Olette säilyttäneet TASON Avara Luonto kertojien suhteen, he kaikki ovat aivan mahtavia, selkokielisiä selostajia. Varsinkin tämä jo pitkään juontanut mies, en muista nimeä.
Tästä iso kiitos Yle:lle
21
189
Vastaukset
- Anonyymi
Avara luonto meni jo muutama vuosi sitten täysin pilalle. Samaa vihervasemmistolaista ilmastohumpuukin hokemista yhtenään. Miksi ei voi puhua luonnosta ja eläimistäkään ilman poliittista ideologiaa?
- Anonyymi
Lopeta persuilusi, ilmastonmuutos EI ole mitään humpuukia vaan FAKTAA!! Ei siinä ole mitään poliittista ideologiaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta persuilusi, ilmastonmuutos EI ole mitään humpuukia vaan FAKTAA!! Ei siinä ole mitään poliittista ideologiaa!
Et sitten taaskaan yhtään viestiä kykene ilman ihailemiasi persuja kirjoittaa. 😂 Ideologia ei edelleenkään kuulu luontoon eikä fakta ohjelmiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten taaskaan yhtään viestiä kykene ilman ihailemiasi persuja kirjoittaa. 😂 Ideologia ei edelleenkään kuulu luontoon eikä fakta ohjelmiin.
Sinä voisit olla hiljaa kun et muuta osaa! Sitäpaitsi tuossa ei ole mitään ideologiaa vaan FAKTAA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä voisit olla hiljaa kun et muuta osaa! Sitäpaitsi tuossa ei ole mitään ideologiaa vaan FAKTAA!
Harmittaako, kun et pärjää normaali keskustelussa? 😂 Kyllä on ideologiaa ja sitä Avara luontoon vihreät on yrittäneet sitouttaa aina. -90 luvulla metsästäjät oli syypää kaiken katoamiseen ja kuolemaan tai näin ideologialla yritettiin vaikuttaa kansaan ja nyt ilmastohumppa. Mitä vihervasemmisto keksii ohjelmaan kymmenen vuoden päästä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmittaako, kun et pärjää normaali keskustelussa? 😂 Kyllä on ideologiaa ja sitä Avara luontoon vihreät on yrittäneet sitouttaa aina. -90 luvulla metsästäjät oli syypää kaiken katoamiseen ja kuolemaan tai näin ideologialla yritettiin vaikuttaa kansaan ja nyt ilmastohumppa. Mitä vihervasemmisto keksii ohjelmaan kymmenen vuoden päästä?
SINÄ se et pärjää normaalissa keskustelussa eikä se ole mitään poliittista ideologiaa jos puhuu ilmastonmuutoksesta vaan se on tieteellistä FAKTAA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SINÄ se et pärjää normaalissa keskustelussa eikä se ole mitään poliittista ideologiaa jos puhuu ilmastonmuutoksesta vaan se on tieteellistä FAKTAA!
Aika hyvinhän minä tässä pärjään, kun ainoa "keskustelu" mihin sinä kykenet asian tiimoilta on vain persuttelu ja ideologinen öyhötys ilman mitään fakta perusteluja. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika hyvinhän minä tässä pärjään, kun ainoa "keskustelu" mihin sinä kykenet asian tiimoilta on vain persuttelu ja ideologinen öyhötys ilman mitään fakta perusteluja. 😂
Minä en ole pahemmin öyhötellyt enkä persutellut, sinä vaan et osaa mitään muuta kuin henkilökohtaisuuksiin menemisen!! Eikä kyseessä ole mikään ideologinen öyhötys vaan TIETEELLINEN FAKTA mutta sitähän sinäkään et ymmärrä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole pahemmin öyhötellyt enkä persutellut, sinä vaan et osaa mitään muuta kuin henkilökohtaisuuksiin menemisen!! Eikä kyseessä ole mikään ideologinen öyhötys vaan TIETEELLINEN FAKTA mutta sitähän sinäkään et ymmärrä!!
Hah:D Kun lukee sinun itkujasi lähes joka ketjusta, niin se olet kyllä sinä joka päivästä toiseen haukkuu keskustelijoita jos eivät ole kanssasi samaa mieltä. Heti lähtee "mutta kun persu". Edelleen luonto ohjelma ei saa olla politiikkaa tai ideologiaa mitä ylen ohjelmat nykyään ovat pääasiakseen. Ilmastopolitiikka tai ideologia ei liity pätkääkään teeren, hirven, valaan, leijonan, kengurun, alppiruusun, tammen, rahkasammalen jne jne sielunelämään. Jos puhutaan eläimistä silloin puhutaan eläimistä. Olisit siis sitä mieltä, että vaikkapa maahanmuuttopolitiikka olisi myös liitettävissä avara luontoon niinkö vai eikö sovi sinun pirtaan, kun ei mahdu samaan ideologiaan? xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah:D Kun lukee sinun itkujasi lähes joka ketjusta, niin se olet kyllä sinä joka päivästä toiseen haukkuu keskustelijoita jos eivät ole kanssasi samaa mieltä. Heti lähtee "mutta kun persu". Edelleen luonto ohjelma ei saa olla politiikkaa tai ideologiaa mitä ylen ohjelmat nykyään ovat pääasiakseen. Ilmastopolitiikka tai ideologia ei liity pätkääkään teeren, hirven, valaan, leijonan, kengurun, alppiruusun, tammen, rahkasammalen jne jne sielunelämään. Jos puhutaan eläimistä silloin puhutaan eläimistä. Olisit siis sitä mieltä, että vaikkapa maahanmuuttopolitiikka olisi myös liitettävissä avara luontoon niinkö vai eikö sovi sinun pirtaan, kun ei mahdu samaan ideologiaan? xD
Minä EN itke täällä enkä ole jokaisessa ketjussa joten lopeta se paskan suoltaminen!! Enkä ole ainoa joka "persuttelee" täällä, kyllä on MUITAKIN! Eikä luonto-ohjelmat ole mitään politiikkaa vaan TIETEELLISTÄ FAKTAA mutta kun teidän mielestänne kaikki on silloin vihervasemmiston politiikkaa jos mainitaan sana ilmastonmuutos!!
Sinä ilmeisesti kuulut siihen yhdenasian, tai kahdenasian puolueeseen eli persuihin joilla ei ole mitään oikeaa sanottavaa, hoette vaan että mitään ilmastonmuutosta ei ole, ja woke woke woke!! Ja jos joku on toista mieltä niin menette heti henkilökohtaisiin herjauksiin, tosin mitä muuta teiltä voi odottaakaan!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä EN itke täällä enkä ole jokaisessa ketjussa joten lopeta se paskan suoltaminen!! Enkä ole ainoa joka "persuttelee" täällä, kyllä on MUITAKIN! Eikä luonto-ohjelmat ole mitään politiikkaa vaan TIETEELLISTÄ FAKTAA mutta kun teidän mielestänne kaikki on silloin vihervasemmiston politiikkaa jos mainitaan sana ilmastonmuutos!!
Sinä ilmeisesti kuulut siihen yhdenasian, tai kahdenasian puolueeseen eli persuihin joilla ei ole mitään oikeaa sanottavaa, hoette vaan että mitään ilmastonmuutosta ei ole, ja woke woke woke!! Ja jos joku on toista mieltä niin menette heti henkilökohtaisiin herjauksiin, tosin mitä muuta teiltä voi odottaakaan!!Hah xD
Lainataas sanomisiasi: "Minä EN itke täällä, Enkä ole ainoa joka "persuttelee"".
Väität ettet itke persuttelujasi jonka itse kumoat heti viestisi perään. Ollaanko siellä taas nautittu muutakin kuin kansalaisluottamusta öyhötys sekoilusi ohessa? xD
Niin, luonto ohjelmien ei kuulu olla politiikkaa, mutta yle tekee niistä poliittisia. Ylen agendaan on aina kuulunut vihervasemmistolaisen ideologian nostatus ja mikäpä mainioin keino kuin tuoda sitä siihen mitä usein myös lapset katsovat eli luonto ohjelmiin. Muistan hyvin kuinka ylen luonto ohjelmissa 1990 luvulla joka kerta haukuttiin metsästäjiä ja metsästystä perusteetta. Vihreät ja vasemmisto sai sen upotettua luonto ohjelmiin jo silloin eli asian mitä he vastustavat. Nykyisin ilmastohumpalla yritetään epäsuorasti haukkua oikeistoa eli käytetään julkista tiedotusvälinettä aivopesun välineenä.
Voithan toki itse kertoa omin sanoin miksi jos puhutaan esimerkiksi hirvestä eläimenä, niin siitä ei voida puhua ilman sanaa "ilmastonmuutos"?
Edelleen sanon, että yhtälailla sitten hirvestä kertovaan luonto ohjelmaan voidaan liittää vaikka maahanmuutto kerran ohjelmalla pyritään tekemään vain poliittista aivopesua.
Ja olet mainio esimerkki juuri tästä mistä puhuin ja lainaan jälleen tekstejäsi:
"Sinä ilmeisesti kuulut siihen yhdenasian, tai kahdenasian puolueeseen eli persuihin joilla ei ole mitään oikeaa sanottavaa, hoette vaan että mitään ilmastonmuutosta ei ole, ja woke woke woke!! Ja jos joku on toista mieltä niin menette heti henkilökohtaisiin herjauksiin, tosin mitä muuta teiltä voi odottaakaan!!"
Todistat yllä juuri sen asian mistä tässä puhun. Eli tiedostat ylen poliittisen agendan ja omista puheistasi huolimatta toistat itse sitä agendaa ja käytät kaksoisstandarteja jotka puhuvat juuri sinua itseäsi ja puheitasi vastaan. xD - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah xD
Lainataas sanomisiasi: "Minä EN itke täällä, Enkä ole ainoa joka "persuttelee"".
Väität ettet itke persuttelujasi jonka itse kumoat heti viestisi perään. Ollaanko siellä taas nautittu muutakin kuin kansalaisluottamusta öyhötys sekoilusi ohessa? xD
Niin, luonto ohjelmien ei kuulu olla politiikkaa, mutta yle tekee niistä poliittisia. Ylen agendaan on aina kuulunut vihervasemmistolaisen ideologian nostatus ja mikäpä mainioin keino kuin tuoda sitä siihen mitä usein myös lapset katsovat eli luonto ohjelmiin. Muistan hyvin kuinka ylen luonto ohjelmissa 1990 luvulla joka kerta haukuttiin metsästäjiä ja metsästystä perusteetta. Vihreät ja vasemmisto sai sen upotettua luonto ohjelmiin jo silloin eli asian mitä he vastustavat. Nykyisin ilmastohumpalla yritetään epäsuorasti haukkua oikeistoa eli käytetään julkista tiedotusvälinettä aivopesun välineenä.
Voithan toki itse kertoa omin sanoin miksi jos puhutaan esimerkiksi hirvestä eläimenä, niin siitä ei voida puhua ilman sanaa "ilmastonmuutos"?
Edelleen sanon, että yhtälailla sitten hirvestä kertovaan luonto ohjelmaan voidaan liittää vaikka maahanmuutto kerran ohjelmalla pyritään tekemään vain poliittista aivopesua.
Ja olet mainio esimerkki juuri tästä mistä puhuin ja lainaan jälleen tekstejäsi:
"Sinä ilmeisesti kuulut siihen yhdenasian, tai kahdenasian puolueeseen eli persuihin joilla ei ole mitään oikeaa sanottavaa, hoette vaan että mitään ilmastonmuutosta ei ole, ja woke woke woke!! Ja jos joku on toista mieltä niin menette heti henkilökohtaisiin herjauksiin, tosin mitä muuta teiltä voi odottaakaan!!"
Todistat yllä juuri sen asian mistä tässä puhun. Eli tiedostat ylen poliittisen agendan ja omista puheistasi huolimatta toistat itse sitä agendaa ja käytät kaksoisstandarteja jotka puhuvat juuri sinua itseäsi ja puheitasi vastaan. xDMinä en ole puhunut mitään Ylen poliittisesta agendasta vaan SINÄ niitä tuot jatkuvasti esille, syy on pohjaton Yle-vihasi joka on yleistä teidän leirissä!
Mitä sitten politisointiin tulee niin te persut sitä itse harrastatte, joka helvetin tapaukseen tungette politiikkaa, vaan sinä et itse sitä huomaa vaan syytät idolisi putinin tavoin muita siitä mitä itse olet!
- Anonyymi
Kunhan ei aina syötäisi pienempiä. Eikä ajettaisi takaa ja tapettaisi kuvaajan katsellessa. En halua katsoa enää väkivaltaa, en edes luonnollista.
- Anonyymi
" On kevät, lumien sulaessa luonto herää vähitellen ruodan sulettua vehreuteensä. Puron raukeuttava solina täyttää heräävän laakson." PIM PAM POM PIMMM PAMMM POMMMM, TILULIII RÄISKIS POMMMM!!!!!!! Puron solina tai mehiläisen pörinä poitetään takomalla pirun pajaa eli PIANOA.-Ja pillit huutaa!!! Luontofilmit on pilattu!!!
- Anonyymi
Ylellä on satoja seveltäjiä, soveltajia, tuottajia, äänimiehiä, tarkkailijoita ja muita loisia v,s luontoäänet pilaamassa oikeat ohjelmat! Luontotietäjänäkin on pelle. Samoin lohipuroja kaivelevat näyttelijät!
- Anonyymi
AAPUUVA,ja lohipuron pelastajat!
- Anonyymi
Kiitos vaan ylen rosvojoukolle luontofilmien äänimateriaalien paskomisesta, joudatte tietä mittaamaan.
- Anonyymi
Toivottavasti persut eivät pääse ikinä pilaamaan Avaraa luontoa YLE-vihassaan.
- Anonyymi
Kuten ylempänäkin kysyn palstapersuttelijalta eli perustele miten "persut pilaa Avara luonnon"?
Kerrot siis epäsuorasti sen eli jos vihervasemmistolainen ideologia eli metsästys vastaisuus, ilmastouskonto jne jätettäisiin Avara luonnosta pois se on silloin "persujen syytä"?
Valaise siis asiaa ja sanon sinulle tuhannennen kerran, että yritä edes jotenkin uskottavasti perustella tuota iänikuista persuvihaasi saati kirjoittaa edes yksi kommentti ilman "mutta kun persut" ulinaasi. xD - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten ylempänäkin kysyn palstapersuttelijalta eli perustele miten "persut pilaa Avara luonnon"?
Kerrot siis epäsuorasti sen eli jos vihervasemmistolainen ideologia eli metsästys vastaisuus, ilmastouskonto jne jätettäisiin Avara luonnosta pois se on silloin "persujen syytä"?
Valaise siis asiaa ja sanon sinulle tuhannennen kerran, että yritä edes jotenkin uskottavasti perustella tuota iänikuista persuvihaasi saati kirjoittaa edes yksi kommentti ilman "mutta kun persut" ulinaasi. xDEtkö perkeleen typerä tollo vieläkään huomaa että on muitakin jotka on persuja vastaan ja yksi syistä on persujen tekemä petosjytky!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valaise siis asiaa ja sanon sinulle tuhannennen kerran, että yritä edes jotenkin uskottavasti perustella tuota iänikuista persuvihaasi saati kirjoittaa edes yksi kommentti ilman "mutta kun persut" ulinaasi. xDLisään vielä että sinä olet todellakin vainoharhainen jos kuvittelet KAIKKIEN persuvastaisten kommenttien olevan VAIN minun itseni kirjoittamia, vaikka niitä kirjoittaa muutkin!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223794- 162735
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3842096Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271751
- 311657
- 321619
- 141297
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671212- 121151