Tästä jo yli vuosi aikaa kun heräsin krapulassa siihen kun avo puoliso aamulla runkkas mun kovaa kyrpääni sanoen et haluu nussiva. Sanoin et käyn ensi kusella mut en kuulemma kerkee vaan tuli päälle upottaen kyrpääni sisäänsä. Olikin tosi liukas kun aloitti rajun ratsastuksen. Avo humalassa näköjää viel ja kun sanoi et haluu viel lisää kyrpääni. Itseä haittaa kova kusihätä vaikka tekikin hiton hyvää. Sanoin et velvetti kuset tulee viel kohta. Avo siihe et anna tulla sisään jota kyllä ihmettelin, muija ratsasti villinä ja sano vieraan miehen nimen ja toisenkin. Vaikkakin kovasta on vaikee kusta nii sinnehän pilluun kaikki tyhjäsin. Avo sai orkun huutaen et ihanaa ja sen tahti vaan kiihty et sais multa spermatkin ja ei aikaakaan kun laukesin. Avo lysäti mun päälle voihkien saaneena kunnes pienen epäilyn jälkeen halus pesulle. Makasin siin viel hetken kusessa ja spermassa kunnes menin suihkuun ja mitä näinkään et avon pakarat oli mustelmilla ja sen rinnat fritsuilla. Peräännyin takas kun huomasin et sen kengät oli juuri sulaneesta lumesta märät. Eli se oli tullu kotiin juurikin ennen aamupanoa. Ajattelinkin et saa selitellä reissuaan ja niiden miesten nimiä jotka siltä lipsahti. Nyt en kerkee jatkamaan ihan heti et mite aamu jatkui. Sori kirjoitus virheitä.
Kusin avon pilluun.
Anonyymi-ap
2
271
Vastaukset
Kuullostipa todella kiihottavalta. Tuota olen haaveillut, että saisi vielä joskus tehdä tai päästä tekemään tuo, että kusee pilluun sisälle. Tuo on ihanaa kun laskee ensin kuset ja sitten tulee orkku perään. Tulee todella tyhjä olo. Ihana kun nainen tekee märän suikkarin. Saaa laskea rinnuksille ja päälle ja vähän suuhunkin kusta ja sitten spermat perään. Ihana suudella sen jälkeen.
- Anonyymi
Oli tainnu avos saada vieraita?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 52647
- 50645