosen kanssa minulla on ollut haasteita. Hänellä on ollut vaikea lähteä kouluun ja se on sellainen lumipalloefekti, millä on seurauksia.
Olen kait sillä tavoin taikauskoinen, että mietin yöaikaan unta etsiessä, että vaikeudet voisivat johtua siitä, jos olen jonkun äidin suututtanut ja hän on siitä kironnut minua. Yöaikaan mieleeni tuli, että olen arvostellut aurorab:n ja hänen tyttärensä kahdenkeskisiä asioita.
Yleensä en tähän lähde, en halua sekoittaa päätäni ja haluan ajatella loogisesti. Olen kovan paineen alla ja varmasti sekin saattaa vaikuttaa siihen, palaan hieman vanhaan ajattelumaailmaan....tavallaan etsii turvaa jostain totutusta. Todennäköisesti asia on oikeasti niin.
LS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli5110153Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1195927"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn684545Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul73402Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1413157Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji2812996Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1502819Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota632743Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait312097- 201777