Onkohan politiikka väärä laji? Josko missikilpailuihin senioripersusarjassa?
https://images.sanoma-sndp.fi/15c772129a71aabbed882102481ec9b2/normal/1920.avif
On se niin kaunis
28
211
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä kertoo lasittunut katse?
- Anonyymi
Purralla ei ole näkynyt aikohin niitä silmälaseja, jotka hän hankki imagolaseikseen ja pääsi Ville Rannan pilapiirrokseenkin niiden takia. Jospa lasittunut katse kertoo lääkkeiden käytön lisäksi vain piilolinsseistä?
- Anonyymi
Suomen rumin nainen. En tarkoita ulkonäköä.
- Anonyymi
Milloin sinä ap haet apua tuohon sinun Purra pakkomielteeseesi mikä saa sinut vainoamaan ja maalittamaan asianomaista somessa 18-22 tuntia vuoden jokaisena päivänä ilman mitään muuta elämää kuin em?
- Anonyymi
Ai milloin? Siinäpä minulle/sinulle oiva kysymys, kun avaus on omasi/omani. Niin kuin tämäkin kommentti.
- Anonyymi
Kopiopersu, jos päälääkkeesi ovat loppu, kannattaa hakea uusia. Vahvempia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai milloin? Siinäpä minulle/sinulle oiva kysymys, kun avaus on omasi/omani. Niin kuin tämäkin kommentti.
Puuppaako, kohiseeko, titityttääkö vai kouvaako ap kun olet taas sekaisin kuin seinäkello?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puuppaako, kohiseeko, titityttääkö vai kouvaako ap kun olet taas sekaisin kuin seinäkello?
Kuinka itse koet asian?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka itse koet asian?
Mene töihin juuttaan pökiö!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene töihin juuttaan pökiö!
En voi, kun puuppaa kimmiä ja koski kohisee. Titityytä kuuluu ja kouvaa ja seinäkello on sekaisin. Onneksi vielä sain äänestää. Persuja äänestin, kukkeliskuukuukuu ja muutama muu. Mitäs läksit, kuis muuten hurisee kommunisti, apuuuvva ja se on siinä, sulla on mun luonne, sitä älä vaihda edes sataantuhanteen työpaikkaan, apuuuvva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi, kun puuppaa kimmiä ja koski kohisee. Titityytä kuuluu ja kouvaa ja seinäkello on sekaisin. Onneksi vielä sain äänestää. Persuja äänestin, kukkeliskuukuukuu ja muutama muu. Mitäs läksit, kuis muuten hurisee kommunisti, apuuuvva ja se on siinä, sulla on mun luonne, sitä älä vaihda edes sataantuhanteen työpaikkaan, apuuuvva.
Hyvää sekoilua! Onneksi olkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko saitkaan sakkoja?
- Anonyymi
Kuin rapattua seinää, talkilla peitetty rasvanaama.
- Anonyymi
Irtoripset.
- Anonyymi
Edes irtoripsillä ei irtoa irtopisteitä irtiotoissa hallituksen linjauksista.
Näin se vaan on persut.
- Anonyymi
Golgatan Olga.
- Anonyymi
Jos olisi tuollainen perse kuin tuolla naama, en menisi julkisiin saunatiloihin.
- Anonyymi
Ja minua ei nostettaisi merestä!
- Anonyymi
Tässä kävi niin kuin arvelinkin ennen vaaleja. Nyt kun eliittipersutkin uskoivat kenttäväen viestin, että kannatus todella puolittunut, niin koitetaan epätoivoisesti ostaa äänestäjiä takaisin.
- Anonyymi
Miksi vihervassareilla on aina niin vaikeaa?
- Anonyymi
Miksi sen naama on öljytty? Kaikkien muiden politiseeraajien naama näyttää melko normaalille ja purhan kanttipää kiiltelee kuin opelin pelti.
- Anonyymi
Tai kantti-Golfin. Volks-auto.
Ein volk, ein reich, ein Volkswagen 😁
- Anonyymi
ihmisen kauneuden ikä on 17-25 vuotta !
- Anonyymi
Olisiko aika ryhdistäytyä? Nimimerkin/ anonymiteetin takaa yksittäiseen henkilöön kohdistuvat iljettövät kommentit eivät vaan ole tätä päivää. Hävetkää tollot jos on mitään hävettävää jäljellä. Miksi pitää huutaa ja olla oman älynsä näköinen?
t, Elton joka tänne vahingokseen osui- Anonyymi
Purra todellakin huutaa ja on yhtä ruma kuin ulkonäkökin.
- Anonyymi
On se kaanis mummo...ihan meijä persujen maun mukkaan.
- Anonyymi
Parasta ennen päivämäärä on kaukana menneisyydessä. Puolueella alkaa olla sama kohtalo.
- Anonyymi
Vihervassarit tykkä Riikasta kovin, kun si puhuvat siitä? Taitaa punikki pojalla tumppu heilua kun Riikasta puhuu?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872032Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50846- 47764
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184728Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34728Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35712Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119705- 35664
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648