Pidän siitä, mutta haluaisitko olla kaveri?
Aina sinä V-nainen silmiin tarkasti katsot
21
314
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi vain kaveri? 🥺
- Anonyymi
Siihenkin voisit myös itse vaikuttaa.
- Anonyymi
Tässä vaiheessa voisimme olla ystäviä. Mä haluaisin 😊 Meillä on monia yhteisiä harrastuksia.
- Anonyymi
Ne on teidän yhteiset ja minun puolesta pitäkää tunkkinne. Tilaa on edessäpäin.
- Anonyymi
Meidän ja teidän, älä sekoile vaan toimi. Näin asiat selviää, ainakin minun kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meidän ja teidän, älä sekoile vaan toimi. Näin asiat selviää, ainakin minun kanssa.
Jos haluat olla ystäviä, lähetä kaveripyyntö 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluat olla ystäviä, lähetä kaveripyyntö 😉
Taitaa tulla aamu ennen kuin minun vuoro.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa tulla aamu ennen kuin minun vuoro.
No, se on sinun päätöksesi.
- Anonyymi
Taitaa teillä noita Facejuttuja olla, asia selvä,
- Anonyymi
mun kaipaamaan v-naisen kanssa en ystävyyttä ole hakemassa vaan jotain paljon kuumempaa menoa
- Anonyymi
Oisi kiva aloittaa jo jostain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo tiiän sen ja haluunkin kyllä eskaloida asiat siihen suuntaan koska huomaan kyllä tän seksuaalisen jännitteen meidän välillä niin en haluu paeta kun tiedän että haluun sut ja huomaan susta samaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiat pitää aloittaa , tee aloita ja vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiat pitää aloittaa , tee aloita ja vastaan.
juuri näin tervejärkinen on pyyntö ja siihen helppo olisi vastata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo tiiän sen ja haluunkin kyllä eskaloida asiat siihen suuntaan koska huomaan kyllä tän seksuaalisen jännitteen meidän välillä niin en haluu paeta kun tiedän että haluun sut ja huomaan susta samaa
Luulen ettei minulle. Mitään tällaista ei ole tapahtunut välillämme pitkään aikaan 😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juuri näin tervejärkinen on pyyntö ja siihen helppo olisi vastata.
En lähetä sitä. Mutta jos lähetät sen, voimme jutella tänään ja toivottaa hyvää yötä 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä koitan parhaani samaa muruseni, että tilanne ns eskaloituu ja tulevaisuudessa ollaan lähikontaktissa vaikka missä asennoissa 😎🔥 T. V
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä koitan parhaani samaa muruseni, että tilanne ns eskaloituu ja tulevaisuudessa ollaan lähikontaktissa vaikka missä asennoissa 😎🔥 T. V
Huh tulee olemaan kyllä niin kuumaa menoa kun päästään olemaan ihan kaksistaan jossain yksityisesti 😜 tietäisit vaan kaikki ne hetket kun oon miettinyt meitä ihot vastakkain
- Anonyymi
Mä voin olla kaveri .
Sun kaa ja sun kaa..😃😁 - Anonyymi
J mies haluaisi katsoa silmiin,enemmän kuin kaverina 💕
t:ei aloitt.- Anonyymi
Poissa silmistä, J mies 😤
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880