On se niin kaunis

Anonyymi-ap

28

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä kertoo lasittunut katse?

• Anonyymi

Purralla ei ole näkynyt aikohin niitä silmälaseja, jotka hän hankki imagolaseikseen ja pääsi Ville Rannan pilapiirrokseenkin niiden takia. Jospa lasittunut katse kertoo lääkkeiden käytön lisäksi vain piilolinsseistä?

• Anonyymi

Suomen rumin nainen. En tarkoita ulkonäköä.

• Anonyymi

Milloin sinä ap haet apua tuohon sinun Purra pakkomielteeseesi mikä saa sinut vainoamaan ja maalittamaan asianomaista somessa 18-22 tuntia vuoden jokaisena päivänä ilman mitään muuta elämää kuin em?

• Anonyymi

Ai milloin? Siinäpä minulle/sinulle oiva kysymys, kun avaus on omasi/omani. Niin kuin tämäkin kommentti.

• Anonyymi

Kopiopersu, jos päälääkkeesi ovat loppu, kannattaa hakea uusia. Vahvempia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai milloin? Siinäpä minulle/sinulle oiva kysymys, kun avaus on omasi/omani. Niin kuin tämäkin kommentti.

Puuppaako, kohiseeko, titityttääkö vai kouvaako ap kun olet taas sekaisin kuin seinäkello?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puuppaako, kohiseeko, titityttääkö vai kouvaako ap kun olet taas sekaisin kuin seinäkello?

Kuinka itse koet asian?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka itse koet asian?

Mene töihin juuttaan pökiö!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene töihin juuttaan pökiö!

En voi, kun puuppaa kimmiä ja koski kohisee. Titityytä kuuluu ja kouvaa ja seinäkello on sekaisin. Onneksi vielä sain äänestää. Persuja äänestin, kukkeliskuukuukuu ja muutama muu. Mitäs läksit, kuis muuten hurisee kommunisti, apuuuvva ja se on siinä, sulla on mun luonne, sitä älä vaihda edes sataantuhanteen työpaikkaan, apuuuvva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En voi, kun puuppaa kimmiä ja koski kohisee. Titityytä kuuluu ja kouvaa ja seinäkello on sekaisin. Onneksi vielä sain äänestää. Persuja äänestin, kukkeliskuukuukuu ja muutama muu. Mitäs läksit, kuis muuten hurisee kommunisti, apuuuvva ja se on siinä, sulla on mun luonne, sitä älä vaihda edes sataantuhanteen työpaikkaan, apuuuvva.

Hyvää sekoilua! Onneksi olkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko saitkaan sakkoja?

• Anonyymi

Kuin rapattua seinää, talkilla peitetty rasvanaama.

• Anonyymi

Irtoripset.

• Anonyymi

Edes irtoripsillä ei irtoa irtopisteitä irtiotoissa hallituksen linjauksista.

Näin se vaan on persut.

• Anonyymi

Golgatan Olga.

• Anonyymi

Jos olisi tuollainen perse kuin tuolla naama, en menisi julkisiin saunatiloihin.

• Anonyymi

Ja minua ei nostettaisi merestä!

• Anonyymi

Tässä kävi niin kuin arvelinkin ennen vaaleja. Nyt kun eliittipersutkin uskoivat kenttäväen viestin, että kannatus todella puolittunut, niin koitetaan epätoivoisesti ostaa äänestäjiä takaisin.

• Anonyymi

Miksi vihervassareilla on aina niin vaikeaa?

• Anonyymi

Miksi sen naama on öljytty? Kaikkien muiden politiseeraajien naama näyttää melko normaalille ja purhan kanttipää kiiltelee kuin opelin pelti.

• Anonyymi

Tai kantti-Golfin. Volks-auto.

Ein volk, ein reich, ein Volkswagen 😁

• Anonyymi

ihmisen kauneuden ikä on 17-25 vuotta !

• Anonyymi

Olisiko aika ryhdistäytyä? Nimimerkin/ anonymiteetin takaa yksittäiseen henkilöön kohdistuvat iljettövät kommentit eivät vaan ole tätä päivää. Hävetkää tollot jos on mitään hävettävää jäljellä. Miksi pitää huutaa ja olla oman älynsä näköinen?

t, Elton joka tänne vahingokseen osui

• Anonyymi

Purra todellakin huutaa ja on yhtä ruma kuin ulkonäkökin.

• Anonyymi

On se kaanis mummo...ihan meijä persujen maun mukkaan.

• Anonyymi

Parasta ennen päivämäärä on kaukana menneisyydessä. Puolueella alkaa olla sama kohtalo.

• Anonyymi

Vihervassarit tykkä Riikasta kovin, kun si puhuvat siitä? Taitaa punikki pojalla tumppu heilua kun Riikasta puhuu?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      3
      3966
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      87
      2032
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      50
      846
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      764
    5. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      184
      728
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      34
      728
    7. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      712
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      705
    9. 35
      664
    10. Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?

Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97
      Maailman menoa
      127
      648
    Aihe